فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word دارای ۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word :

فایل ورد کامل پیشینه تحقیق ومبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۵۶ صفحه در word
دارای ۵۱صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

قسمتی از مبانی نظری وپیشینه پژوهش:

سیستم اطلاعات منابع انسانی
سیستم اطلاعات مدیریت
۲-۲-۲- تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی
۲-۲-۳- کاربرد تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی
۲-۲-۳-۱-مشارکت بیشتر در تصمیم گیری
۲-۲-۳-۲-افزایش سرعت در تصمیم گیری
۲-۲-۳-۳-افزایش سرعت در شناسائی مسائل
۲-۲-۴- طرح ریزی سازمان
۲-۲-۴-۱-کاهش ارتقاع هرم سازمان
۲-۲-۴-۲-تمرکز یا عدم تمرکز بیشتر
۲-۲-۴-۳-بهبود هماهنگی
۲-۲-۴-۴-شرح دقیق تری از وظایف
۲-۲-۴-۵-افزایش کارکنان متخصص
۲-۲-۵- مزایای به کارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت
۲-۲-۵-۱-مزایای مستقیم
۲-۲-۵-۲-مزایای غیر مستقیم
۲-۲-۶- تعریف سیستم اطلاعات منابع انسانی
تعریف ۱)
۲-۲-۷- اجزای اصلی سیستم اطلاعات منابع انسانی
۲-۲-۸-روند تکامل سیستم اطلاعات منابع انسانی
۲-۲-۹-مراحل اصلی تهیه سیستم اطلاعات منابع انسانی
۲-۲-۱۰-ویژگی های سیستم اطلاعات منابع انسانی
۲-۲-۱۱-ابعاد سیستم های اطلاعات منابع انسانی
۲-۲-۱۱-۱- تحلیل سازمانی
۲-۲-۱۱-۲- بانک داده ها
۲-۲-۱۱-۳- مدیریت اطلاعات
۲-۲-۱۱-۳-۱-اطلاعات موردنیاز جهت تجزیه وتحلیل منابع انسانی داخلی
۲-۲-۱۱-۳-۲-اطلاعات موردنیاز تجزیه وتحلیل محیطی
۲-۲-۱۱-۴- نگاه سیستمی
۲-۲-۱۲- نقش و اهمیت سیستم های اطلاعات مدیریت منابع انسانی در سازمان
۲-۲-۱۳-از دیگر مزایای سیستم های اطلاعات مدیریت منابع انسانی می توان به موارد زیر اشاره کرد
۲-۲-۱۳-۱-کمک به فرایند تصمیم گیری
۲-۲-۱۳-۲-تسهیل و بهینه سازی نظارت وکنترل
۲-۲-۱۳-۳-تسهیل فرایند مدیریت منابع انسانی
۲-۲-۱۳-۴-وحدت رویه
۲-۲-۱۳-۵-صرفه جویی و بهره وری
۲-۲-۱۳-۶-تمرکز زدایی
۲-۲-۱۴- مشکلات و موانع به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی
تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور
۲-۳-۱- تحقیقات انجام شده در مورد متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی در داخل کشور
۲-۳-۲- تحقیقات انجام شده در مورد متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی در خارج کشور
۲-۳-۳- تحقیقات انجام شده در مورد متغیر سبک رهبری دانشی در داخل کشور :
۲-۳-۴- تحقیقات انجام شده در مورد متغیر سبک رهبری دانشی در خارج کشور :
منابع فارسی
منابع انگلیسی

