فایل ورد کامل پیشرفت عملکرد مخلوط آسفالت با ماکرو فیبرهای شیشه ای


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشرفت عملکرد مخلوط آسفالت با ماکرو فیبرهای شیشه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۲ صفحه


بخشی از ترجمه :

نتیجه گیری

هدف اصلی این کار بررسی بهبود های ممکن در عملکرد بتن آسفالتی با توجه به ترکیب ماکرو الیاف ها بود. بتن های آسفالتی مسلح الیافی (FRACs)، با ترکیب مقادیر مختلف ماکرو الیاف های شیشه ای (، و % از وزن) بدون بهینه سازی حجم آسفالت، تولید شدند. علاوه بر این، دو مخلوط میکرو الیاف (شیشه و پلی استر) (فقط به مقدار %) و یک مخلوط بدون الیاف کنترلی (C) نیز مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج اصلی به شرح زیر است. چگالی FRAC ها با ماکرو الیاف کمتر از مخلوط C است. که متاثر از این حقیقت است که حجم آسفالت برای محاسبه ترکیب الیاف ها، افزوده نشده است. رفتار FRAC ها را می توان با بهینه سازی حجم آسفالت در طراحی مخلوط، بهبود بخشید. استحکام FRAC ها علیرغم چگالی کمترشان، مشابه C بود در حالیکه مقادیر جریان کمی بالا تر از C بود. یک روش طراحی مناسب برای این نوع از مخلوط ها باید توسعه داده شود. رفتار شیار پذیری بتن های آسفالتی به طور شفاف با افزودن میکرو و ماکرو الیاف ها بهبود می یابد. پارامتر های مشخصه مثل شیب شیار چرخ، و عمق شیار متناسب، که از آزمایش شیار چرخ محاسبه شده اند، بهبود های مهمی را در FRAC ها در مقایسه با مخلوط کنترلی، نشان می دهند.

عنوان انگلیسی:Improvement of asphalt mixture performance with glass macro-fibers~~en~~

Conclusions

The main objective of this work was to explore the possible improvements in asphalt concrete performance due to the incorporation of macrofibers. Fiber Reinforced Asphalt Concretes (FRACs) were produced, incorporating different dosages (0.2, 0.4 and 0.6% in weight) of glass macrofibers without optimizing the asphalt content. Additionally, two microfiber (glass and polyester) mixtures (in a single dosage of 0.4%) and a control mixture without fibers (C) were studied. The main conclusions are as follows. The densities of FRACs with macrofibers were lower than those of mixture C. This is attributed to the fact that the asphalt content was not adjusted to account for the incorporation of the fibers. The behavior of FRACs could be improved by optimizing the asphalt content in the mixture design. The stabilities of the FRACs were along the same order as those for C despite the lower densities, whereas the flow values were a little higher than those for C. A proper design method for these types of mixtures should be developed. The rutting behavior of the asphalt concretes was clearly improved by the addition of micro and macro fibers. Specification parameters such as Wheel Tracking Slope and Proportional Rut Depth, calculated from the wheel tracking test, showed important improvements in the FRACs with respect to the control mixture.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.