فایل ورد کامل مدیریت سبد سهام شرکت در بخش عمومی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت سبد سهام شرکت در بخش عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

هدف – با وجودی که از اواخردهه مدیریت پرتفوی سازمان ( CPM)، یک ابزار محبوب برای مدیریت استراتژیک پرتفوی های چند کاره در بخش خصوصی بوده است، اما در بخش دولتی توجه محدودی را به خود جلب کرده است. بر این اساس، تحقیق تجربی در مورد استفاده از CPM در سازمان های دولتی تقریباً وجود ندارد. هدف از انجام این مقاله این است که با مشخص کردن و بحث در مورد برخی از نکات کلیدی که سازمان های بخش عمومی ممکن است هنگام اتخاذ CPM نیاز داشته باشند، خلأ موجود در متون تحقیقاتی را نسبتاً پر نماید. طرح تحقیق/ روش شناسی تحقیق / رویکرد تحقیق – پژوهش حاضر به جای پیشنهاد و آزمون مقایسه ای فرضیه های مشخص و محدود، در نظر دارد به یک سؤال پژوهشی جامع پاسخ دهد، یعنی: نکات کلیدی که سازمان-های بخش عمومی ممکن است هنگام اتخاذ CPM به آن ها نیاز داشته باشند، چیستند؟ بنابراین، این پژوهش الگوی تحقیق کیفی تفسیری را اتخاذ نموده است. یافته ها بر اساس تحقیقات تجربی است که بر روی یک سازمان پژوهشی بزرگ عمومی در استرالیا انجام شده است. کاربرد بالقوه CPM به صورت تکراری و پیوسته در یک گروه مرجع که شامل نماینده مدیریت میانی و چند عضو از گروه رهبری ارشد در طول یک سال بود، مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها – شاخص های ارزیابی که به طور معمول در CPM استفاده می شوند (به عنوان مثال، پتانسیل رشد و سهم بازار ) معمولاً در سازمان های بخش دولتی قابل اجرا نیستند. این مقاله نشان می دهد که سازمان های دولتی باید در عوض کارایی گذشته و پتانسیل آینده واحدهای کسب و کار را در نظر بگیرند، که ممکن است از طریق قابلیت (نقش سرمایه انسانی و منابع / زیرساخت های مرتبط) و تحویل (نقش تقاضا و تأثیر واحدهای تجاری مربوطه) عملی شود. این مقاله همچنین به اهمیت مشاوره جامع سازمان، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد، و مشروعیت می پردازد. اصالت / ارزش – از منظر کاربردی، این مقاله ممکن است به سازمان های بخش عمومی برای اتخاذ و به کار بردن CPM کمک نماید. از لحاظ تئوری، این مقاله یک مسئله پژوهشی مهم و نسبتاً چشم پوشی شده را مد نظر قرار داده، و چندین روش برای پژوهش های آینده ارائه می دهد.

 

نتیجه گیری

 با اینکه CPM از بیش از سال قبل ابزار محبوبی برای مدیریت استراتژیک پرتفوی کسب و کارهای چندگانه در بخش خصوصی به شمار می رفته است، توجه محدودی در بخش عمومی به خود جلب نموده است. تقریباً تحقیقات تجربی در مورد استفاده از CPM در سازمان های دولتی وجود ندارد. این مقاله تا حدی خلاً موجود در متون تحقیقاتی را با بحث در مورد برخی از نکات کلیدی که سازمان های بخش دولتی ممکن است در هنگام اتخاذ CPM مد نظر قرار دهند، پر کرده است. شاخص های ارزیابی که به طور سنتی در CPM مورد استفاده قرار می گیرند (به عنوان مثال، پتانسیل رشد و سهم بازار) برای استفاده در بخش عمومی قابل استفاده نیستند.  این مقاله پیشنهاد می کند که سازمان های دولتی باید در عوض عملکرد گذشته و پتانسیل های آینده واحدهای کسب و کار فردی را مورد بررسی قرار دهند، که ممکن است بواسطه قابلیت ها (نقش سرمایه انسانی، منابع / زیرساخت-های مرتبط) و تحویل(نقش تقاضا، و تأثیر واحدهای کسب و کار مربوطه) عملی گردند. مقاله حاضر همچنین بر اهمیت سازماندهی مشاوره گسترده، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد، و مشروعیت تأکید دارد.

عنوان انگلیسی:Corporate Portfolio Management in the Public Sector~~en~~

Abstract

Purpose — Although Corporate Portfolio Management (CPM) has been a popular tool for strategic management of multi-business portfolios in the private sector since the late 1960s, it has received limited attention in the public sector. Accordingly, empirical research on the use of CMP in government organizations is virtually non-existent. This paper aims to partially fill that gap in the literature by highlighting and discussing some of the key points that public sector organizations may need to consider when adopting CPM. Design/methodology/approach — Rather than deductively proposing and testing narrowly specified hypotheses, this study aims to answer a broad research question, namely: What are the key points that public sector organizations may need to consider when adopting CMP Hence, the study adopts the qualitative interpretive research paradigm. The findings are based on empirical research conducted in a large Australian publicly-funded research organization. Potential application of CPM was iteratively and incrementally explored with a reference group comprising 15 middle management representatives and several members of the senior leadership group over the course of one year. Findings — Assessment criteria traditionally used in CPM (e.g., growth potential and market share) are generally not applicable in public sector organizations. This paper suggests that government organizations should instead consider past performance and future potential of individual business units, which may be operationalized via capability (a function of human capital and associated resources/infrastructure) and delivery (a function of the demand for, and the impact of, relevant business units). The paper also highlights the importance of organization-wide consultation, evidence-based decision making, and contestability. Originality/value — From a practical perspective, the paper may assist public sector organizations with adapting and applying CPM. From a theoretical perspective, the paper highlights an important and relatively neglected research problem, and suggests several avenues for future research.

 

Conclusion

Although CPM has been a popular tool for strategic management of multi-business portfolios in the private sector for more than 50 years, it has received limited attention in the public sector. Empirical research on the use of CMP in government organizations is virtually non-existent. This paper partially filled that gap in the literature by highlighting and discussing some of the key points that public sector organizations may need to consider when adopting CPM. The assessment criteria traditionally used in CPM (e.g., growth potential and market share) were found not applicable for use in the public sector. This paper suggested that government organizations should instead consider past performance and future potential of individual business units, which may be operationalized via capability (a function of human capital and associated resources/infrastructure) and delivery (a function of the demand for, and the impact of, relevant business units). The paper also highlighted the importance of organization-wide consultation, evidence-based decision making, and contestability.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.