فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word :

دانلود فایل فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word .
این فایل دارای ۷۹صفحه و با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

فایل ورد کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی ۸۶ صفحه در word
فهرست محتوا
تجارت الکترونیکی
۲-۲-۱. منافع تجارت الکترونیکی
۲-۲-۱-۱. منافع تجارت الکترونیکی برای بنگاه­ها و سازمان­ها
توسعه بازار:
کاهش هزینه:
بهبود زنجیره عرضه:
استفاده مناسب از زمان:
بومی­سازی:
مدل­های جدید کسب و کار:
افزایش تخصص فروشندگان:
سرعت دسترسی به بازار:
کاهش هزینه­های ارتباط:
کاهش هزینه­های ارتباط:
بهبود ارتباط با مشتری:
اطلاعات به­روز بنگاه­ها:
۲-۲-۱-۲. منافع تجارت الکترونیک برای مشتریان یا مصرف­کنندگان
امکان حضور در همه­جا و همه­وقت:
دسترسی به کالا و خدمات بیشتر:
دسترسی به کالا و خدمات ارزان­تر:
امکان تحویل به­موقع:
امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر:
مشارکت در حراجی­ها:
ایجاد جوامع الکترونیکی:
۲-۲-۱-۳. منافع تجارت الکترونیکی برای جامعه
کاهش تردد:
افزایش استاندارد زندگی:
امید برای فقرا:
دسترسی بیشتر به خدمات عمومی:
۲-۳. بازار الکترونیکی
۲-۳-۱. اجزای تشکیل دهنده بازار الکترونیکی
۲-۳-۲. انواع بازار الکترونیکی
۲-۴. آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۱. لزوم آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۲. اهداف آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۳. ارزیابی آمادگی الکترونیکی
۲-۵. بنگاه های کوچک و متوسط:
۲-۶. بکارگیری بازار الکترونیکی توسط بنگاه های کوچک و متوسط
۲-۶-۱. کسب وکارهای کوچک
۲-۶-۲. کسب وکارهای متوسط
۲-۷. صنعت فرش
۲-۷-۱. فرش و بازار الکترونیکی
۲-۸. نمونه ای از بازارهای الکترونیکی عمومی
۲-۸-۱. ebay
۲-۸-۲. علی بابا
۲-۸-۳. بازار الکترونیکی ایران
۲-۱۰. پژوهش های پیشین
۲-۱۰-۱. تحقیقات داخلی
۲-۱۰-۲. تحقیقات خارجی
جدول ۲-۳. خلاصه ای از پژوهش های مرتبط و یافته های آن ها
شکل۲-۱. مدل نهایی پژوهش
منابع فارسی
منابع لاتین

بخشی از فایل تجارت الکترونیکی::
به­کارگیری نوآوری­های فناوری در زمینه­های تجاری تأثیرات شگرفی داشته است .به­کارگیری نوآوری­های فناوری نوعی تغییر است که بر فراگردها و اجزای نظام تجاری تأثیرگذار بوده و جهت این تاثیرات نیز معمولا مثبت است. یکی از نوآوری­های مذکور به­کارگیری ابزارهای الکترونیکی و به­ویژه اینترنت در نظام تجاری است. این نوآوری و تغییر که تجارت الکترونیکی نام دارد، مزایای متعددی برای سازمان­ها به همراه دارد، به همین دلیل بسیاری از شرکت­ها نسبت به استفاده از آن تمایل دارند (حاج کریمی و عزیزی،۱۳۸۷(.


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.