فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word :

دانلود ورد با موضوع فایل ورد کامل پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی ۶ صفحه در word دارای ۵ صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : ۵ صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

پیشینه تحقیق مطالعات انجام شده رئیسی (۲۰۰۵) به بررسی و مقایسه اثر آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری ریاضیات در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری پرداخت. نتایج مطالعه نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی برای دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری معنی دار است. همچنین نتایج نشان داد که این اثر بر دانش آموزان با اختلال یادگیری اثر بیشتری دارد. اصلی آزاد و یارمحمدیان (۱۳۹۱) اثر آموزش فراشناخت و سازماندهی فضایی را بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی را مورد بررسی قرار دادند. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی شهر اصفهان بود. یافته ها نشان داد که آموزش فراشناخت و آموزش درک سازماندهی فضایی به یک اندازه در درمان اختلال یادگیری ریاضی مفید هستند. روزیسکا – Ruzycezka (2003) اثر آموزش تجسم فضایی در میان دانش آموزان در شروع دوره آموزش هندسه و ترسیم را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه از دانش آموزانی استفاده شد که در درک اشکال هندسی و ترسیم و سازماندهی فضایی ضعیف بودند. نتایج نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی می تواند تأثیر معنی دار در ارتقاء درک سازماندهی فضایی و هندسه و ترسیم در دانش آموزان داشته باشد. گورسکا – Gorska (2005) مطالعه ای در دانشگاه کورکوف در مورد آموزش سازماندهی فضایی داشته است. این مطالعه بر روی دانشجویان فنی بوده است. در این مطالعه سطح توانایی سازماندهی فضایی مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج نشان داد که استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی برای آموزش سازماندهی فضایی تأثیر معنی دار بر توانایی درک سازماندهی فضایی و مسائل کلامی توسط دانشجویان دارد. پینل ۱- Pinel و جری – Jery (2006) اثر سازماندهی فضایی را بر عملکرد در ریاضیات و مسائل کلامی مورد بررسی قرار داد. نتایج مطالعات آنها نشان می دهد که نقایص درک رابطه فضایی بر عملکرد در زمینه های متعدد ریاضیات مثل هندسه و حل مسائل پیچیده کلامی تأثیر می گذارد (به نقل از گارتلند ۳- Gartland و استرونسیدر – Stronsider …


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.