فایل ورد کامل بررسی امکان بهبود توانایی ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت بواسطه بازاریابی رسانه های اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی امکان بهبود توانایی ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت بواسطه بازاریابی رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
نتیجهگیری و توصیهها
مطالعه، عدم قطعیت رابطهی بین کیفیت حسابرسی و مدیریت درامدها را نشان میدهد. این عدم قطعیت، نیاز به بهبود روش تجزیه و تحلیل و توسعهی پروکسیهای جدید برای کیفیت حسابرسی و مدیریت درامدها را نشان میدهد. استفاده از هزینهی حسابرسی و تغییر حسابرس به عنوان پروکسی برای کیفیت حسابرسی، نتایج مرکبی را برای محققان فراهم کرده است. احتمالا یک معیار بهتر کیفیت حسابرسی، از دیدگاه شرکت حسابرسی خواهد بود. یک معیار کیفیت حسابرسی که شایستگی حسابرس و استقلال حسابرس را ترکیب میکند توصیه میشود. علاوهبراین، تدارک اتلاف غیرنرمال ممکن است به طور مناسبی مدیریت درامدها را به تصویر نکشد. انجام مطالعهی یکسان با استفاده از دادههای پس از IFRS ممکن است سازگاری نتایج را بهبود بخشد، که هدف IFRS، باریک کردن وسعت در قوانین حسابداری است.
ما بر اساس یافتههای خود توصیه میکنیم که هزینههای حسابرسی باید برای حصول اطمینان از این که هیچ شرکت حسابرسی دارای یک مشتری که هزینهی حسابرسی آن از بیش از پنج درصد کل هزینهی حسابرسی تجاوز کند نیست نظارت شوند همانطور که توسط اصول اخلاقی موسسهی حسابداران منشور نیجریه برای حسابداران حرفهای نشان داده شده است. هزینههای حسابرسی به طور قابل توجه بالا از یک مشتری حسابرسی منجر به پیوندهای اقتصادی خواهد شد که استقلال حسابرس و کیفیت حسابرسی را به خطر خواهند انداخت.
عنوان انگلیسی:Can Social Media Marketing Improve Customer Relationship Capabilities and Firm Performance Dynamic Capability Perspective~~en~~
Conclusion and recommendations
The study shows the inconclusiveness of the relationship between audit quality and earnings management. This inconclusiveness suggests the need for improving method of analysis and developing new proxies for audit quality and earnings management. Using audit fee and auditor change as proxy for audit quality has provided researchers with mixed results. Probably a better measure of audit quality would be from the viewpoint of the audit firm. A measure of audit quality that combines auditor competence and auditor independence is recommended. Moreover, abnormal loss provision may not capture earnings management properly. Doing the same study using post IFRS data, may improve the consistency of results as IFRS is meant to narrow the latitude in accounting rules. We recommend that based on our findings that audit fees should be monitored to ensure that no audit firm has a client whose audit fee exceeds more than five per cent of total audit fee as suggested by the Institute of Chartered Accountants of Nigerian code of conduct for professional accountants. Significantly high audit fees from an audit client will result in economic bonding which will jeopardize auditor independence and audit quality.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 