فایل ورد کامل نقش سرپرستان در رفتار آوای کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل نقش سرپرستان در رفتار آوای کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
هدف – با توجه به نظریه یادگیری اجتماعی و نظریه پردازش اطلاعات اجتماعی، هدف این مطالعه بررسی نحو ادراک رفتار آوایی ناظران در ارتباط با رفتار آوایی کارکنان خود به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با اعتماد به ناظران است. به طور خاص، این مطالعه نقش تعدیلی جنسیت را در ارتباط میان اعتماد به ناظر و رفتار آوایی کارکنان بررسی می کند. علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که جنسیت تأثیر غیرمستقیم رفتار آوایی ناظران را بر رفتار آوایی کارکنان از طریق اعتماد به ناظر تعدیل می کند.
طرح/روش شناسی/رویکرد – این فرضیه پیشنهاد با استفاده از تحلیل های رگرسیون سلسله مراتبی و پروسه کلان هایز بررسی شد.
یافته ها – نتایج نشان می دهند که رفتار آوایی ناظران به شکلی مثبت به رفتار آوایی کارکنان و اعتماد به ناظران در ارتباط است. به طور ویژه، میانجی ارتباط میان رفتار آوایی ناظران و رفتار آوایی کارکنان آنها است. علاوه بر این، ارتباط میان اعتماد به ناظر و رفتار آوایی کارکنان در کارکنان زن بیشتر است.
اصالت/ارزش – مطالعه حاضر درک کارکنان را از رفتار آوایی ناظران بررسی می کند که این رفتار کارکنان را در جهت ارتقا تشویق می کند، بدینوسیله درکی دقیق از فاکتورهایی را ارائه می کند که رفتار آوایی کارکنان را آسان می کند. به طور خاص، این مطالعه درک چگونگی و چرایی درک کارکنان از رفتار آوایی ناظران را در ارتباط با رفتار آوایی کارکنان با بررسی فاکتورهای میانجی و تعدیلی بهبود می بخشد.
نتیجه گیری
با توجه به نظریه یادگیری (باندورا، ) و نظریه پردازش اطلاعات اجتماعی (سالانیک و فِفِر، )، این مطالعه نشان می دهد که درک کارکنان از رفتار آوایی ناظران مستقیم آنها ممکن است تأثیری مستقیم بر رفتار آوایی کارکنان آنها داشته باشد، و همچنین تأثیری غیرمستقیم بر اعتماد به ناظران آنها داشته باشد. علاوه بر این، نشان می دهد که جنسیت ممکن است ارتباط میان اعتماد به ناظران و رفتار آوایی کارکنان را تعدیل کند. نتایج این مطالعه نقش مهم رفتار آوایی ناظران، اعتماد به ناظر و جنسیت را در فرایند ارتقای رفتار آوایی کارکنان برجسته می کند. بنابراین، لازم است که در آینده محققان به نقش رفتارها و نگرش های ناظران در ارتباط با رفتار آوایی کارکنان و به ویژه جنسیت توجه بیشتری داشته باشند.
عنوان انگلیسی:The role of supervisors on employees’ voice behavior~~en~~
Abstract
Purpose – Drawing on social learning theory and social information processing theory, the purpose of this study is to examine how perceived supervisor’s voice behavior relates to employees’ own voice behavior both directly and indirectly through trust in supervisor. In particular, this study also investigates the moderating role of gender in the relationship between trust in supervisor and employee voice behavior. Further, this study proposes that gender moderates the indirect effect of perceived supervisor’s voice behavior on employee voice behavior via trust in supervisor. Design/methodology/approach – The proposed hypothesis was tested by using hierarchical regression analyses and Hayes’ PROCESS macro.
Findings – The results show that perceived supervisor’s voice behavior is positively related to an employee’s own voice behavior and trust in supervisors. In particular, trust in supervisors mediates the relationship between perceived supervisor’s voice behavior and employee’s own voice behavior. Additionally, the relationship between trust in supervisor and employees’ voice behavior was stronger for female employees.
Originality/value – The current study investigates employees’ perception of immediate supervisor’s voice behavior that encourages employees to speak up, thereby providing a more nuanced understanding of the factors that facilitate employee voice behavior. In particular, this study advances the understanding of how and why employees’ perception of supervisors’ voice behavior relates to employees’ voice behavior by examining the mediating and moderating factors.
Conclusion
Building on the social learning theory (Bandura, 1986) and social information processing theory (Salancik and Pfeffer, 1978), this study suggests that an employee’s perception of their immediate supervisor’s voice behavior may have a direct influence on the employee’s own voice behavior, and an indirect impact on building trust in their supervisor. In addition, it proposes that gender may moderate the relationship between trust in supervisor and employee’s voice behavior. The results of the study highlight the important role of perceived supervisor’s voice behavior, trust in supervisor and gender in the process of enhancing employees’ voice behavior. Therefore, it is necessary for future researchers to pay more attention to the role of supervisors’ behaviors and attitudes in relation to employees’ voice behavior, particularly with respect to gender.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 