فایل ورد کامل روش های تقویت انتقال حرارت برای بهبود عمر آب بند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش های تقویت انتقال حرارت برای بهبود عمر آب بند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
این مقاله نگاهی دارد بر چند تکنولوژی تقویت انتقال حرارت که در مرکز ماشینکاری چرخشی دانشگاه ایالت لوئیزیانا اجرا شده است. هدف این مقاله کاهش حرارت دو رویه در آب بندهای مکانیکی است، که شامل طراحی رینگ های آب بند با یک تبادل گر حرارتی دورنی می باشد و همچنین تکنیک های بافت سطح را به منظور افزایش انتقال حرارت و طراحی یک مولد جدید از آب بند با یک لوله حراراتی، در بر می گیرد.
هرساله، در صنعت هزینه های هنگفتی برای تعمیر پمپ صرف می شود. هزینه های تعمیری صرف شده برای آب بندها و بیرینگ ها % تخمین زده شده است. مهمترین عامل های تأثیر گذار شناسایی شده مسئول نقص آب بند عبارتند از:
-انحراف دمای انباشته شده و درجه حرارت دو رویه بالا بین رینگ های آّب بند جفت شونده.
-عدم ثبات گرما-کشسانی؛ و
-پوشش ناهمگن وسیع
اندازه گیری های تریبولوژیکال
در بخش قبلی، روش های متفاوتی برای ارتقاء دما در آب بندهای مکانیکی ارائه شدند. این بخش بر آزمایش های آزمایشگاهی به کارگرفته شده به منظور ارزیابی عملکرد تریبولوژیکال تمرکز می کند. به طورخاص، نتایج یک تحقیق جدید توسط زیائو و خوانساری خلاصه شده است (). رینگ های آب بند از فولاد ضد زنگ حرارت دیده (-PH) با لوله و بدون لوله حرارتی درون ساز سایشی ساخته شدند که در مقابل عنصر دیسکی-شکل چرخشی ساخته شده از همان مواد قرار می گیرد. سطوح سایشی در روغن موتور SAE غوطه ور شدند. سرعت عمل کنندگی از تا متغیر بود. به طور قابل توجهی، طرح متعارف در سرعت تحت بار نیوتن شکست خورد. در مقابل، رینگ با پمپ حرارتی درون ساز برای عمل کردن در همان سرعت تا بار نیوتن ادامه یافت. در نهایت، این طرح با لوله حرارتی درجه حرارت کمت و توزیع دمای یکسان تری داشت. یک درجه حرارت یکسان تر در فشار و خسارت دمای کمتر، پوشش کمتر و عمر خدماتی طولانی تری را حاصل می کند. بنابراین، ضریب سایش طرح متعارف قبل از تماس مرزی در حدود بود، اما برای طرح لوله-حرارتی تا حدود کاهش یافت.
عنوان انگلیسی:Heat-transfer augmentation techniques to improve seal life~~en~~
Abstract
This article looks at several heat-transfer augmentation technologies that have been developed at Louisiana State University’s Center for Rotating Machinery. Aimed at reducing interfacial heat in mechanical seals, they include the design of seal rings with an internal heat exchanger, surface texturing techniques to improve heat transfer, and the design of a new generation of seals with a heat pipe. Industry spends huge sums of money on pump repair every year. It is estimated that 80% of the repair costs is dedicated to seals and bearings. The most influential factors identified for being responsible for seal failure are: • high interfacial temperature and associated thermal distortion between the rotating and mating seal rings; • thermo-elastic instability; and • excessive non-uniform wear.
Tribological measurements
In previous sections, different methodologies for improving heat transfer in mechanical seals were presented. This section focuses on laboratory tests used to evaluate tribological performance. In particular, the results of a recent study by Xia & Khonsari (2015) are summarised. The seal rings were made of heat-treated stainless steel (17-4 PH) with and without a built-in heat pipe rubbing against a rotating disk-shaped element made of the same material. The rubbing faces of both disks were polished to 1– helium light bands, which is typical in mechanical seals, and tested using a tribometer. The disks were immersed in SAE engine oil for lubrication and the tests involved measuring temperature, the coefficient of friction and wear. The operating speed was varied from 500 rpm to 1100 rpm. Interestingly, the conventional design failed at 1100 rpm under the load of 133.5 N. In contrast, the ring with the built-in heat pump continued to operate at the same speed up to a 311.5 N load. Overall, the design with the heat pipe had a lower temperature and a more uniform temperature distribution. A more uniform temperature field results in less thermal stress and damage, lower wear and longer service life. Furthermore, the coefficient of friction of the conventional design was about 0.15 before boundary contact, but was reduced to about 0.1 for the heat-pipe design.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 