پاورپوینت کامل مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس UPS 207 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس UPS 207 اسلاید در PowerPoint دارای ۲۰۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس UPS 207 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس UPS 207 اسلاید در PowerPoint :

توضیحات:

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس (UPS)، در ۱۹۱ اسلاید.

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس؛ رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره تامین کارآمد.

بخشی از متن فایل:

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

یو‌پی‌اس (United Parcel Service) شرکتی آمریکایی با حوزه‌ی فعالیت بین‌المللی است که در حوزه‌ی حمل‌ونقل کالا فعالیت می‌کند. مدیریت زنجیره‌ی تأمین و فعالیت‌های مرتبط با آن نیز در حوزه‌ی اهداف استراتژیک این شرکت قرار دارد. مرکز مدیریت UPS در سندی اسپرینگز جورجیا قرار دارد.

برند یو‌پی‌اس امروز باارزش‌ترین برند حوزه‌ی حمل‌ونقل در جهان محسوب می‌شود. کسب‌وکار آن‌ها، لقب Big Brown را یدک می‌کشد و آمار حمل‌ونقل بسته توسط بخش‌های مختلف آن، سالانه به میلیاردها بسته‌ی پستی می‌رسد. باوجود آن که فعالیت‌های یو‌پی‌اس در سرتاسر جهان توسعه یافته‌اند، بخش اعظمی از تمرکز و درآمد آن‌ها به ایالات متحده‌ی آمریکا معطوف می‌شود. سیستم تحویل در تا در آن‌ها در آمریکا، تقریبا به تمامی آدرس‌های رسمی موجود در آن کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

تاریخچه‌ی تأسیس

شرکت یو‌پی‌‌اس در سال ۱۹۰۷ توسط یک جوان ۱۹ ساله به‌نام جیمز کیسی در سیاتل تأسیس شد. در آن زمان، کسب‌وکار آن‌ها یک سرویس پیام‌رسانی متشکل از ۶ دوچرخه به‌تام American Messenger Company بود. او از همان ابتدا، سیاست‌های شرکت خود را به‌نوعی ترسیم کرد که به‌نوعی در مالکیت کارمندان باشد. کیسی برای کسب درآمد در شرکت جدید خود، انواع پیام‌های تلگرافی، نهار گرم و پیام‌ها و بسته‌های گوناگونی را جابه‌جا می‌کرد.

اولین تلاش‌ها برای توسعه‌ی کسب‌وکار در خارج از منطقه‌ی تأسیس، در سال ۱۹۱۹ و با خرید شرکتی در اوکلند کالیفرنیا انجام شد. در آن سال‌ها، شرکتی با همان نام در سان‌فرانسیسکو فعالیت می‌کرد و در نتیجه، تغییر نام برای شرکت تحت مدیریت کیسی، اجتناب‌ناپذیر بود. نام جدیدی که برای شرکت انتخاب شد، نام کنونی یعنی United Parcel Service بود. پس از تصویب نام جدید، مناطق دیگر همچون لس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، سن‌دیگو و پورتلند در اورگان، میزبان UPS شدند. توسعه‌ی فعالیت به ساحل شرقی آمریکا نیز در دهه‌ی ۱۹۳۰ و شروع خدمات تحویل کالا در نیویورک سیتی انجام شد. در همان سال، دفتر مرکزی شرکت نیز به نیویورک منتقل شد.

استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حمل‌ونقل بسته، از سال ۱۹۲۹ وارد سیاست‌های کاری UPS شد. این زیرمجموعه با نام United Air Express شروع به کار کرد. البته، با شروع رکود بزرگ تاریخی آمریکا، برنامه‌ها برای توسعه‌ی هوایی با مشکل مواجه شده و آن زیرمجموعه تعطیل شد. به‌هرحال برنامه‌های یو‌پی‌اس برای ورود به بازار حمل‌ونقل هوایی، تا دهه‌ی ۱۹۵۰ بخ تعویق افتاد. چالش بعدی دیگر برای یو‌پی‌اس آن بود که شهروندان به‌مرور بیشتر صاحب خودرو می‌شدند و خودشان، کالاهای خریداری شده از خرده‌فروشی‌ها را حمل می‌کردند. این روند، باعث کاهش درآمد شرکت در سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۹۴۰ شد.

