فایل ورد کامل استعمار پرستاری در آمریکا: مفاهیمی برای رهبری پرستاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل استعمار پرستاری در آمریکا: مفاهیمی برای رهبری پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
هدف از این مقاله، بررسی نقش رهبر پرستار در درک تأثیر استعمار آمریکا – به ویژه نژادپرستی، محصول استعمار –است که یکی از عوامل تعیین کننده در شکل دهی آموزش دانشجویان پرستاری و تأثیر آن بر عملکرد پرستاران میباشد. ارزشهای آمریکا مبتنی بر استعمارگری آن است و تأثیر مداومی در شکل گیری باورها، نگرشها، رفتارها و سیاستها در ایالات متحده دارد. استعمار آمریکا همانند نژادپرستی به ادراک مرگ برای بقای آن بستگی دارد – این یک قیاس ضد و نقیض است. ریشههای تاریخی حرفه پرستاری در این چارچوب استعمار آمریکا تکامل یافته و بینش افرادی که از رهبران و متخصصان حرفه خود هستند، شکل داده است. بنابراین، مهم است که استراتژیهایی که حرفه پرستاری را به چالش میکشند و استعمارزدایی میکنند را مورد بررسی قرار دهیم و به یک شمول/عدم شمول یکپارچه، شفاف و مستقیم در سیستم رهبری حرفهای خود در این موارد دست پیدا کنیم: شیوههای استخدام / تبلیغ، مواجهه با سکوت سفید، نقد طراحی و انتشار توسعه دانش، و ایجاد تغییرات گسترده در آموزش / برنامه آموزشی پرستاری. اگر میخواهیم که یکپارچگی و کیفیت آموزش و عملکرد در حرفه پرستاری را توسعه دهیم، و عدالت در مراقبتهای بهداشتی را بین همه افراد در ایالات متحده ترویج کنیم، باید درک درونی سازی و تجلی نامحسوس نژادپرستی را در حرفه خود مورد توجه قرار دهیم.
نتیجه گیری
حرفه پرستاری در زمینه استعمار آمریکا توسعه یافته و پیشرفت کرده است و مبنایی را برای استعمار رشد فکری در حرفه ما فراهم آورده است. بدین ترتیب، نژادپرستی و امتیاز نژاد سفید در تداوم استعمار در حرفه ما نقش مهمی ایفا میکنند. نژادپرستی بخاطر نابرابریهای سلامت در بیمارانمان و از دست رفتن فرصتها برای خودمان تنها موجب افزایش خطر نمیشود، بلکه بطور نمایی موجب تشدید این خطرات میشود. ضروری است که هم دانشجویان و هم پرستاران بدانند چگونه عضویت آنها در حرفه وسیعتر مراقبتهای بهداشتی از طریق زمینههای اجتماعی، سیاسی و تاریخی منشاگرفته از استعمار آمریکا شکل گرفته است. آگاه شدن و پاسخ دادن به اینکه چگونه استعمار آمریکا نابرابریهای سلامت را ایجاد کرده و از آن حمایت میکند، گام مهمی در ایجاد تغییر در عملکرد پرستاری، پیشرفت حرفهای و آموزش و همچنین ایجاد روایتی جدید در مورد چگونگی بهینه سازی سلامت همه افراد میباشد. استعمارزدایی حرفه پرستاری می خواهد که نژادپرستی و عوامل مرتبط با آن مثل برتری نژاد سفید، امتیاز نژاد سفید و سفیدی را به عنوان یک جهان بینی شخصی بشناسد.
عنوان انگلیسی:Nursing colonialism in America: Implications for nursing leadership~~en~~
Abstract
The purpose of this paper is to explore the nurse leader’s role in understanding the impact of American colonialism – specifically racism, a product of colonialism – as a key determinant in shaping the education of nursing students and its influence on practicing nurses. American values have been grounded in its colonialism and continue to be influential in shaping beliefs, attitudes, behaviors, and policies within the United States. Like racism, American colonialism depends on its perceived death for its survival – this is its paradox. Historic roots of the nursing profession evolved within this context of American colonialism which has shaped the lens of individuals who are the leaders and practitioners in our profession. Therefore, it is important to examine strategies that challenge and decolonize the nursing profession and to become an accomplice, clarifying and addressing inclusion/exclusion in our profession’s leadership machine including: hiring/promotion practices, confrontation of White silence, critiquing design and dissemination of knowledge development, and fostering widespread change in nursing education/curriculum. Understanding the invisible internalization and manifestation of racism within our profession must be addressed if we are to advance the integrity and quality of education and practice in the nursing profession and to promote equity of healthcare among all individuals in the United States.
Conclusion
The nursing profession has developed and progressed within the context of American colonialism offering a basis for the colonizing of intellectual growth in our profession. Likewise, racism and white privilege perform a vital role in sustaining colonialism within our profession. Racism does not just add to risk for health disparities in our patients and loss of opportunities for ourselves, racism exacerbates these risks exponentially. It is imperative that both student and practicing nurses understand how their membership in the larger healthcare profession is shaped through the social, political, and historical contexts rooted in American colonialism. Becoming aware of and responding to how American colonialism creates and sustains health inequities is a fundamental step to creating a change in nursing practice, professional development, and education, as well as creating a new narrative for how we can optimize the health of all people. Decolonizing the nursing profession takes a willingness to recognize racism and its associated elements of white supremacy, white privilege, and whiteness as a personal worldview.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 