فایل ورد کامل از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی: شواهد و قرائن برگرفته از کارمندان اصلی در صنعت هتل


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی: شواهد و قرائن برگرفته از کارمندان اصلی در صنعت هتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۴۰ صفحه


بخشی از ترجمه :

۶ نتایج، محدودیت ها، و تحقیق دیگر
این مطالعه ارتباط ها بین مدیریت برندا داخلی، دستیابی به هدف سازمانی کارمندان، تعهد شغلی، و رفتارهای شهروندی سازمانی در صعنت هتل داری را نشان می دهد. نتایج دلیل های مناسبی برای دانشجویان و عمل کنندگان پیشنهاد می کند به این منظور که نتاج مربوط به فعالیت های برند داخلی را درک نمایند.
از دید دانشگاهی، این مقاله برخی جاههای خالی را پر می نماید که بوسیله ی حمایت تجربی برای روابط صورت می دهد که تا بحال در صعنت هتل داری بصورت تجربی آزمایش نشده است. نتایج نشان می دهد که فعالیت های برندی داخلی تاثیرات محوری گونه روی حالت ذهنی کارمندان در زمینه کاری و حس دست یابی به هدف دارد. مطابق با نتایج ما، فعالیت های آموزشی برندی و ارتباط های برند داخلی بصورت مثبت دست یابی به هدف برای کارمندان هتل با سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد. این نتایج نشان می دهد که همکاری برند با روش های منابع انسای می تواند ارزش های همکاری را با ارزشهای داخلی در یک مسیر قرار دهد (Vallaster & de Chernatony, 2006). علاوه بر این، پیشرفت در ارزش های برندی هتل ها در محدوده ی آموزش و فعالیت های ارتباطاتی بیشتر شبیه دست یابی به هدف اجتماعی مثبت است. این موقعیت ممکن است صورت بگیرد زیرا برندی کردن داخلی جای خالی مربوط بین کارمندان برای تعریف مشخصه ها کاهش می دهد و این وضعیت ها سازمان را تعریف می کند، و حس غرور مرتبط با سازمان را زیاد می کند ( Punjaisri & Wilson, 2007 ).

عنوان انگلیسی:From internal brand management to organizational citizenship behaviours: Evidence from frontline employees in the hotel industry~~en~~

۶ Conclusions, limitations, and further research

This study explores the relationships between internal brand management, employees’ organizational identification, work engagement, and organizational citizenship behaviours in the hospitality industry. The findings offer several implications for scholars and practitioners in order to understand the consequences of internal branding activities. From an academic perspective, this study contributes to filling several gaps in the literature by providing empirical support for relationships that have not been empirically tested in the hospitality industry. The findings suggest that internal branding activities have asymmetrical effects on employees’ work-related states of mind and sense of identification. According to our results, brand training actions and internal brand communications positively in- fluence hotel employees’ identification with the organization. This finding suggests that incorporating the brand into human resource practices may contribute to aligning corporate values with insiders’ values (Vallaster & de Chernatony, 2006). Hence, hotels promoting brand values within their training and communication activities will be more likely to achieve a positive social identity. This situation may happen because internal branding reduces the gap between employees’ defining characteristics and those attributes that define the organization, and leverages the sense of pride in belonging to the organization (Punjaisri & Wilson, 2007).

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.