فایل ورد کامل “فن مذاکره”: مهارت های ضروری رهبری به منظور مذاکره در زمان بحران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل “فن مذاکره”: مهارت های ضروری رهبری به منظور مذاکره در زمان بحران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۲ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

برای دستیابی به یک نتیجه موفق، مهارت های مورد نیاز رهبری برای مذاکره در زمان بحران، به ویژه در منازعات بین المللی حیاتی هستند. مهارت های مذاکره برای دستیابی به توافقات در کسب و کار حائز اهمیت می باشند. با این حال اهمیت مذاکره موثر به معاهدات و یا بحران های بین المللی محدود نمی گردد. برای مدیران کسب و کار توانایی مذاکره قابلیتی ارزشمند محسوب می شود چرا که مهارت های مزبور از طریق کاربست مهارت های مذاکره و گسترش ظرفیت تفکر انتقادی و مهارت های ارتباطی موثر توسعه می یابند (مک کلندون، ۲۰۰۹). مقاله حاضر به تعریف مذاکره، وضعیت تعارض، استراتژی ها و تاکتیک ها می پردازد (ارتل، ۱۹۹۹). مهم ترین سوال، درباره مهارت های مورد نیاز برای رهبری فرآیند مذاکرات موثر می باشد.

 

۴- نتیجه گیری

در میان جنگ سرد رئیس جمهور کندی نشان داد که مذاکره و نه تقابل، یک مسیر عاقلانه بود و راه حل مدنی مزبور نشانه ای از ضعف نبوده بلکه باید با صداقت در عمل یعنی با تخصص گرایی مشخص شود. رئیس جمهور اوباما در سخنرانی مراسم تحلیف خود اظهار نمود که ارزش های ماندگار گرانبها و بوده و مقدس می مانند. مذاکره، روشی معمول برای رسیدن به حل و فصل اختلافات است که می تواند در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی رشته حقوق برای آموزش شیوه ها و اصول اخلاقی شبیه سازی گردد. کاربست مذاکره به توسعه سطح عمیق تری از درک قانون واقعی موجود در منازعات انجامیده و دانشجئیان را با مجموعه مهارت های زندگی آشنا می کند که در کسب و کارهای بی شمار و شرایط شخصی به کار می رود. این مقاله یک واحد آموزشی را برای رهبران و مدیران در درک فرآیند مذاکرات عرضه می دارد. این تحقیق به توصیف مذاکره موثر به صورت ادغام دو نیرو می پردازد. یک نیرو، بر سخت گیری منظم، اراده مصمم و مجموعه ای از مهارت ها متمرکز است که به مذاکره کننده اجازه ارزیابی وضعیت و تامل درباره مخالف را می دهد. نیروی دیگر بر ارزش های ماندگار درستکاری، نزاکت، وفاداری، صداقت، و شفقت متمرکز است. این نیروها با هم کشمکش پویایی را نشان می دهند که بین نیروی اخلاقی تخصص گرایی و نیروی رقابتی طرز فکر مذاکره کننده وجود دارد. در زمان بحران، رهبران سازمان ها، کشورها و دولت ها باید با مهارت های مذاکره به عنوان “محاسبات راهبردی” (پوشکاش، ۲۰۱۰) به خصوص با ارتباطات باز و یک فرآیند رسمی برای جستجو بهترین راه حل برای کاهش اثرات بحران و دستیابی به یک راه حل موثر ارتباط داشته باشند.

عنوان انگلیسی:The art of negotiation Leadership skills required for negotiation in time of crisis~~en~~

Abstract

Leadership skills required for negotiation in time of crisis, to reach a successful conclusion, are particularly critical in international conflicts. Negotiation skills are important to achieve agreements in business. Yet the importance effective negotiation is not limited to international treaties or crises. The ability to negotiate is valuable to business managers because the skills developed through practicing negotiation skills develop critical thinking aptitudes and effective communication skills (McClendon, 2009). This article deals with definition of negotiation, conflict situation, strategies and tactics (Ertel, 1999). The most important question is what skills are required to lead the process of effective negotiations.

 

۴- Conclusion

In the midst of the Cold War President Kennedy suggested that negotiation, not confrontation, was a wise course and that civil resolution was not a sign of weakness, but must be characterized by sincerity of effort, that is, by professionalism. President Obama in his inaugural address admonished that timeless values be treasured and kept sacred. Negotiation, a routine method of reaching settlement of disputes, can be simulated in undergraduate and graduate law courses to teach ethical practices and principles. Negotiation exercises also develop a deeper level of understanding of the actual law involved in the conflict and introduce students to a set of life skills, which can be employed in countless business and personal situations. This article presents an instructional module for leaders and managers to understanding the negotiation process. It describes effective negotiation as the coalescence of two forces. One force is focused upon a disciplined toughness, a determined will and a skill set that permits the negotiator to assess the situation and to outthink the adversary. The other force is focused on the timeless values of integrity, civility, loyalty, truthfulness, and compassion. Together these forces illustrate the dynamic tension that exists between the ethical force of professionalism and the competitive force of the negotiator mindset. In time of crisis leaders of Organizations, states and governments should relate to the skills of negotiating as a “strategic calculus” (Puscas, 2010) especially by open communication and a formal process to searching the best solution to mitigate the effects of the crisis and to get an effective solution.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.