فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF :
فایل پی دی اف کامل جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری PDF
Customer Relationship Management
مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات
شامل ۶ فصل با مباحث زیر می باشد
فصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیم
فصل دوم : شاختار عملکرد و اجزای CRM
فصل سوم : زنجیره ارزش CRM
فصل چهارم : تحلیل و طبقه بندی مجموعه مشتریان
فصل پنجم : آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتری
فصل ششم : داده کاوی
مجموعا به تعداد ۹۰ صفحه pdf
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 