فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word دارای ۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word :
توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان (مطالعه موردی در بانک های ملی خوزستان)، در قالب فایل word و در حجم ۶۴ صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده.
چکیده:
این تحقیق در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح تحقیق: که شامل موضوع، اهمیت و فایده تحقیق، علت و هدف تحقیق، طرح مسئله، فرضیه ها، تعریف واژه ها، روش تحقیق، موانع و محدودیت های تحقیق می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه تحقیق: که در این فصل با استفاده از منابع موجود، سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم، نظریات، مدل ها و تاریخچه می باشد. فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های تحقیق می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری تحقیق می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. نتایج حاصل از این تحقیق نشان دهنده ی این واقعیت است که امروزه مدیریت عملکرد تبدیل به ابزارهایی استراتژیک برای پیشبرد اهداف و ایجاد مزیت رقابتی و بالا بردن کارایی کارکنان در سازمان، نقش بسزایی را ایفا می کنند. در پایان هم پیوست ها، منابع و مأخذ و پرسشنامه تحقیق آورده شده است.
فایل ورد کامل تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ۷۰ صفحه در word
فهرست مطالب:
فصل اول
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ فرضیات تحقیق
۱-۶ سوالات تحقیق
۱-۷ روش انجام تحقیق
۱-۸ محدودیت های تحقیق
۱-۹ واژگان کلیدی
۱-۹-۱ مدیریت
۱-۹-۲ کارایی
۱-۹-۳ مدیریت عملکرد
۱-۹-۴ کارکنان
فصل دوم
۲-۱ مقدمه
۲-۲ تعریف مدیریت
۲-۳ نظریه نقش های مدیریتی
۲-۴ سطوح مختلف مدیریت
۲-۵ مفهوم کارایی
۲-۶ تعریف کارایی
۲-۷ رابطه کارآیی با بهره وری و اثربخشی
۲-۸ عوامل مؤثر در کارآیی
۲-۹ تعریف مدیریت عملکرد
۲-۱۰ اهمیت مدیریت عملکرد
۲-۱۱ اصول مدیریت عملکرد
۲-۱۲ عوامل مؤثردر توفیق مدیریت عملکرد
۲-۱۳ فرایند مدیریت عملکرد
۲-۱۴ مزایای مدیریت عملکرد
۲-۱۵ معایب مدیریت عملکرد
۲-۱۶ پیشینه تحقیق ۲۴
۲-۱۷ اهمیت پیشینه در تحقیقات
فصل سوم
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش انجام تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۵ روش گردآوری اطلاعات
۳-۶ ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۷ روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها
۳-۷- ۱ روایی
۳-۷-۲ پایایی
۳-۷-۲-۱ ضریب آلفای کرونباخ
۳-۷-۲-۲ ضریب پایایی تنصیف
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل دادها
فصل چهارم
۴-۱ مقدمه
۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۳ تحلیل های توصیفی
۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان
۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان
۴-۳-۴ نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان
۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی
۴-۵ آزمون فرضیه ها
۴-۵-۱ آزمون فرضیه اول
۴-۵-۲ آزمون فرضیه دوم
۴-۵-۳ آزمون فرضیه سوم
۴-۶ خلاصه فصل چهارم
فصل پنجم
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتیجه گیری
۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول
۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم
۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم
۵-۳ نتیجه گیری کلی
۵-۴ راهکار ها و پیشنهادات
منابع و مأخذ
پرسشنامه
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 