فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی دارای ۱۰۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی :

فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی در ۱۰۳ اسلاید.

یونیلیور برندی است که اکثر افراد آنرا میشناسند ولی دقیقا نمیدانند کدام محصول این برند را مصرف کردند ! هیچ محصولی در دنیا با نام یونیلیور

عرضه نمیشود و این شرکت ۴۰۰ برند دارد که محصولات خود را تحت آن نامها به بازار عرضه میکند. محصولات یونیلیور در زمینه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد. مرکز پروژه های دانشجویی.

برندها و زیبرندهای شرکت بونیلیور

یونیلیور شرکتی چند ملیتی با ریشه هلندی – بریتانیایی است . این شرکت سومین تولید کننده کالاهای مصرفی جهان محسوب میشود ضمنا شرکت یونیلیور بزرگترین تولید کننده بستنی در جهان است. همانطور که گفته شد شرکت یونیلیور مالک بیش از ۴۰۰ نام و برند تجاری است و میتوان به لیپتون , کنور , لوکس , سانسیلک , داو , رکسونا , وازلین و اکس اشاره نمود.

فایل کامل و عالی پاورپوینت استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدار و رهبری بازار جهانی
فهرست مطالب:

• معرفی و تاریخچه

• یونیلیور: تسلط بر بازارهای جهانی با کمک بازاریابی بین الملل –موردکاوی

• سازمان جهانی

• ساختار مدیریتی یونیلیور

• عملیات شرکت یونیلیور

• میراث سازمانی یونیلیور

• تغییر روند در عملیات شرکت یونیلیور

• توسعه یونیلیور در آسیا

• نقطه قوت اصلی یونیلیور در آسیای جنوب شرقی

• مدیریت دانش درشرکت یونیلیور

• چالش گروه یونیلیور درارتباط با ایجاد تجارت مواد غذایی در آسیای شرقی

• موفقیت دفتر تایلند در تجارت بستنی

• رویکرد سازمانی به آسیا

• استراتژی بازاریابی عامل موفقیت یونیلور

• نمونه مدل کسب و کار؛ بوم مدل کسب و کار شرکت «یونیلیور»

• یونیلیور به دنبال رهبری بازار جهانی

• ساختار سازمانی: حقوقی و عملیاتی

• زیربرندهای شرکت یونیلیور

• مسئولیت اجتماعی: ایجاد یک تغییر در جامعه

• جایگاه‌یابی هدفمند برند

• جایگاه‌یابی هدفمند برند-مثال موردی شرکت یونیلیور

• استراتژی برندهای چندگانه راهی برای ورود به بازارهای جهانی

• یونیلیور نمونه برتر در استراتژی برندهای چندگانه

• برندهای اصلی یونیلیور

• ماتریس Ansoff (Daft، ۲۰۱۶)

• تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط

• تجزیه و تحلیل استراتژی آمیخته بازاریابی ۷Ps

• آنالیز SWOT در شرکت یونیلیور

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.