فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند :
فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند شامل ۱۹ اسلاید زیبا هست. با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
در جهان کنونی و در عصر صنعتی و حتی فراصنعتی، تبلیغات یک نیاز است و میتوان از آن، به عنوان آمیختهای از علم، هنر و صنعتی معجزهگر یاد کرد. معجزهای که میتواند شعلهی کوره صنعتی را برافروزد یا چراغ آن را خاموش و سرد سازد. در کشور ما ایران، تبلیغات در حوزههای اصلی «تبلیغات صوتی و تصویری»، «تبلیغات اینترنتی»، «تبلیغات مطبوعاتی» و «تبلیغات محیطی» در جریان است؛ تبلیغات فرآیندی است که تولید آگهیها، یکی از نتایج نهایی آن به شمار میرود. با این حال همچنان از دو واژه آگهی و تبلیغات، به جای یکدیگر استفاده میشود. در واقع واژه «تبلیغات» به قصد پوشش دادن به همه انواع «آوازهگری» به کار میرود و برای اشاره به مفهوم خاصی –که برخی از آن به عنوان یکی از گونههای ارتباطات بازاریابی یاد میکنند- استفاده میشود.
آگهی اما، مفهومی است که شاید بتوان آن را اینگونه تعریف کرد: «ارتباطی هدفمند و برنامهریزیشده که با پرداخت هزینه، به منظور آگاهی دادن یا ترغیب یک یا چند نفر انجام میشود. » آگهی در لغتنامه دهخدا مخفف «آگاهی» دانسته شده و از عبارات «خبر، نبأ، اطلاع، آگاهی، علم، معرفت، خبر، وقوف، عرفان، شناخت» یا تعریف «نوشتهای که خبر یا دستوری نوین دهد» به عنوان مترادف این واژه یاد شده است.
شواهدی از شاهنامه فردوسی، ویس و رامین، یوسف و زلیخا، دیوان حافظ، گلستان سعدی، مثنوی مولوی نیز برای اثبات این تعریف در ذیل واژه آگهی ارایه شده است. همچنین دکتر محمد معین در فرهنگ فارسی، «آگهی» را چنین تعریف کرده است: »خبر، اطلاع یا آگاهی است که از جانب فرد یا مؤسسهای در روزنامهها و مجلهها و رادیو و تلویزیون انتشار مییابد و آن غالباً جنبه تبلیغاتی دارد، نوشتهای که خبر یا دستوری نو دهد.»
آگهی، امروز همان «تبلیغات» است و آنچه که در حال حاضر با عنوان «تبلیغات» میشناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد؛ یعنی زمان ظهور آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمانیافته و به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال . با این وجود به طور کلی میتوان برای تبلیغات سه دوره تاریخی در نظر گرفت: دوره قبل از ظهور صنعت چاپ (انقلاب گوتنبرگ)، دوره پس از ظهور صنعت چاپ و دوره پیشرفت صنعت چاپ.
فایل کامل و عالی پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند
فهرست مطالب :
تاریخچه تبلیغات
تاریخ تبلیغات در جهان
تاریخ تبلیغات در ایران
اداره کانون های آگهی و تبلیغات بازرگانی در یک نگاه
تاریخچه دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی
منابع
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 