فایل ورد کامل راهبردهایی درباره مشارکت مشتری در بازاریابی: استراتژی تصمیم گیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل راهبردهایی درباره مشارکت مشتری در بازاریابی: استراتژی تصمیم گیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

در این تحقیق ، مشارکت مشتری به عنوان منبع اولیه و اساسی شرکت و با طرح موضوع نظریه ی تبادل اجتماعی (SET)، بیان شده است. بر اساس مصاحبه با مدیر از شرکت ، استراتژی دیدگاهی مرتبط با مشارکت مشتری در بازاریابی (CEM) و چارچوب مبتنی بر تصمیم گیری ایجاد شده است. مفهوم CE (مشارکت مشتری) تفاوت هایی را میان مشارکت روانشناسی و رفتاری در نظر می گیرد. مفهوم CE (مشارکت مشتری) افرادی را به عنوان هدف خود در نظر می گیرد که در شرکت از طریق مشارکت با کاربران نهایی یا واسطه هایی مانند خرده فروشان یا توزیع کنندگان فعالیت می کنند. حوزه ی اصلی CE (مشارکت مشتری) بین مفاهیم افلاین و انلاین تفاوت قائل است. مسیرهای تجربی CE (مشارکت مشتری ) میان جذب افراد (که از طریق شرکت کنترل می شود ) و فرد مناسب( که از طریق مشتری کنترل و انتقال داده می شود) تمایز قائل می شوند. نهایتا معیار مشارکت مشتری ارزش تعاملی مشتری را از ارزش چندگانه ی مشتری مجزا می کند. گزینه های مرتبط با تصمیم گیری که برای هر دیدگاهی شناسایی می شود، به هم مرتبط می باشند و شرکت وجود رویکری جامع و یکپارچه ای را مرتبط با مفهوم مشارکت مشتری در بازاریابی (CEM) توصیه می نماید. اگرچه روش های تصدیق شده با تاکید بر نرخ هزینه ی سود، هزینه ی فرصت، پیشنهاداتی را بر مدیران بالقوه در چارچوب مشارکت مشتری در بازاریابی (CEM) ارائه داده اند.

 

– محدودیت ها و شیوه های اتی

با در نظر گرفتن نظریه ی تبادلات اجتماعی، تحقیقات ما دیدگاه های مهم را با توجه به بازاریابی مشارکت استراتژیک مشتری از طریق دیدگاه های تحقیق بر اساس مدارک تجربی که در آن شاخه موجود است فراهم می کند. با این وجود، تحقیقات بیشتری در مورد مباحثی که مورد بحث قرار نگرفته اند، مورد نیاز است. در ابتدا اگرچه تحقیقات ما معین میکند که مدیران به چه صورتی مفهوم سازی مشارکت مشتری را انجام می دهند، چگونگی دستیابی شرکت ها به این مفهوم سازی نامشخص و نامعلوم می باشد. برای مثال این امکان وجود دارد که تحقیقات آکادمیک انواع ویژه ی اطلاعات بازاریابی مورد استفاده در تعریف مشارکت مشتری را از طریق شرکت ها یا صنایع توضیح دهند. در ثانی، شیوه های مدیریت در مکزیک، در مقایسه با سایر کشورها، بیشتر اقتدارگرا و به شیوه ی بالا به پایین هستند (گومز،). در بخش متدولوژی در این مقاله راجع به این موضوع صحبت می شود که اکثر خبرگان و شرکت های مهم نیروهای خود را از کشورهای معروف و تراز اول استخدام می کنند و دیدگاه های جدیدی از شیوه های مشارکتی را در اقتصاد پیشرفته و رو به رشد خود بکار می گیرند. با این وجود ممکن است که مدیران بازاریابی مکزیک که سبک مدیریتی اقتدارگرا را در پیش می گیرند تمایلی به کنترل مشتری نداشته باشند. تحقیقات بیشتر مشخص می کند د که ایا شیوه های مدیریتی متفاوت بر اولویت شرکت (مشارکت یا جذب) در روش های تجربی مشارکت مشتری تاثیری دارد.

عنوان انگلیسی:Strategic customer engagement marketing: A decision making framework~~en~~

Abstract

Drawing on social exchange theory (SET), this research explores customer engagement (CE) as a firm-initiated resource. Based on interviews with 41 managers from 34 companies, a five-facet, strategic customer engagement marketing (CEM) decision making framework emerges. CE Conceptualization differentiates between behavioral and psychological engagement. CE Target refers to who is engaged with the firm through CE (end-users or intermediaries such as retailers or distributors). CE Domain distinguishes between online and offline contexts. CE Experiential Routes differentiates absorption (controlled by the firm) from appropriation (controlled or transformed by the customer). Finally, CE Value demarcates customer interactional value from customer multiplier value. The decision options identified for each facet are interrelated and firms are advised to follow an integrative approach to CEM. However, acknowledging SET’s emphasis on cost-benefit ratios and opportunity costs, suggestions for potential moderators to the CEM framework are provided.

 

– Limitations and avenues for future research

Drawing on SET, our research provides important insights regarding strategic customer engagement marketing through a qualitative research perspective based on empirical evidence from the field. Nevertheless, additional research is needed to address voids that remain. First, although our research delineates how managers conceptualize CE, it remains unclear how companies arrive at these conceptualizations. For example, academic research may explore the specific types of market information used to define CE across firms or industries. Second, management styles in Mexico tend to be more authoritarian and top-down than those utilized in other countries (Gmez, 2004). In the methodology section of this paper, we argued that a majority of our informants were recruited from firms with an international or global presence and thus represent perspectives of engagement practices from both advanced and emerging economies. Nevertheless, it is possible that the more authoritarian management style of Mexican marketing managers magnifies a reluctance to accede control to customers. Further research could investigate whether different management styles influence firms’ preferences (absorption or appropriation) for CE Experiential Routes.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.