فایل ورد کامل یک روش کنترل ترمز بهبود یافته برای هدایت مغناطیسی TMP با پاسخ سریع گذرا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک روش کنترل ترمز بهبود یافته برای هدایت مغناطیسی TMP با پاسخ سریع گذرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه
بخشی از ترجمه :
نتیجه گیری
این مقاله یک روش بهبودیافته ترمزگیری TMP را پیشنهاد می دهد. نتیجه گیری های ذیل از طریق تحلیل و آزمایشات به دست آمده است: بدون وجود اصطکاک هوا، فرآیند ترمزگیری TMP طولانی تر از زمان روش معمولی ترمزگیری موتور سرعت بالا در هوا است. راندمان کارآیی TMP با کوتاه کردن فرآیند ترمزگیری قابل بهبود است. با مقایسه روش معمولی ترمزگیری، روش پیشنهادی می تواند زمان ترمزگیری را از طریق افزایش جریان ترمزگیری با وجود یکسوسازی فعال قابل کنترل در محدوده سرعت پایین کاهش یابد. در فرآیند ترمزگیری، انژی جنبشی به توان حرارتی تبدیل می شود و توسط یک مقاومت توان تلف می شود. با استفاده از روش های ویژه کنترل، توان جنبشی می تواند برای ارائه ولتاژ مناسب برای سیستم کنترل مورد استفاده قرار بگیرد که سبب استفاده بهتر از انرژی می شود. بنابراین، این مساله در آینده مورد مطالعه قرار می گیرد.
عنوان انگلیسی:An improved braking control method for the magnetically levitated TMP with a fast transient response~~en~~
Conclusion
This paper proposes an improved braking method of TMP. The following conclusions are obtained through the analysis and experiments. 1) With no air friction, the TMP braking process lasts much longer than that of the traditional high speed motor in the air using the traditional braking method. The operating efficiency of the TMP could be improved by shortening the braking process. 2) Comparing with the traditional braking method, the proposed method could reduce the braking time via increasing the braking current with the active controllable rectification in the low speed range. 3) In the braking process, the kinetic energy is converted to heat power and dissipated by a power resistor. With some specific control methods, the kinetic power could also be used to provide the appropriate voltage supply for the control system, which will make better use of the energy. Therefore, it will be studied in the future.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 