فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری :
فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری شامل ۳۱ اسلاید زیبا هستش که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
اقدامات مشهور فروشندگان:
بیشتر فروشندگان مبالغ هنگفتی برای آموزش پرسنل بازاریابی خود اختصاص می دهند. نمایندگان فروش اغلب در رشته تکنولوژی، سرمایه گذاری، بازار یابی و روان شناسی تحصیل می کنند. آن ها باید رل بازی نمایند، برنامه ها بازاریابی با جزئیات کاملی ارائه دهند که دربرگیرنده اهداف کوتاه مدت و بلند مدت باشند و قبل از معرفی خود به عنوان حسابدار اصلی شرکت به خریدار از تجارتی که در درجه دوم اهمیت است برخوردار باشند.
صرف نظر از رفتارهای غیر رسمی و دوستانه نماینده فروشنده، بیشتر اقدامات در جهت بازار یابی نه رسمی و نه دوستانه است، بلکه آن ها تمرین ها مهم و دقیقی هستند که در برگیرنده جزئیات ایجاد نظم در عملیات نظامی می باشند. اگرچه نمایندگان فروش طیف وسیعی از استراتژی ها را در مذاکره به کار می برند، اما فقط بعضی از آن ها که مردم پسند تر هستند موثر می باشند. عوامل بسیاری به تاثیر اقدامات فروشنده کمک می نمایند.
در بعضی مواقع تمام این عوامل بر تصمیم گیری فروشنده تاثیر می گذارد، در مواقع دیگر فقط عوامل خارجی می توانند تصمیم گیری او را تغییر دهند. قسمت باقیمانده این فصل بر روی اقدامات موثرتر و مشهور تر فروشندگان جهت بازار یابی تمرکز می یابد. بعد از توصیف این اقدامات، هر مبحثی در مورد به کار گیری آن ها توسط فروشنده و اینکه چطور آن ها توسط خریدار شناسائی و خنثی می گردند توضیحاتی ارائه می شود.
۱) ما نیازی نمی بینیم که آن مطلب را در قرار داد منعکس نماییم، شما می توانید به ما اعتماد کنید:
در این اقدام، فروشنده برای اینکه بتواند عمل خود را مبنی بر ذکر نکردن تعهدات مختلفش در قرار داد کتبی که بین او و مشتری منعقد شده است توجیه نماید، به ایجاد روابط خصوصی بین پرسنل بازار یابی خود و کارمندان مشتری می پردازد. با به کار گیری روابط خصوصی که با دقت بسیاری پیشرفت کرده است، بازار یاب فروشنده کارمند مشتری را متقاعد می سازد که به وعده های شفاهی و نامه های غیر رسمی در این راستا اعتماد کند و در پرتو تعهدات محکم ناشی از قرارداد به مسئولیت ها مختلف فروشنده سندیت بخشد.
از نقطه نظر رفتار شخصی، دو قاعده مرتبط در برخورد با اقدام فروشنده بسیار سودمند است. اول اینکه خریدار تا حد امکان باید از ایجاد روابط شخصی بین پرسنل بازار یابی فروشنده و خریدار جلوگیری نماید. دوم، اگر جلوگیری از روابط شخصی ممکن نیست، باید اقدام آگاهانه دیگری انجام دهد تا از واقعیت در مرحله تصمیم گیری اطمینان یابد بهتربن دیدگاه ممکن این است که کارمندان خریدار به بی طرفی خود اطمینان حاصل نمایند و در نتیجه ( برای پیشرفت شغل خود) می توانند از طریق حفظ روابط کاری به جای روابط شخصی با بازاریابان فروشنده بهتر خدمت نمایند. به طور ایده آل، این قاعده نباید مانع از گردهمایی ها برای بحث در مورد موضوعات تجاری بعد از پایان ساعات کاری و آشنایی ها شود. به هر حال، مسئله این است که زمانی که ملاقات ها نیمه تفریحی رخ می دهد، نمی توان محدودیتی قائل شوند.
۲) ما بهترین قیمت خود را به شما پیشنهاد کردیم:
در این اقدام، بازاریابان فروشنده، مذاکره گران خریدار را متقاعد می سازند که بهترین قیمت به آن ها پیشنهاد شده است. البته در این جا دو خطر وجود دارد. اول، از آن جایی که به خریدار بهترین قیمت پیشنهاد می شود، مذاکرات بیشتر برای داشتن قیمت پایین تر به معنای اتلاف وقت خواهد بود. دوم، از آن جایی که فروشنده مقدار سود خود را تا حد ممکن کاهش داده است، خریدار نباید انتظار دریافت امتیازاتی ناشی از قرار داد را داشته باشد.
در این رابطه، بازاریاب فروشنده ممکن است توجه نماید که بهترین قیمت پیشنهاد شده بر اساس قرار داد استاندارد فروشنده می باشد و این که این قیمت بر پایه ی بعضی از اسناد می باشد که روابط قدیمی را تغییر می دهد و شامل امتیازات دیگری است که پیشنهاد نگردیده است. این اقدام در مورد سازمان ها بزرگ و شرکت های کوچکتر از آن قبیل بسیار موثر است. خریداران مهم نسبت به این اقدام حساس هستند، زیرا آن ها از قبل تحت تاثیر قرار می گیرند. فروشندگان اشخاص را به بازی می گیرند و دیگر مجبور نیستند که برای متقاعد ساختن خریدار مبنی بر قبول پیشنهاد مطرح شده انرژی زیادی صرف نمایند.
۳) اگر طالب قیمت پائین تری هستید با ما تماس بگیرید:
در این اقدام بازاریابان فروشنده می گویند ” آقای بالتر، ما می توانیم در مورد تقاضای پرسنل داده پردازی در آخرین گزارش تان هر کاری انجام دهیم. ما با سیستم جدیدمان می توانیم تنگناهایی که هر چند بار ایجاد می شود را از بین ببریم. ما با کارمندان شما و کارمندان خودمان جلسه ای تشکیل دادیم و یک سیستم جامعی را طرح ریزی نمودیم که تمام مشکلات را حل می نماید. این سیستم شامل سخت افزار جدید، نرم افزار، سیستم ها و امتیازات آموزشی است. مهمتر از همه اینکه، هزینه ماهانه برای پنچ سال آینده کمتر از هزینه طرح قبلی می باشد. قفط این جا را امضا کنید و ما می توانیم در این هفته این سیستم را ارسال کنیم.” در حقیقت، بازاریاب فروشنده برای مشکلات بسیار خریدار راه حل فراهم می آورد و قیمتی بسیار شایان توجه پیشنهاد می نماید.
فایل کامل و عالی پاورپوینت فنون مذاکرات تجاری
فهرست مطالب:
اقدامات مشهور فروشندگان
ما نیازی نمی بینیم که آن مطلب را در قرار داد منعکس نماییم، شما می توانید به ما اعتماد کنید
ما بهترین قیمت خود را به شما پیشنهاد کردیم
اگر طالب قیمت پائین تری هستید با ما تماس بگیرید
قرار داد حمایت از قیمت و افزایش آتی قیمت ها
قرار داد حمایت از قیمت
افزایش قیمت در راه است
اگر این سیستم را امتحان کنید، حتما او را دوست خواهید داشت
نکات مهم از نقطه نظر خریدار (hot botton)
فرم قرارداد
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 