فایل ورد کامل مرتبط سازی برنامه آموزشی مدیریت منابع انسانی – یک راهنمای فرضی برای فعالان در این زمینه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مرتبط سازی برنامه آموزشی مدیریت منابع انسانی – یک راهنمای فرضی برای فعالان در این زمینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۷ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
هدف – با وجود این که دانشکده های تجاری مباحث مدیریت منابع انسانی (HRM) را در طول دهه های گذشته آموزش داده اند، مجموعه مهارت های فارغ التحصیل های این رشته ها، مطابق با نیاز های صنعتی نمی باشد. با وجود این که تلاش هایی انجام شده است تا دوره های آموزشی HRM متناسب با نیاز های صنعتی باشد، در بیشتر موارد یک خلا بزرگ بین سوژه، ارزیابی آن و نیاز های صنعتی وجود دارد. هدف این مقاله، نشان دادن گرایش های متغیر در زمینه ی مدیریت منابع انسانی و ایده های فعلی آن می باشد که به نوعی راهنمای توسعه ی برنامه های آموزشی HRM می باشد.
روش شناسی / طراحی / خط مشی – این مقاله، بر اساس تجربه ی حرفه ای نویسنده ها در آموزش و توسعه ی برنامه های درسی HR و همچنین ارزیابی مقاله ها از یادگیری مبتنی بر فعالیت کاری، ایجاد شده است.
یافته ها – برای به دست آوردن تناسب در برنامه های آموزش HR ، ما باید تمرکز خودمان را بر روی مهارت های مبتنی بر کار قرار دهیم که متناسب با فضای کاری معاصر می باشد و تلاش کنیم تا قالب های امتحانی را به صورتی بازسازی کنیم که مطابق با مهارت های مورد نیاز در حرفه ی HR می باشد.
کاربرد ها / محدودیت های تحقیقاتی – فرصتی وجود دارد تا ایده های بیان شده در این مقاله را به صورت تجربی نیز بررسی کنیم ؛ این کار را می توان به صورت عادی از طریق یک گروه تمرکز سه تایی بین آموزش و ارزیابی بعضی از سوژه های HR و نیاز های حرفه ی معاصر HR ، انجام داد.
جمع بندی
هدف ما در این مقاله، ایجاد کردن یک بحث است که در نهایت منجر به تحول در دوره های آموزشی HRM و آموزش در آموزش عالی می شود. ما مباحثی را در رابطه با وضعیت فعلی مطرح کرده و همچنین مشاهدات خودمان در رابطه با خلا گسترده بین بهبود های فنی و آموزش HRM و همچنین خلا بین ماهیت زمینه ای فعالیت های HRM مدرن و عقب ماندگی اصلاحات آموزشی در دوره ی HRM ارائه می کنیم. مشاهده شده با این وجود که مجموعه های مختلف از نکات در پیشرفت های فنی سراسری به خصوص در اینترنت و موبایل مطرح شده است، آموزش HRM به صورت کامل نتوانسته است خودش را با این تغییرات تطبیق دهد. ما معتقد هستیم که رهنمود های دوره های آموزشی HRM که در بالا مطرح شد، همگی ابزار مناسبی هستند که به ما کمک می کنند تا یک قالب انقلابی برای موسسه ها، دانشگاه ها و فعالان این زمینه ایجاد شود تا بتوانند بر روی برنامه ی آموزشی جدیدی برای HRM کار کنند. با وجود این تلاش، ما تایید می کنیم که این مدل شواهد تجربی کمی دارد و ازین رو نیازمند تحقیقات بیشتر می باشد تا دیدگاه های ارائه شده در این مقاله تایید شوند.
عنوان انگلیسی:Making HRM curriculum relevant – a hypothetical practitioners’ guide~~en~~
Abstract
Purpose – Despite business schools teaching human resources management (HRM) for several decades, the skill set of graduates today fails to match the requirements of the industry. Although some attempt has been made to make the HRM curricula relevant, in most cases, a large gap exists between the subject, its assessment and the industry demands. The purpose of this paper is to illustrate the changing trends in the field of HR and present ideas that will guide modern HRM curriculum development. Design/methodology/approach – The paper draws on professional experience of the authors in teaching and developing HR curricula as well as literature illustrations from work-based learning. Findings – To achieve relevancy, HR curricula need to focus more on professional work-based skills that are pertinent to the contemporary workplace and re-structure exam formats to be in line with skills required in the HR profession. Research limitations/implications – There is an opportunity to test the ideas expressed in this paper empirically; this can normally be done through a triad focus group including employers, students and teachers. Originality/value – The paper is predicated on the mismatch between the teaching and assessment of some HR subjects and the needs of the contemporary HR profession.
Conclusion
Our objective in this opinion piece was to spark a debate that will eventually lead to revolutionising the HRM curriculum and teaching in higher education settings. We have provided arguments against the status quo whilst outlining our observation of the widening gap between technological improvements and the teaching of HRM as well as the gap between the contextual nature of modern HRM practice and the lags in pedagogical reformations within the HRM curricula. It is observed that although different sets of data point to a universal technological advancements particularly in internet and mobile penetration, the teaching of HRM has not fully responded to accommodate these changes. We believe the Contemporary HRM Curriculum Guide discussed above will serve as a useful instrument that will provide a revolutionary framework for institutions, academics and practitioners working on a new HRM syllabus. Despite this attempt, we acknowledge that this model lacks empirical evidence and therefore will require a further research to validate the views presented in this paper.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 