فایل ورد کامل استراتژی‌ های هدایت ‌کننده بازار: فراتر از موضعی سازی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل استراتژی‌ های هدایت ‌کننده بازار: فراتر از موضعی سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۳ صفحه


بخشی از ترجمه :

۵ بحث و نتیجه‌گیری
توانایی شرکت برای اجرای یک مفهوم کسب‌وکار جهانی ، حوزه‌ای است که برای مدیران بین‌المللی حائز اهمیت است (Elg و همکاران، ۲۰۰۸ ؛ Kim & Hwang، ۱۹۹۲؛ Kumar و همکاران ، ۲۰۰۰). هدف از این تحقیقات ایجاد شناخت بیشتر از سوابق استراتژی هدایت بازار در شرکت‌های جهانی است. بیشتر نشریات موجود بر توضیح استراتژی هدایت بازار تمرکز دارند، اما عواملی را که منجر به استراتژی هدایت بازار می‌شوند را بررسی نمی‌کنند. مطالعه حاضر تأکید می‌کند که پیکره‌بندی، دانش، برند سازی، و قابلیت‌های شبکه ، از صورت‌های رفتار هدایت بازار هستند. قابلیت برند سازی خصوصاً برای رفتار هدایت بازار که مشتریان و رقبا را در نظر می‌گیرد، اهمیت دارد. شبکه‌سازی عمدتاً برای رفتار هدایت بازار برای شرکای کانال و یک جامعه گسترده‌تر اهمیت دارد. پیکره‌بندی بر رفتار هدایت مشتریان/رقبا و همچنین رفتار هدایت کانال تأثیر می‌گذارد. علاوه براین ، یافته‌ها نشان می‌دهند که محلی سازی برای موفقیت در بازارهای خارجی ضرورتی ندارد. یک استراتژی هدایت بازار استاندارد در بازارهای بین‌المللی قابل حصول است.

عنوان انگلیسی:Market driving strategies: Beyond localization~~en~~

۵ Discussion and conclusion

A firm’s ability to implement a worldwide business concept is an area of key concern for international managers (Elg et al., 2008; Kim & Hwang, 1992; Kumar et al., 2000). The aim of this research is to develop a greater understanding of the antecedents to market driving strategy in global firms. Most of the existing literature focuses on describing what market driving strategy is, but do not investigate what factors leads to market driving strategy. The present study highlights that configuration, knowledge, branding, and networking capabilities are antecedents to market driving behavior. Branding capability is particularly important for market driving behavior directed at customers and competitors. Networking is important mainly for market driving behavior directed at channel partners and the wider society. Configuration influences customer/competitor driving as well as channel driving behavior. Moreover, the findings suggest that localization is not necessary for success in foreign markets. A standardized market driving strategy is achievable in international markets.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.