فایل ورد کامل اخلاق تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند: یک مطالعه اکتشافی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اخلاق تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند: یک مطالعه اکتشافی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۶ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

درک اهمیت نسبی اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی در تعیین نگرش به برند حائز اهمیت می باشد. با این حال، در تحقیقات گذشته در تمایز بین نگرش های مربوط به اخلاق کسب و کار و CSR قصوری وجود دارد. تحقیق حاضر به بررسی تحقیقات برند – مشتری در رابطه با اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی پرداخته و مطالعه ای را برای ارزیابی نگرش های مشتری انجام می دهد. چهار سناریو به تفاوت های موجود در رفتار شرکت ها در ارتباط با برخورد مثبت و منفی مشتری در قبال مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار می پردازد. یافته های مطالعه پنلی با پاسخ دهنده، نکات جدیدی را درباره انتظارات مشتری و درک رفتار اخلاق کسب و کار و CSR شرکت ارائه می نماید. ما نتیجه گیری نمودیم که اگر چه نگرش های CSR همچنان مهم محسوب می شوند لکن، مشتریان برای اخلاق کسب و کار به عنوان یک رفتار حیاتی در درک نگرش به برند ارزش قائل می شوند.

 

— نتیجه گیری

اخلاق کسب و کار و CSR اغلب به عنوان نیکوکاری تعریف می شوند و نه آسیب به دیگران. تحقیق حاضر به بررسی سناریوهای اخلاق کسب و کار و CSR می پردازد که برای اندازه گیری نگرش مصرف کننده نسبت به برند به کار می روند. نتایج نشان می دهند که اخلاق کسب و کار تاثیر بیشتر بر نگرش به برند دارد تا فعالیت های CSR. این یافته نباید ارزش CSR را کاهش دهد، زیرا CSR برای شرکت ها و جامعه فراتر از تاثیر آن بر نگرش به برند، حائز اهمیت می باشد. در واقع، CSR با شهرت شرکت ارتباط داشته و بر فرصت های استخدام، وفاداری کارمند، و هم چنین روابط با گروه های نظارتی تاثیر می گذارد (راسل، راسل، هونی، ). یافته های ما که رفتار اخلاقی بیشتر با نگرش به برند همسو می باشد بیانگر فرصتی برای تحقیقات آتی به منظور تعیین چرایی دغدغه بیشتر مصرف کنندگان درباره اخلاق کسب و کار است که با نگرش به برند نیز ارتباط دارد. پلوزا و همکارن () دریافتند که مصرف کنندگان بیشتر نگران عملکرد برند هستند تا CSR. تخلفافت احتمالی از اخلاق کسب و کار می تواند انتظارات مربوط به عملکرد برند را کاهش دهد. ممکن است CSR به عنوان یک عامل افزاینده دانسته شود و نه لازم، اما اخلاق کسب و کار توسط قوانین موضوعه اجباری یا ضروری، پیش از خرید برند، الزام آور هستند.

عنوان انگلیسی:Business ethics, corporate social responsibility, and brand attitudes: An exploratory study~~en~~

Abstract

It is important to understand the relative importance of business ethics and social responsibility in determining brand attitudes. However, there has been a failure in prior research to differentiate between attitudes toward business ethics and CSR. This research reviews customer-brand research related to business ethics and social responsibility and conducts a study to evaluate customer attitudes. Four scenarios offer variations in company behaviors related to positive and negative conduct of customer social responsibility and business ethics. Study findings from a panel of 351 respondents provide new insights related to a customer’s expectations and perceptions of company CSR and business ethics behavior. We conclude that although CSR attitudes remain important, customers value business ethics as a critical behavior in their perceptions of brand attitudes.

 

— Conclusions

Business ethics and CSR are often defined as “doing good” and not damaging others. This research has examined scenarios of business ethics and CSR that are used to measure consumer attitudes toward brands. The results provide evidence that business ethics has more impact on brand attitude than CSR activities. This finding should not diminish the value of CSR, because CSR is important to firms and society beyond its impact on brand attitudes. CSR has been related to the reputation of the firm and can influence hiring opportunities, employee loyalty, as well as relationships with regulatory groups (Russell, Russell, & Honea, 2016). Our findings are that ethical conduct is more aligned with brand attitude, thus suggesting an opportunity for future research to determine why consumers are more concerned about business ethics as it relates to brand attitudes. Peloza et al. (2013) found that consumers were more concerned with performance of the brand than CSR. Possible business ethics transgressions could decrease expectations related to brand performance. CSR may be viewed as incremental and not required, but business ethics is required by established rules that are mandatory or essential before purchasing the brand.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.