فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word :

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت حسابرسی ۷۱ صفحه در word
فهرست مطالب

میزان رضایت دانشجو ۳۱

خلاصه ۳۲

مقدمه ۳۳

فصل اول- عملیات پیمانکاری

– ارکان اصلی عملیات پیمانکاری ۳۴

– انواع قراردادهای پیمانکاری ۳۴

– مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکار ۳۴

– مرحله ۱- مطالعات مقدماتی یا اولیه طرح ۳۵

– مرحله ۲- ارجاع کار به پیمانکار ۳۶

– مرحله ۳- انعقاد قرارداد با پیمانکار ۳۷

– مرحله ۴- اجرای کار ( شروع عملیات ) ۳۹

– مرحله ۵- خاتمه کار ۴۱

فصل دوم- حساب های شرکت پیمانکاری

– دارایی های جاری ۴۴

– دارایی های ثابت ۴۵

– بدهی های جاری ۴۵

– بدهی های بلند مدت ۴۶

– سرمایه ۴۶

– درآمدها ۴۶

– هزینه ها ۴۶

– حساب پیمان ۴۶

– حساب کار گواهی شده ۴۶

فصل سوم- روش های مختلف شناسایی درآمد در قراردادهای بلند مدت پیمانکاری

– روش کار تکمیل شده ۴۷

– روش درصد پیشرفت کار ۴۷

– اندازه گیری میزان پیشرفت کار ۴۷

– افشاء در ترازنامه ۴۸

– تغییر در برآوردها ۴۸

– افشاء رویه های حسابداری ۴۸

فصل چهارم- روش های محاسبه مالیات و بیمه در شرکت های پیمانکاری

– مالیات پیمانکاری ۴۹

– مالیات مقطوع ۴۹

– مالیات بر در آمد پیمانکاری ۴۹

– در آمد مشمول مالیات پیمانکاری ۴۹

– مالیات موسسات پیمانکاری ۴۹

– بیمه پیمانکاری ۵۱

فصل پنجم- گزارشگری مالی در موسسات پیمانکاری

– تصمیم گیری درباره طبقه بندی اقلام ترازنامه ۵۲

– دوره گردش عملیات یک سال و یا کمتر ۵۲

– دوره گردش عملیات طولانی تر از یک سال ۵۲

– تهاتر مبالغ دارایی و بدهی مربوط به پیمان در ترازنامه ۵۲

– اطلاعات مربوط به پیمانهای بلند مدت ۵۲

– افشاء در ترازنامه ۵۳

– افشاء در صورت سود و زیان ۵۳

نتیجه گیری ۵۴

پیشنهادات ۵۴

نمودار محتوای عملیات پیمانکاری ۵۵

ضمائم:

– برگ استعلام بهاء ۵۶

– فرم صدور چک ۵۷

– رسید اسناد دریافتنی ۵۸

– فرم واگذاری اسناد دریافتنی ۵۸

– قبض پرداخت صندوق ۵۹

– قبض دریافت صندوق

تاریخچه شرکت ایده آل تراز :

شرکت ایده آل تراز گرگان (سهامی خاص ) در تاریخ ۴/۱۰/۱۳۸۷ افتتاح گردیده که مدت این شرکت برای مدت نامحدود تعیین شده است سرمایه نقدی این شرکت مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰ منقسم به ۱۵۰۰۰سهم با نام و بی نام هریک به ارزش ۱۰۰۰ ریال می باشد که سهام شرکت غیر قابل تقسیم می باشد و صاحبان سهام حق انتقال سهام خود را ندارند مگر با موافقت هیئت مدیره ، مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی آنها می باشد .در صورت افزایش سرمایه صاحبان سهام شرکت در خرید سهام جدید به نسبت سهامی که مالکند حق تقدم خواهند داشت .

