فایل ورد کامل مسئولیت اجتماعی شرکت: مشارکت در جامعه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مسئولیت اجتماعی شرکت: مشارکت در جامعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۶ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
هدف- هدف از این مقاله گسترش نظریه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) با بررسی چگونگی تعامل شرکتها با جامعه است. جامعه غالبا به عنوان یک سهامدار شرکت استناد می شود، اما علی رغم موقعیت آن در شبکه ها در پژوهشها مورد تمرکز قرار نگرفته است. نویسندگان با ترسیم نظریه اجتماعی و هرم کارول برای پی ریزی این مطالعه یک بررسی آزمایشی را برای توسعه دانش در تعامل CSR با گروه خاصی از سهامداران انجام می دهند.
طراحی/روش شناسی/رویکرد- این مطالعه برای ایجاد یک دیدگاه عمیق یک رویکرد مطالعه موردی چندگانه را اتخاذ می کند که شامل انتخاب هدفمند سه بانک خرده فروشی در غنا به عنوان واحدهای آنالیز است. آن منابع متعددی را مطرح می کند تا یافته های خود را تحکیم بخشد.
یافته ها- این مطالعه تعامل جامعه را شامل چهار حوزه فعالیت می داند: کمکهای مالی، اراده گرایی کارکنان، پروژه ها و مشارکت. بشردوستی بخشی از اقدامات تک منظوره CSR شرکت را تشکیل می دهد. این مطالعه همچنین انسان دوستی را فقط یک تابع مطلوب از هرم CSR نمی داند، بلکه آن را ضروری نیز می داند.
مفاهیم عملی- این تحقیق گویای شناخت بیشتری از چگونگی تعامل شرکتها با یک گروه از ذینفعان مهم است که غالبا در جامعه نادیده گرفته شده اند.
اصالت/ارزش- این مطالعه گستره نظری خاصی را برای CSR از طریق شناسایی چهار فعالیت هسته ای تعامل جامعه ارائه می دهد.
نتیجه گیری
هدف از این مطالعه بررسی شرکت از نظر فعالیتها یا شیوه های CSR با گروه خاصی از ذینفعان ، یعنی جامعه است. ما چهار گروه از تعامل اجتماعی انجام شده توسط این مطالعه را به شرح زیر شناسایی کردیم: کمکهای مالی، فعالیتهای داوطلبانه کارکنان، پروژه ها و مشارکتها. این گروهها در بخشهای عملیاتی کلیدی مانند بهداشت و درمان، آموزش، زنان و کودکان، هنر، ورزش و مسکن سازی یا زیرساختها جای دارند. اگرچه فعالیتهای داوطلبانه کارکنان دارای ویژگیهای منحصربفردی هستند و می توانند بطور بالقوه به عنوان یک ابتکار مجزا شناسایی شوند، برخی از مدلها و تعاریف (Porter و Kramer، ۲۰۰۲) آن را به عنوان شکلی از بشردوستی شرکت شامل می کنند (Schwartz و Kramer، ۲۰۰۲). CSR بر افراد زیادی که در شرکت سرمایه گذاری می کنند تاثیرات مستقیمی دارد، و بنابراین یک چرخه سود را برای سازمان و جامعه ایجاد می کند. تمرکز قانونی سرمایه گذاری اجتماعی یک شرکت استراتژیک ، سود معنی داری را برای جامعه ایجاد می کند که برای آن کسب و کار نیز ارزشمند است (Porter و Kramer، ۲۰۰۲). آن برای شرکت سودمند تر است، درصورتیکه اهداف اقتصادی و اجتماعی آنها ذاتا با هم تناقض نداشته باشند ،اما تا حدودی به هم مرتبط باشند.
عنوان انگلیسی:Corporate social responsibility: engaging the community~~en~~
Abstract
Purpose This paper aims to extend corporate social responsibility (CSR) theory by exploring how firms engage with community. The community is frequently cited as a stakeholder of the firm, but in spite of its status in networks it has not been the focus of research. Drawing on community theory and Carroll’s pyramid for the foundation of this study, the authors undertake an empirical investigation to advance knowledge in CSR engagement with a particular stakeholder group. Design/methodology/approach To generate an in-depth insight, the study adopts a multiple case study approach involving the purposeful selection of three retail banks in Ghana as units of analysis. It draws on multiple data sources to strengthen its findings.
Findings The study finds that community engagement consists of four spheres of activity: donations, employee voluntarism, projects and partnerships. Philanthropy forms part of largely ad hoc CSR actions by firms. The study also finds that philanthropy is not merely a desired function of the CSR pyramid but an essential one.
Practical implications This research imparts increased understanding of how firms engage with an important but frequently overlooked stakeholder group – community. Originality/value This study presents specific theoretical extensions to CSR through its identification of four core activities of community engagement.
Conclusions
The purpose of this study was to explore firm CSR practices or activities with a particular stakeholder group, that is, community. We identified four categories of community engagement undertaken by the cases in the study as follows: donations, employee voluntarism, projects and partnerships. These categories took in key operational sectors such as health, education, women and children, arts, sports and housing or infrastructure. Although employee volunteerism has unique characteristics and could potentially be distinguished as a separate initiative, some models and definitions (Porter and Kramer, 2002) include it as a form of corporate philanthropy (Schwartz and Carroll, 2003). CSR directly impacts the very people who invest in the company, therefore creating a cycle of benefit for both the organisation and the community. Strategic corporate social investment’s legitimate focus allows for a meaningful benefit for society, which is also valuable to the business (Porter and Kramer, 2002). It is more beneficial to a firm if their social and economic goals are not inherently conflicting, but rather integrally connected.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 