پاورپوینت کامل مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس UPS 207 اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب:

داستان برند UPS؛ بزرگ‌ترین برند حمل‌ونقل کالا در جهان

تاریخچه‌ی تأسیس

اولین تلاش‌ها برای توسعه‌ی کسب‌وکار در خارج از منطقه‌ی تأسیس

استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حمل‌ونقل بسته

راه اندازی سرویس حمل‌ونقل فرد به فرد

حفظ بازارانحصاری

تغییر مدیریت در میانه‌ی قرن بیستم

توسعه کسب وکاریوپی اس

استراتژی تبلیغات در سال های میانی قرن بیستم

سیاست‌های رازداری در شرکت یو‌پی‌اس

تغییردر استراتژی تبلیغات

تغییر سیاست‌های پستی آمریکا، تهدیدی برای UPS بود

تغییردربخش بسته‌بندی و مرتب‌سازی کالاها

مدیریت تعارض

توسعه‌ی جهانی و تشدید رقابت

چالش فعالیت به دلیل مشکلات فرهنگی و زبانی

استفاده از تغییر قوانین حمل و نقل در راستای سودآوری

FedEx رقیبی سرسخت برای یو پی اس

شیوه‌ی محافظه‌‌کارانه‌ی مدیریت یو‌پی‌اس

رقابت جدی یو‌پی‌اس با فدکس

رویکرد یو‌پی‌اس به‌سمت سیستم‌های مدرن

بزرگ‌ترین کمپین‌های تبلیغات تلویزیونی تاریخ یو‌پی‌اس

رخدادهای مهم برای یو پی اس

برندسازی وتغییرلوگودر یو پی اس

احساس مسئولیت یو‌پی‌اس به رخدادهای آینده‌نگرانه

استفاده از فناوری برای بهبود خدمات دریو پی اس

یوپی اس برترین برنددر فوربز

UPS Logistics شاهکاری از مدیریت زنجیره تامین کارآمد

مدل تحویل «مستقیم به فروشگاه

«ابر» در حال محاسبه یک پوشش نقره ای برای لجستیک

استراتژی بازاریابی یو پی اس

تقسیم بندی، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی UPS –

مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس

ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی UPS –

استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی UPS –

ارزش ویژه برند در استراتژی UPS

تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس –UPS

استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی United Parcel Service (UPS) (4Ps)

استراتژی تبلیغات و ارتقاء خدمات واحد بسته یو پی اس

یوپی اس رهبر جهانی درصنعت تحویل بسته های مشتریان

رقبای منطقه ای و جهانی یو پی اس

رویکرد تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتربرای راه حل های زنجیره تامین UPS

چارچوب نیروهای پنج گانه پورتر چگونه در توسعه استراتژی ها استفاده می شود؟

راه حل های زنجیره تامین UPS PESTEL / PEST / STEP Analysis & Solution /

اهمیت تجزیه و تحلیل PESTEL در مدیریت استراتژی و فرآیند برنامه ریزی

تجزیه و تحلیل SWOT، رقبا و USP

شبکه بازار محصول

استراتژی رشد عمومی

توسعه محصول در Ansoff Matrix چیست؟

تنوع در ماتریس Ansoff چیست؟

۴راهبرد تنوع بخشی یوپی اس

تجزیه و تحلیل ۵C سرویس بسته واحد (A) چیست

C5های تحلیل بازاریابی

تجزیه و تحلیل شرکت – ۵C از بازاریابی

تحلیل و راه حل زنجیره ارزش پورتربرای یو پی اس

رویکرد تحلیل زنجیره ارزش برای یو پی اس

نیروهای پورتر پنج و زنجیره ارزش پورترپورتر

مزیت رقابتی یو پی اس

مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر

فعالیت های زنجیره ارزش – فعالیت های اولیه و فعالیت های پشتیبانی

رویکرد تحلیل برای یو پی اس VRIO / VRIN

چارچوب / مدل VRIO چیست؟

تجزیه و تحلیل VRIO سرویس بسته واحد (A)

چهار جزء VRIO مورد استفاده در تجزیه و تحلیل United Parcel Service (A)

تحلیل اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی چیست و چگونه با مطالعه موردی “United Parcel Service (A)” مرتبط است؟

سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی چیست؟

چهار عامل حیاتی که مدیران در Ups Parcel می توانند برای نوآوری ارزش استفاده کنند .

تفاوت بین استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس سرخ چیست؟

استفاده از تحلیل اقیانوس آبی

چارچوب شش مسیر برای یوپی اس

چگونه و چه زمانی از ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد استفاده کنیم؟

چهار جزء / ربع ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد چیست؟

منابع و آخذ


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.