فایل ورد کامل تحقیق درمورد تحلیل ارزشیابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق درمورد تحلیل ارزشیابی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق درمورد تحلیل ارزشیابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق درمورد تحلیل ارزشیابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق درمورد تحلیل ارزشیابی :
با دانلود تحقیق در مورد تحلیل ارزشیابی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحلیل ارزشیابی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحلیل ارزشیابی ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد تحلیل ارزشیابی
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:۱۶ صفحه
قسمتی از فایل:
تحلیل ارزشیابی
۱ ـ متناسب با اهداف آموزشی
هدف از طرح سوال و ارزشیابی در پایان هر درس میزان و سنجش این است که آیا ما به هدف آموزشی خود رسیده ایم .
که سوالات در پایان هر درس به ما آگاهی لازم را می دهد .
مثلاً گوش کن و بگو این فعالیت کلاس را با تعامل میان معلم و دانش آموز مواجه می سازد توجه ، دقت و تمرکز را بال می برد یا در ببین و بگو دانش آموز به تصاویر نگاه می کند آن چه دیده به زبان می آورد که با اهداف آموزشی که بحث سپاسگذاری است ارتباط دارد و متناسب می باشد .
۲ ـ تناسب با محتوا آموزشی
اهداف این فعالیت ما گوش کن و بگو ببین و بگو و غیره ارزش یابی میزان درک دانش آموزان از مطالب درس است با این فعالیت هم معلم در می یابد که دانش آموز چه میزان خود ارزشیابی دست می یابد و مفاهیمی که دریافت نکرده از زبان هم کلاسی ها می شنود و خلاء اطلاعاتی خود را جبران می نماید .
۳ ـ تناسب با روشهای تدریس باشد
با توجه به ببین بگو ـ گوش کن بگو ـ بگرد و پیدا کن ـ نمایش و غیره این فعالیت ها متناسب با روشهای تدریس مانند پیش سازمان دهنده نمایش و بدیعه پردازی می باشند بحث گروهی ـ پرسش و پاسخ .
۴ ـ تناسب با توانمندی جسمانی و عقلانی
در سوالات پایان هر درس به این نکات توجه شده متناسب با بعد جسمی و عقلانی فراگیران پایه سوم است . قبلاً در ببین بگو با مشاهده تصاویر این توانایی را بدست می آورند که تصاویر متوالی را به یکدیگر ارتباط دهند دربار موضوعات اجتماعی و فرهنگی تربیتی بحث کنند . نظم انسجام فکری تقویت حافظه ی بصری بر قراری ارتباط بین در و نداد و برو نداد ذهبی و ارتقای درک شنوایی و رشد و پرورش قوی بیان آنها می شود در بعد جسمانی در نمایش و بازی شرکت می کنند نقش بازی می کند احساس امنیت و بودن می کنند .
۵ ـ تاکید بر فعالیتهای گروهی
در قسمت به دوستانت بگو و نمایش ـ علاوه بر مهارت هایی مربوط به گفت و شنود و توسعه ی دروندادها و بروندادهای شفاهی کودکان در پی آن است تا دانش آموزان بتوانند در فضای امن و صمیمی و بدون هیچ اضطراب و تشویشی ـ نظر ما و عقاید و احساسات و عواطف خود را در گروه و در جمع بیان کنند .
۶ ـ تنوع در روشهای اندازه گیری : می توان از روشهای گوناگون استفاده کرد . بصورت کتبی شفاهی و بحث گروهی می توان انجام داد و به هدف و معنای سوال رسید .
۷ ـ استفاده از انواع ارزشیابی
این سوالات تاکید بر ارزشیابی دارند . اشاره شده تشخیص در قسمت گوش کن بگو موضوع مثلاً آفرینش که به آسمان نگاه می کنیم چه می بینیم .
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 