فایل ورد کامل ابداع در توپولوژی مدیریت دانش سازمان، متدولوژی و پیشنهاد ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ابداع در توپولوژی مدیریت دانش سازمان، متدولوژی و پیشنهاد ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۳ صفحه
بخشی از ترجمه :
۳- نتایج و برنامه های کاربردی
نتایج حاصل از پژوهش عبارتند از: ۱ شناسایی اقدامات مدیریت دانش که بر عناصر کلیدی سرمایه فکری شرکت های روسی تأثیر می گذارد و بر این اساس، بیشترین تأثیر را بر عملکرد شرکت های روسی دارد. ۲ توسعه یا به روز رسانی نوع شناسی و نقشه دانش عمومی (دامنه های دانش) از شرکت، که به ایجاد تمایزدر روش ها و ابزار KM کمک می کند؛ ۳ توسعه روش ها و ابزار KM برای انواع خاص دانش و دامنه (برای محصول / خدمات و دانش مشتری، دانش مدیریت عملیات، مدیریت استراتژیک و دانش توسعه سازمانی). این نتایج و تازگی آنها در ادامه شرح داده شده است.
عنوان انگلیسی:Innovations in Organisational Knowledge Management Typology, Methodology and Recommendations~~en~~
۳ RESULTS AND APPLICATIONS
Research results include: 1. Identification of KM practices that affect the key elements of the intellectual capital of Russian companies and, accordingly, have the greatest effect on the performance of Russian companies; 2. Development / updating the typology and the generalized knowledge map (knowledge domains) of the enterprise, which helps to differentiate KM methods and tools; 3. Development of KM methods and tools for specific knowledge types and domains (for product/service and customer knowledge, operations management knowledge, strategic management and organizational development knowledge). These results and their novelty are described hereafter.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 