فایل ورد کامل تحقیق درباره سیستم استهلاک دارایی ثابت ۲۸ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق درباره سیستم استهلاک دارایی ثابت ۲۸ صفحه در word دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق درباره سیستم استهلاک دارایی ثابت ۲۸ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق درباره سیستم استهلاک دارایی ثابت ۲۸ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق درباره سیستم استهلاک دارایی ثابت ۲۸ صفحه در word :

این محصول درقالب ورد(WORD) و قابل ویرایش در ۲۵ صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

کلیات ۱ـ۱ـ اهداف

۲ـ۱ـ منابع و مدارک مرجع

۱ـ کلیات ۱ـ۱ـ اهداف

هدف از تهیه این گزارش مشروح از مکانیزه نمودن عملیات دستی سیستم استهلاک دارائیهای ثابت می باشد عملیات مکانیزه نمودن سیستم فوق با توجه به بررسی های اولیه در نظر گرفته شده و به منظور :

۱ـ سهولت و سرعت بخشیدن به روش دستی سیستم .

۲ـ قابلیت مرتبط بودن با سایر سیستمهای مجتمع .

۳ـ ایجاد کد های واحد در سیستم جهت یکپارچه سازی بیشتر.

۴ـ بهره گیری ازمحدودیت های متنوع در گزارشات .

۵ـ محدودنمودن دستیابی به اطلاعات برای عناصر غیرمجاز .

۶ـ ارائه آمارتلفیقی و خروجیهائی که دارای پردازشهای تکراری و زیاد در زمان اندک باشند .

۲ـ۱ـ منابع و مدارک مرجع

به منظور طراحی مشروح و راه اندازی سیستم مکانیزه مطرحه بخش های گوناگون مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و اطلاعات لازم در مورد ورودیها،

خروجیها ، گردش کار ،وظایف نیروی انسانی و ارتباطات با دیگر قسمت ها از این طریق کسب گردید.

۲- شرح سیستم

۱-۲- تعریف سیستم

۲-۲ – نمودار سیستم

۲ـ شرح سیستم ۱ـ۲ـ تعریف سیستم

هدف از این سیستم مکانیزه نمودن عملیات حسابداری اموال می باشد که به منظور سهولت و سرعت بخشیدن در روند تعیین استهلاک اموال و صدور سند

حسابداری آن طراحی گردیده . این سیستم امکاناتی نظیر سهولت در بازاریابی اطلاعات توان تعیین ماهانه استهلاک اموال بر حسب طبقه بندی خاص آن پشتیبانی و حفظ امنیت سیستم با تعویض اسم رمزها ، فشرده سازی و باز سازی ونسخه برداری داده ها را در اختیار می گذارد .

سیستم حسابداری اموال در حالت کلی به زیرسیستم های ذیل تقسیم می گردد:

الف ـ ورودی اطلاعات .

(ثبت و تصحیح اطلاعات جمعداری و حسابداری اموال و قطعی نمودن دوره)

۱ـ ثبت اطلاعات

۲ـ نقل و انتقال بین مراکز هزینه

۳ـ ثبت سند خرید

۴ـ ثبت سند تعدیلات

۵ـ حذف یا فروش مال

۶ـ پاکسازی اطلاعات بانک

۷ـ ثبت قطعی دوره

ب ـ بخش عمومی سیستم

( ورود و تصحیح کدینگ عمومی سیستم )

۱ـ کد محل مال

۲ـ کد نوع مال

۳ـ کدینگ حساب گروهها

۴ـ کدینگ مراکز هزینه

۵ـ کد تحویل گیرنده

۶ـ نوع حذف

ج ـخروجی سیستم

(گزارشات استهلاک و جمعداری اموال )

۱ـ صدور کارت دارائی ثابت

۲ـ صورت ریز استهلاک

۳ـ صورت استهلاک مرکز هزینه

۴ـ صورت استهلاک انباشته

۵ـ گزارش سوابق انتقالات اموال

۶ـ گزارش سوابق اموال حذف شده

۷ـ گزارش لیست اموال مستهلک شده

د ـ اپراتور

(توانائیهای مورد نیاز کاربران سیستم )

۱ـ تغییر محدودیت کاربران

۲ـ نسخه برداری

۳ـ بازسازی

۴ـ صفحه کلید

۵ـ بارگذاری

۶ـ فشرده سازی

و ـ گزارش آماده


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.