فعالیت‌های اصلی شرکت عبارت اند از :

• ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی

• ارائه خدمات مالی و مالیاتی

• آموزش دروس تخصصی حسابداری و مدیریت و نرم افزارهای حسابداری

• آموزش،پشتیبانی و تأمین نیروی حسابداری شرکتها و مؤسسات دولتی و خصوصی

• ارائه راهکارهای مالی ، حسابداری ، مشاوره مدیریت و نرم افزار مالی برای شرکتها و موسسات

• کمک به شرکت ها در استخدام حسابدار قابل اطمینان و مجرب

• مشاوره در زمینه های مالی ، مالیاتی و تامین اجتماعی

• مشاوره و طراحی کدینگ انواع حسابها

• مشاوره در زمینه های خرید ، طراحی و استقرار نرم افزار های مالی و صنعتی و مدیریتی

• اصلاح و تعدیل حسابها و رفع اختلاف بین شرکاء

• تهیه صورت های مالی بر اساس استانداردهای بین المللی حسابداری

چشم انداز :

کسب مقبولیت و اعتماد عمومی جهت ارائه ی خدمات حسابداری و حسابرسی و آموزشی و پشتیبانی به سازمانها ، شرکتها و موسسات دولتی ، عمومی و خصوصی ، شامل اشخاص حقوقی انتفاعی و غیر انتفاعی در چارچوب مقررات و ضوابط و استاندارد های حسابداری ایران

۸- مدیران شرکت و اختیارات آنها و اشخاصیکه حق امضا دارند:

اعضای هیئت مدیره عبارتند از افراد:

آقای جواد بهرامی مدیر عامل، آقای مسیح بهرامی رییس هیئت مدیره، آقای احمد بهرامی نایب رییس، آقای مسعود بهرامی عضو هیئت مدیره، برای مدت دو سال تعیین و انتخاب خواهند شد.

حق امضای اوراق مالی و اسناد تعهدآور با مدیر عامل بتنهایی با مهر شرکت معتبر خواهد بود. ضمنا نامبرده میتواند حق امضای خود را طبق وکالتنامه رسمی بسایر اعضا تفویض نموده و با مهر شرکت معتبر است.

۹- موقع رسیدگی بحساب و ترتیب تقسیم سود شرکت:

۹-۱- سال مالی از اول فروردین ماه هر سال شروع پایان آن اسفند همان سال (ماده ۱۷ اساسنامه)

۹-۲- سود به نسبت سهم الشرکه بین شرکا تقسیم خواهد شد طبق ماده ۲۲ اساسنامه

۱۰- انحلال شرکت مطابق ماده ۱۱۴ قانون تجارت و ماده ۲۴ اساسنامه خواهد بود.

۱۱- محل شعب فعلی شرکت: فعلا ندارد

۱۲- بازرس شرکت: ندارد

ملاحظات:

۱- مدیر عامل آقای جواد بهرامی

۲- رییس هیئت مدیره آقای مسیح بهرامی

۳- نایب رییس آقای احمد بهرامی

۴- عضو هیئت مدیره آقای مسعود بهرامی

متون زرد رنگ اطلاعاتی است که میتونید از شرکتنامه به دست بیارید .البته کامل تر از این هم میتونید این کار رو انجام بدبد.

باجوابهایی که از صاحب شرکت گرقتید بعلاوه اطلاعات موجود در اساسنامه شما الان باید عملیلت طبقه بندی حسابها رو انجام بدید که در اصطلاح کدینگ حسابداری نامیده میشه..

میزان رضایت دانشجو:

اینجانب *** پروژه کارآموزی خود را در شرکت رویان ستون گذرانده ام. این پروژه شامل تجربیاتی است که در شرکت رویان ستون به مدت ۱۶۰ ساعت کارآموزی ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است.

اکنون که به اصل و هدف واحد کارآموزی فکر می کنم پی به درستی و به جا بودن آن برده و افرادی را که سبب اضافه شدن این واحد درسی به کل واحدها شده را تحسین می نمایم.

این دوره بسیار مفید و برای دانشجو حائز اهمیت می باشد و هدف آشنایی با محیط کارگاهی، کسب تجربه، ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روش ها و کاربردهای عملی و اجرایی، ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.

