فایل ورد کامل الگوریتم مسیریابی تعدیل یافته مبتنی بر ربع صفحه برای ساختار شبکه تراشه سه بعدی تورز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل الگوریتم مسیریابی تعدیل یافته مبتنی بر ربع صفحه برای ساختار شبکه تراشه سه بعدی تورز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
الگوریتم مسیریابی شبکه تراشه ای ۳ بعدی مطرح شده
مهم ترین چیز در طراحی شبکه تراشه ای مکان یابی آن و الگوریتم مسیریابی است. ارسال بسته ها از گره منبع (S) به گره مقصد (D) به طور موثر برگرفته از مسیرهای موجود بدون ازدحام یا برخورد و خطا با هزینه کم هدف اصلی الگوریتم مسیریابی است.
الگوریتم مبتنی بر ربع
در این الگوریتم کل صفحه گره به چهار ربع تقسیم می شود و سپس دو سوال اساسی بررسی می شود:
الف. آیا ربع S,D متفاوت اند؟
ب. آیا تفاوت بین گره S,D بیشتر از مرکز صفحه است؟
اگر هر دو مورد الف و ب صحیح باشند انگاه نزدیک ترین مورد یال مربوط به S را احاطه می کند و از الگوریتم مبتنی بر ربع صفحه استفاده می کند.
عنوان انگلیسی:Modified quadrant-based routing algorithm for 3D Torus Network-on-Chip architecture~~en~~
Proposed 3D NoC routing algorithm
Most important thing in the NoC design is its topology and routing algorithm. Sending packets from Source node (S) to the Destination node (D) efficiently from various available paths without any congestion or fault with low cost is the main goal of the routing algorithm. Quadrant-based algorithm In this algorithm the whole node plane is divided into four quadrants and then checks the two basic queries: (a) Are quadrants of S and D are different (b) Is the difference between S and D node are greater than the centre of the plane If the both (a) and (b) are correct then the nearest wrap around edge to S is used by applying quadrant based algorithm.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 