فایل ورد کامل قیمت گذاری بر اساس ارزش و تعصبات شناختی : بررسی کلی بازارهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل قیمت گذاری بر اساس ارزش و تعصبات شناختی : بررسی کلی بازارهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
برای بررسی اینکه چگونه تعصبات شناختی از شیوه های قیمت گذاری مبتنی بر ارزش در میان مدیران در بازارهای تجاری استفاده می کنند، این مقاله پنج سوگیری شناختی مختلف را در نظر می گرد. با وجود درخواست های اخیر برای تحقیقات بیشتر دربار جنبه های روانی قیمت گذاری، مطالعات کمی بر بازارهای تجاری متمرکز شده اند. این مرور در زمین روان شناسی و بازاریابی برای بنیان تئوری آن، بدنه محدود تحقیقات موجود را گسترش می دهد. نقش کلیدی این مقاله چگونگی تأثیر چالش های روانی بر شیوه های قیمت گذاری مبتنی بر ارزش، با مفاهیم و پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر است.
– نتیجه گیری اظهارات
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش ، عموماً یک عمل برتر محسوب می شود که به شرکت ها اجازه می دهد از طریق ایجاد ارزش مشتری ، یک مزیت رقابتی را بدست آورند و بخشی از آن ارزش را به صورت سود بدست آورند. با وجود این مزایا ، شیوه های قیمت گذاری که بر قیمت گذاری مبتنی بر ارزش تأکید می کند ، در بازارهای تجاری به طور گسترده استفاده نمی شود. این مرور کلی نشان می دهد که این پارادوکس قیمت گذاری مبتنی بر ارزش تا حدودی ناشی از چالش های روانی است که مدیران با آن روبرو هستند. براساس شواهد جمع آوری شده در اینجا ، جزئیات اینکه چگونه تعصبات شناختی و مفروضات اساسی آنها بر شیوه های قیمت گذاری مدیریت تأثیر می گذارد ، محققان و مدیران می توانند تحقیقات قیمت گذاری را پیش ببرند و تمرین قیمت گذاری را بهبود بخشند.
عنوان انگلیسی:Value-based pricing and cognitive biases: An overview for business markets~~en~~
Abstract
To investigate how cognitive biases inhibit value-based pricing practices among managers in business markets, this article considers five different cognitive biases—perceived lack of control, herding, fixed-pie bias, ambiguity aversion, and egocentric fairness bias—and their effects on value-based pricing. Despite recent calls for more research on the psychological aspects of pricing, few studies have focused on business markets. Drawing on research in psychology and marketing for its theoretical foundation, this overview extends the limited body of existing research. The article’s key contribution is to explain how psychological challenges affect value-based pricing practices, with implications and suggestions for further research.
– Concluding remarks
Value-based pricing is generally considered a superior practice that allows firms to gain a competitive advantage through customer value creation, capturing part of that value in the form of profit. Yet, despite these benefits, pricing practices that emphasize value-based pricing are not widely used in business markets. This overview shows that this value-based pricing paradox is due in part to the psychological challenges that managers face. Based on the evidence assembled here, detailing how cognitive biases and their underlying assumptions affect managerial pricing practices, researchers and managers can advance pricing research and improve pricing practice.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 