فایل ورد کامل مدیریت دانش، شیوه تصمیم گیری و عملکرد سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت دانش، شیوه تصمیم گیری و عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۰ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
ترکیب و پیوند آثاری که در مورد انقلاب صنعتی چهارم وجود دارد، نشان میدهد که مدیریت دانش و استراتژیهای تصمیمگیری در سازمانها، جایگاهی ویژه دارند. این مقاله، به این نیاز میپردازد و با مرور و بررسی آثار موجود در مورد مدیریت، چارچوبی را برای مدیریت دانش و سبک تصمیمگیری ایجاد میکند. این پژوهش، چارچوبی را ارائه میدهد که از رابطه بین عواملی که بر مدیریت دانش تأثیر دارند (همکاری سازمانی، مهارتهای Tشکل، یادگیری و پشتیبانی فناوری اطلاعات (IT)) و عملکرد سازمانی و اثر تعدیلکننده فرآیند خلق دانش پشتیبانی میکند. این مقاله نشان میدهد که سبک تصمیم گیری (شهودی و/یا منطقی)، رابطه بین فرآیند خلق دانش و عملکرد سازمانی را تعدیل میکند. به منظور افزایش درک مخاطب از فضا و زمینه کسب و کار، مجموعهای از گزارههایی که یک دستور العمل تحقیقاتی تجربی ارائه میدهد و رابطه بین متغیرهای کانونی را بیان میکند، در این مقاله ارائه میگردد.
بحث و جهت پژوهشهای آتی
این مقاله به بررسی توانمندسازهای مدیریت دانش، فرآیندهای خلق دانش، برآمدها و نتایج سازمانی و نظریههای تصمیمگیری میپردازد، کارهای تجربی را مرور میکند و گزارههای قابل تست و آزمون ارائه میدهد. هدف اصلی و دوبعدی مدیریت دانش یک رویکرد شناختمحور است که بر اساس این رویکرد، هر چیزی که در موقع نیاز بتوان رمزگذاری، ساختاربندی، نگهداری و بازیابی کرد، دانش تعریف میشود. در حالی که رویکرد فنمحور در پردازش دانش بر نقش اطلاعات نوین و فناوری ارتباطی تأکید دارد (Ekbia & Hara, 2008). دانش با مفاهیم به ظاهر مخالف و متناقضس مانند جسم و ذهن، استقراء و قیاس، کلان و ریز، آشوب و نظم، صریح و ضمنی شکل گرفته است (Nonaka & Nishiguchi, 2001). مدیریت دانش بر تعاملات نهادهای مختلف استوار است. این تعاملات منجر به تشکیل دانش اجتماعی میشود و بنابراین، دانش اجتماعی به عنوان مجموعهای از آنچه مردم و سیستم میدانند، بر خلق دانش در یک سازمان تأثیر میگذارد (Goucher, 2007).
عنوان انگلیسی:Knowledge management, decision-making style and organizational performance~~en~~
Abstract
A synthesis of existing Industry 4.0 literature depicts that knowledge management and decision making strategies are crucial factors for organizations. This article highlights the need and develops a framework for knowledge management and decision-making style by reviewing existing management literature. This research proposes a framework that supports the relationship between knowledge management enabling factors (i.e., organizational member’s collaboration, T-shaped skills, learning and IT-support) and organizational performance, and the mediating effect of knowledge creation process. The article also propose that decision-making style (i.e., intuitive and/or rational) will moderate the relationship between knowledge creation process and organizational performance. A set of propositions that represent an empirically-driven research agenda, and also describe the relationships between the focal variables are presented to enhance audience’s understanding within a business context.
Discussion and future research direction
This paper reviews knowledge management enablers, knowledge creation processes, organizational outcomes and decision-making theories, together with extant empirical work and develops testable propositions. The central bi-dimensional goal of knowledge management subsumes recognition-oriented approach, which views knowledge as anything that can be encrypted, systematized, stored and retrieved when the need arise. Whereas the professional technical-oriented approach accentuates the role of novel information and communicative technology in processing the knowledge (Ekbia & Hara, 2008). Knowledge is built with a helix of pairs of apparently opposing concepts like mind and body, induction and deduction, macro and micro, chaos and order, explicit and tacit (Nonaka & Nishiguchi, 2001). Knowledge management is built around interactions of various entities that results in social knowledge, moreover, social knowledge as the aggregate of what people and system know, is known to affect the creation of knowledge in an organization (Goucher, 2007).
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 