فایل ورد کامل رابطه بین تصویر مرکز خرید و همگنی (تجانس) بر رفتار مشتری: مطالعه موردی اندونزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رابطه بین تصویر مرکز خرید و همگنی (تجانس) بر رفتار مشتری: مطالعه موردی اندونزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۶ صفحه
بخشی از ترجمه :
۵- بحث و نتیجهگیری
بهطورکلی یک پذیرش عمومی برای اینکه چه مؤلفههایی از ارزش مشتری وجود ندارد، باوجوداینکه مشتریان دارای نیازهای کاربردی برای ارضا شدن-مولفه های ذاتی برای پاساژ- و همچنین نیازهای غیرکاربردی میباشند(Rintamaki et al., 2006). بنابراین، مدل داخلی شکل ۱ دارای دو سازه است: نخست، تقویت خرید میباشد که در ارتباط با نیازهای کاربردی میباشد، دومین سازه، سازگاری است که در ارتباط با نیازهای غیرکاربردی میباشد. با توجه به نتایج پژوهشهای پیشین، ما از ۷ ویژگی پاساژ ارائهشده از سوی Sit et al. (2003) بهمنظور ارزیابی مدل استفاده کردیم که به سازه پنهان خرید مرتبط است. این ویژگیها برای یک پاساژ اصلی و ضروری بوده و از سوی مدیریت قابلکنترل میباشد. این روابط بین خرید و وفاداری معنادار بود، لذا دراینباره ما فرضیه H1 تائید شد.
عنوان انگلیسی:The relationship between shopping mall image and congruity on customer behaviour: Evidence from Indonesia~~en~~
۵ Discussion and conclusion
There is no generally accepted model for what factors drive customer value although customers have functional needs to satisfy – elements inherent to the mall – as well as non-functional wants, which stem from associations one has with the shopping mall (Rintamaki et al., 2006). As such, the inner model of Fig. 1 has two latent constructs: the first, labelled ‘shopping’ endeavours, to capture functional needs, and the second, ‘congruity’, to capture nonfunctional wants. With respect to the former we measured the seven shopping mall attributes advanced by Sit et al. (2003) to reflect the latent construct ‘shopping’ – these attributes are inherent to a mall and controllable by management. The relationship between ‘shopping’ and ‘loyalty’ was significant, hence H1 was supported.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 