فایل ورد کامل یک بررسی در مورد آنالیز احساسات آنلاین در تحقیقات بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک بررسی در مورد آنالیز احساسات آنلاین در تحقیقات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

هدف- محتوی تولید شده در اینترنت به همراه روش شناختی هایی از جمله تحلیل احساس، فرصت های هیجان انگیزی برای بازاریاب ها فراهم می سازد تا هوش بازار را بر مبنای طرز نگرش های مصرف کننده و نظرات راجع به نام تجاری ایجاد نمایند. هدف این مقاله مرور نوشته های بازاریابی درباره تحلیل احساس آنلاین و بررسی کاربرد تحلیل احساس در سه نقطه نظر اساسی است: واحد تحلیل، طراحی نمونه و روش های به کار رفته در تشخیص احساس و تحلیل آماری.

طراحی/روش شناختی/رویکرد-این مقاله به مرور نوشته های قبلی درباره به کارگیری تحلیل احساس آنلاین می پردازد که در مجلات در دوره – به چاپ رسیده است.

یافته ها: یافته ها بر منحصر به فرد بودن تحلیل احساس آنلاین در تحقیقات بازاریابی عملیات محور تاکید دارند و به بررسی چالش های فنی، عملی و اخلاقی پیش روی محققان می پردازند.

مفاهیم کاربردی- این مقاله به بحث کاربرد تحلیل احساس در تحقیقات بازاریابی پرداخته و توصیه هایی برای بررسی چالش های پیش روی محققان استفاده کننده از این راهبرد فراهم می سازد.

تازگی/ارزش این مقاله برای جامعه علمی و متخصصین مرور جامعی از کاربرد تحلیل احساس آنلاین درون حیطه بازاریابی فراهم می سازد. این مقاله بر محدودیت های پیرامون به کارگیری این راهبرد پرداخته و پیشنهاداتی برای کاهش این چالش ها مطرح می کند.

 

نتیجه گیری
کاملا معلوم است که محیط آنلاین اطلاعات غنی و ارزشمندی درباره نظرات مصرف کننده فراهم سازد، هر چند مهار و تحلیل داده ممکن است دشوار باشد. بهبودهای مدل سازی رایانه ای و راهبردهایی همانند تحلیل احساس مکانیسم های قدرتمندی فراهم می کند که طبق آن این اطلاعات را می توان به نگرش های قوی درباره طرز نگرش های مطرح شده با بازار هدف نام تجاری تبدیل نمود. توصیه های کاربرد فراهم شده در تحقیقات اخیر اولین مرحله برای راهنمایی بازاریاب ها و انجمن علمی است که می خواهند این فناوری نوبنیاد را پیش ببرند. متخصصین علمی و بازاریاب ها به طور امیدوار کننده با ترکیب این توصیه ها در طراحی های تحقیقات بهتر مجهز به تولید تحلیل های پربار، معنادار و پرقدرت اند. لذا انتظار می رود همانطور که تحلیل احساس به عنوان ابزار قدرتمند درک نظر مصرف کننده پدیدار می گردد، این راهبرد به قدرت روش شناختی دست می یابد که به راهبردهای تحلیلی پرکاربرد دیگر مربوط می گردد و در تحقیقات بازاریابی آتی چهره برجسته دارد.

عنوان انگلیسی:Online sentiment analysis in marketing research: a review~~en~~

Abstract

Purpose – The explosion of internet-generated content, coupled with methodologies such as sentiment analysis, present exciting opportunities for marketers to generate market intelligence on consumer attitudes and brand opinions. The purpose of this paper is to review the marketing literature on online sentiment analysis and examines the application of sentiment analysis from three main perspectives: the unit of analysis, sampling design and methods used in sentiment detection and statistical analysis.

Design/methodology/approach – The paper reviews the prior literature on the application of online sentiment analysis published in marketing journals over the period 2008-2016.

Findings – The findings highlight the uniqueness of online sentiment analysis in action-oriented marketing research and examine the technical, practical and ethical challenges faced by researchers.

Practical implications – The paper discusses the application of sentiment analysis in marketing research and offers recommendations to address the challenges researchers confront in using this technique.

Originality/value – This study provides academics and practitioners with a comprehensive review of the application of online sentiment analysis within the marketing discipline. The paper focuses attention on the limitations surrounding the utilization of this technique and provides suggestions for mitigating these challenges.

 

Conclusions

It is clear that the online environment provides rich and valuable information about consumer opinions, though harnessing and analyzing that data can be difficult. Improvements in computer modeling and techniques like sentiment analysis provide powerful mechanisms by which this information can be converted into deep insights about the attitudes held by a brand’s target market. The recommendations for use provided in the current research are thus the first step to guide marketers and academics who wish to adopt this nascent technology. Hopefully, by integrating these recommendations into their research designs, academics and marketers will be better equipped to produce more enriching, meaningful and rigorous analyses. It is anticipated, therefore, that as sentiment analysis emerges as a powerful tool to understand consumer opinion, the technique will attain the methodological rigor associated with other more widely used analytic techniques and feature more prominently in future marketing research.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.