فایل ورد کامل بدنه هوش کسب و کار برای مدیریت اطلاعات پایداری در آموزش عالی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بدنه هوش کسب و کار برای مدیریت اطلاعات پایداری در آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۴۲ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

هدف— موسسات آموزش عالی (HEI) با چالش های متعددی در مدیریت و گزارش موثر در زمینه ی پایداری و دوام اطلاعات مانند سیلوهای داده و توزیع محدود اطلاعات مواجه هستند. هوش تجاری (BI) می تواند در حل و برطرف کردن چالش های موجود در سازمان کمک کند. هدف این مطالعه ارائه ی چارچوب هوش تجاری در مدیریت استراتژیک اطلاعات پایداری ( چارچوب پایداریِ هوش تجاری (BI)) بوده که می توان در موسسات آموزش عالی (HEI) مورد استفاده قرار گیرد.
طرح/روش شناسی/ رویکرد- این پژوهش یک روش تحقیق علمی را بکار برده است درحالیکه از موسسات آموزش عالی در افریقای جنوبی بعنوان مطالعه موردی استفاده می شود. مشکل مدیریت اطلاعات پایداری شناسایی شد و یک چارچوب نظری پیشنهاد گشت. بعلاوه, نرم افزار عملیِ ابزار BI برای اثبات مفهوم توسعه یافت تا این مسائل مورد ارزیابی قرار گیرد و به مدیریت استراتژیک اطلاعات پایداری در موسسات اموزش عالی کمک رساند.
یافته ها- ابزار هوش تجاری (BI) پایداری از طریق ارزیابی اکتشافی و قابلیت استفاده توسط مدیریت ارشد ارزیابی شد. نتایج نشان داد که قابلیت استفاده ی ابزار به طور مثبت ارزیابی شده و آن چارچوب میتواند در غلبه بر محدودیت هایی کمک کند که موسسات اموزش عالی بطور موثری با مدیریت اطلاعات پایداری مواجه هستند.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق- این پژوهش تنها به یک مورد محدود شده بود. با این وجود, چارچوب نظری از تئوری ذینفعان و سهامداران موجود, تئوری گزارش پایداری و ادبیات مربوط به توسعه سیستم اطلاعاتی (داشبورد) هوش تجاری حاصل شده و گسترش یافته است. این چارچوب بصورت موفقیت آمیز در نمونه اصلی ابزار هوش تجاری پایدار در سطح مطالعه موردی, مورد بررسی قرار گرفت, و نتایج اطلاعات عمیقی در مورد مدیریت اطلاعات در گزارش پایداریِ آموزش عالی نشان می دهد.
مفاهیم عملی- ابزار هوش تجاری (BI) پایدار راه حلیست که داده ها از حوزه های مخلتف پایداری ادغام کرده و یک دیدگاه یکپارچه از اطلاعات را به سهامداران و ذینفعان ارائه می کنند. اطلاعات از طریق عملکرد سیستم اطلاعاتی ارائه شده است که قابلیت های پیش بینی کننده ای را فراهم می کند تا مدیریت توانایی گزارش در مورد پایداری را داشته باشد و تعیین کند آیا موسسه میتواند اهداف استراتژیک خود را برآورده کند یا نه. تجربیات آموخته شده میتواند به سایر موسسات آموزش عالی کمک کند تا پیاده سازی BI را در گزارش پایداری در نظر بگیرند.
مفاهیم اجتماعی – بهبود گزارش دهی پایداری در موسسات آموزش عالی (HEIها) با چارچوب هوش تجاری (BI)می تواند اثرات محیطی و اجتماعی را در جامعه آموزشی بهبود بخشد. نواوری/ارزش- این مطالعه جامع ترین چارچوبی برای هدایت طرح ابزار هوش تجاری (BI) بمنظور کمک به مدیریت اطلاعات پایداری در موسسات اموزش عالی (HEI) ارائه میکند.

 

محدویت ها و مفاهیم

چارچوب های موجود در گزارش پایداری, سازمان هایی با دستورالعمل هایی ارائه می دهد که نحوه ی پایداری را گزارش میدهد اما نرم افزار یا ابزار BI برای ایجاد گزارش های پایداری یکپارچه ارائه نمی شود که همه ی ذینفعان را درنظر بگیرد و امکان تحلیل استراتژیکی پیش گویانه را فراهم کند. مطالعات قبلی در چارچوب های BI که بصورت ویژه برای موسسات آموزش عالی طراحی شده بود (بوسایر ؛ ماتوئن و همکاران ) محدود شده است و مراحل مورد نیاز برای توسعه داشبورد (سیستم های اطلاعاتی) و جزئیات منابع داده در چهار مولفه های پایداری در موسسات آموزش عالی(HEI) را درنظر نگرفت. اگرچه, آنها دستورالعمل هایی برای طرح داشبوردهای پایداری ارائه نکردند. ممکن است دراینجا توصیف رویکردهای مفهومی و ابزارهای ICT ( ازجمله نمونه های اولیه ی موجود) ازنظر گزارش پایداری مبتنی بر ICT در HEI مفید باشد.

عنوان انگلیسی:A business intelligence framework for sustainability information management in higher education~~en~~

Abstract

Purpose – Higher education institutions (HEIs) face a number of challenges in effectively managing and reporting on sustainability information, such as siloes of data and a limited distribution of information. Business intelligence (BI) can assist in addressing the challenges faced by organisations. The purpose of this study was to propose a BI framework for strategic sustainability information management (the Sustainable BI Framework) that can be used in HEIs.
Design/methodology/approach – The research applied the design science research methodology whilst using a South African HEI as a case study. The problems with sustainability information management were identified, and a theoretical framework was proposed. In addition, a practical BI software tool was developed as proof of concept to address these problems and to assist with the management of strategic sustainability information in an HEI.
Findings – The proposed sustainability BI tool was evaluated through heuristic and usability evaluations with senior management. The results indicated that the usability of the BI tool was positively rated and that the framework can assist in overcoming the constraints that HEIs face in effectively managing sustainability information. Research limitations/implications – The research was limited to a single case. However, the theoretical framework was derived from and expanded on existing stakeholder theory, sustainability reporting theory and literature on BI dashboard development. The framework was implemented successfully in the Sustainable BI Tool prototype at the case study, and the results reveal in-depth information regarding information management for sustainability reporting in higher education.
Practical implications – The Sustainable BI Tool is a solution that integrates data from multiple areas of sustainability and provides a single integrated view of the information to stakeholders. The information is provided through performance dashboards, which provide predictive capabilities to enable management to report on sustainability and determine if the institution is meeting its strategic goals. The lessons learnt can also assist other HEIs considering implementing BI for sustainability reporting.
Social implications – Improved sustainability reporting for HEIs provided by the BI framework can improve the environmental and social impact of the educational community.
Originality/value – This study provides the most comprehensive framework for guiding the design of a BI tool to assist in effectively managing sustainability information in HEIs.

 

Limitations and implications

Existing frameworks for sustainability reporting provide organisations with guidelines on how to report on sustainability but do not provide the software or BI tools to produce integrated sustainability reports that consider all the stakeholders and allow for strategic predictive analysis. Previous studies of BI frameworks designed specifically for HEIs (Bosire, 2014; Muntean et al., 2013) are limited and do not consider the steps required for dashboard development or the details of the data sources in the four components of sustainability at an HEI. Also, they do not provide guidelines for the design of sustainability dashboards. Here, it might be useful to describe the conceptual approaches and ICT tools (including already existing prototypes) in terms of ICT-based sustainability reporting in HEI.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.