گرچه گذراندن کلیه واحد های درسی رشته حسابداری نقش به سزایی در گسترش علم به این رشته را دارند اما هیچ چیز به مانند دیدن، لمس کردن و انجام عملی کارها از نزدیک و قرار گرفتن در شرایط نخواهد بود.

نتیجه گیری:

سیستم حسابداری موسسات پیمانکاری باید طوری طراحی شود که سود و زیان هر پیمان به دقت مشخص باشد. بیشتر موسسات در کل یک مرکز سود به شمار می آیند. حال آن که در موسسات پیمانکاری معمولاً هر پیمان یک مرکز جداگانه سود فرض می شود، از این رو برای هر قرارداد پیمانکاری که بسته می شود حساب های جداگانه در دفتر کل افتتاح می گردد و برای سهولت مراجعه به اسناد و مدارک نظیر برگ درخواست کالا، حواله انبار و لیست دستمزد کارگران به هر پیمان شماره خاصی اختصاص می یابد.

دوره ای که مخارج مربوط به یک طرح شناسایی می شود با امضای قرارداد آغاز می شود و با تکمیل آن پایان می یابد. در مورد حسابداری قرارداد های بلند مدت پیمانکار ذکر نکات زیر ضروری است:

الف) مخارج قبل از انعقاد قرار داد (مخارج شرکت در مناقصه)،

ب) مخارج پیمان در طول اجرا (هزینه های مستقیم: هزینه های سربار)،

ج) هزینه های عمومی و اداری.

با استفاده از مطالب ارائه شده در این پروژه می توان نتیجه گرفت که شرکت ها در مرحله اجرا موفق می شوند که استراتژی آن ها به صورت دقیق بیان شود یعنی پیمانکار بتواند آن را به روشنی به آگاهی همه افراد برساند. آن نیاز به یک فرآیند در پیمانکاری دارد که باید عوامل را که موجب موفقیت می شوند به روشنی مشخص کند، آن ها را اعلام و اقدام به اجرا کرد، این بدان معنی است که باید استراتژی را با عمل هماهنگ نمود. بدیهی است نوع عوامل موفقیت آمیزی را که پیمانکار آن ها را به اجرا در می آورد به نوع استراتژی (استفاده از روش های حسابداری) بستگی دارند. یعنی در سال های گذشته معمولاً موفقیت شرکت ها در این بود که توجه خود را معطوف به تعداد انگشت شماری قرارداد و پروژه ها می نمودند که دارای ویژگی های محدود بودند، در حالی که در زمان کنونی این دیدگاه تغییر یافته و اکنون بر موضوع رضایت مشتری تأکید می شود. ایجاد ارزش برای مشتریان باعث شده است که دیدگاه های پیمانکاران تغییر یابد زیرا در گذشته به کاهش دادن هزینـه ها توجه می شد ولی در زمان کنونـی به کیفیت خدمات و تحویـل به هنگام و نشان دادن واکنش در برابر خواسته های مشتریان حقوقی و حقیقی توجه می شود. به مرور زمان که استراتژی شرکت ها که تغییر کرده است حسابداری پیمانکاری نیز دست خوش تغییر بوده است.

پیشنهادات:

برای تعیین جایگاه رقابتی و استراتژیک شرکت و نیز تجزیه و تحلیل پروژه ها و قرارداد های اقتصادی شرکت ها موارد زیر پیشنهاد می شود:

۱- استفاده از نرم افزار به روز دنیا،

۲- استفاده از استاندارد های جهانی برای حسابداری پیمانکاری،

۳- استفاده از مهندسین مجرب و متخصصین حسابداری برای شناسایی راه ها جهت ارزیابی پروژه و کاهش دادن بهای تمام شده پروژه ها،

۴- توجه به شرایط اقتصادی که شرکت ها با آن روبرو هستند،

۵- حسـابرسی عملیـاتی با توجـه به حسـابرسی موجـود بررسی شود و عملیات حسابرسی پیمانکاری با توجه به استاندارد های حسابرسی ایران و بین الملل تدوین شود.

به همراه چارت ها و جدولهای مربوطه شرکت


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.