سیستم اطلاعات منابع انسانی
سیستم اطلاعات مدیریت
نگرش سیستمی به جهت جامعیت بالقوه ، به یکپارچگی و هماهنگی اطلاعات موجود در سازمان کشیده می شود و عالیترین نمود نگرش سیستمی به سازمآن ها ، به استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت منجر می شود . این سیستمها که گرد آوری و سازماندهی داده ها و تولید اطلاعات و انتقال آن را به مدیران به انجام می رسانند ،همچون ناظری مقتدر در تمامی سطوح سازمآن ها حضور یافته و حیطه معرفتی مدیر را توسعه داده و بینش وی را برای اتخاذ تصمیمات صحیح مهیا می سازد ( طالقانی ،۱۳۸۲: ۲ ) .
به علت گستردگی و پیچیدگی موجود در سیستمها ، مدیران اطلاعات و متخصصان اطلاعاتی به سیستمهای اطلاعاتی یعنی سیستمهایی که به کمک ابزار های رایانه ای و فن آوری اطلاعات به گرد آوری اطلاعات و پردازش سیستم ها می پردازند روی آورده اند . البته سیستم های اطلاعاتی به آن نقطه نرسیده اند که بتوانند فکر کنند ، برنامه ریزی کنند و به چگونگی تغییرات واکنش دهند . هنوز چندین اتاق برای افراد که این سیستم ها را اداره می کنند وجود دارد . باید توجه داشت که فقط یک اقلیت کوچکی از این افراد عملاً
سیستم های رایانه ای یا سیستم های فن آوری اطلاعات را طراحی می کنند . تعدا ز یادی از این افراد کاربر نهایی هستند مانند مدیران ، کارکنان اداری و دیگران که از رایانه در زمینه های شغلی خود استفاده می کنند ( کورتین و همکاران ، ۱۹۹۸: ۲۳ ) .
انبوه اطلاعاتی که در پایگاههای داده شرکتها ذخیره می شود اکثراً آنقدر زیاد هستند که برای مدیران ، بی معنی ( و غیر قبل استفاده ) می شوند . این آثار ناشی از هرج و مرج در حجم انبوه اطلاعات ، نیاز به یک سیستم اطلاعاتی برای رده بندی و تقسیم بندی آن برای استفاده هر چه بیشتر از آن را مبرا می سازد .
سیستمهای اطلاعاتی ریشه در تصاویر غار ها دارند و اعضای یک قبیله با استفاده از این سیستمهای بسیار اولیه داد و ستد های خود را انجام می دادند . وقتی میزان دادوستدها اندک و تعداد افرادی که بایکدیگر ارتباط برقرار می کنند انگشت شمار باشد میتوان کارهارابا استفاده از این سیستمها انجام داد ، اما چنانچه میزان معاملات افزایش افزایش پیدا کند و افراد بیشتری نیز در این فعالیتها در گیر شوند سیستمهای مورد استفاده باید به مراتب پیشرفته تر باشد. ( بهان ، ۱۳۸۷ : ۶ ) .
باید توجه داشت که سیستم های اطلاعاتی با مدیریت اطلاعات تفاوت دارند ، بطوریکه سیستم های اطلاعاتی در خدمت مدیریت اطلاعات تحت عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت قرار گرفته و از آن استفاده می کند . سیستمهای اطلاعاتی به معنی گرد آوری ، ذخیره ، پردازش ، پردازش اشاعه و استفاده از اطلاعات است این مساله به نرم افزار و یا سخت افزار محدود نمی شود بلکه اهمیت انسان و هدفهایش را در استفاده از فن آوری ، ارزشها و معیار هایی که در این انتخاب به کار می رود ، همچنین ارزیابی نهایی از اینکه این ابزار وسیله ی برای رسیدن به هدفهایش بوده اند یا خیر را در بر می گیرد. در صورتی که هدف از مدیریت اطلاعات ارتقای کار آیی سازمان از طریق تقویت تواناییهای آن برای برآوردن نیاز های درونی و برونی آن در یک وضعیت فعال و پویا ، تثبیت شده است . امروزه مدیران ارزش رقابتی و استراتژیکی سیستمهای اطلاعاتی را به خوبی تشخیص می دهند . در میان سرمایه های یک سازمان اعم از نیروی انسانی ، و برای تماس و اطلاع رسانی از سیستم های کامپیوتری استفاده می شود . این سیستم اطلاعاتی موجب خواهد شد که تماس های بین مقامات بالا و پایین سازمان با کارایی بیشتری صورت گیرد . برای مثال ، رئیس شرکت معروف مایکرو سافت ، از طریق سیستم پست الکترونیکی شرکت ، به صورت منظم با کارکنان در تماس است ؛ او هر روز به تعداد زیادی از پیام ها پاسخ می دهد . در شرکت زیراکس هر ماه از ۴۰ هزار مشتری نظر خواهی می شود ، این داده ها جمع آوری و خلاصه می شوند و نتیجه به مقامات بالای سازمان داده می شود( طالقانی ،۱۳۸۲: ۲ ۷).
۲-۲-۲- تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی
سازمآن ها عصر کامپیوتر را به سرعت پشت سر می گذارند و وارد عصر اطلاعات ( دهه ۱۹۹۰ ) می شوند ، یعنی عصری که انقلاب ریز پرداز ها را به همراه دارد یک ریزپردازنده شامل یک ذره نیمه هادی است که می تواند در چشم به هم زدن ده ها هزار عملیات حسابداری انجام دهد ، که تمام آن ها در فضایی کمتر از یک ناخن دست جای می گیرد . این انقلاب توانست موجب پیدایش سیستم مکانیزه منسجم گردد . ریز پردازنده ها این امکان را به وجود آورده اند که کامپیوتری های بسیار بزرگ که دارای سیستم متمرکز هستند به صورت کامپیوتر های شخصی در آیند که در نقاط مختلف و فاصله های دور از هم ( در سازمان ) پراکنده اند ، و هریک از آن ها توان بسیار محاسباتی بر خوردار است گذشته از این ، یک کامپیوتر که در یک نقطه دور افتاده قرار گرفته است به یک شبکه سراسری کامپیوتر متصل می شود که به صورت فزاینده ای قدرت ارتباط مدیریت سازمان با جاهای دیگر را بالا می برد . افزایش توان گروه مدیران باعث شده است که ریز پرداز ها بتوانند در تکنولوژی اداری سازمان نقش بزرگ تری ایفا نمایند . در واقع نقشی که این ریز پرداز ها در سیستم مدیریت دارند به اندازه نقشی است که سیستم مکانیزه منسجم در صحنه تولید دارد ( دفت ،ترجمه فارسی، ۱۳۸۰: ۲۴۶ ) .


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.