فایل ورد کامل مقاله استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند ۲۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند ۲۴ صفحه در word دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند ۲۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند ۲۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند ۲۴ صفحه در word :

عنوان انگلیسی مقاله:

Fuzzy Logic-Based Charging Strategy for Electric Vehicles Plugged into a Smart Grid

عنوان فارسی مقاله:

استراتژی شارژ مبتنی بر منطق فازی برای خودروهای الکتریکی متصل به یک شبکه هوشمند

سال انتشار:۲۰۱۵

تعداد صفحات انگلیسی:۶

تعداد صفحات فارسی به فرمت ورد قابل ویرایش:۱۸

Abstract

The smart grid allows its consumers to participate
in producing cost effective, sustainable, and environmentally
friendly electricity. The consumers in a smart grid, for example,
can plug their Electric Vehicles (EVs) into the grid to charge
and discharge their vehicles’ batteries. However, charging of the
electric vehicles, especially during the peak periods, can adversely
impact the grid performance. Thus, in this paper, the coordinated
charging of the electric vehicles problem is tackled. A fuzzy logicbased
approach is developed to coordinate the electric vehicle
charging such that the system minimum voltage is within the
allowable limits. The inputs to the Fuzzy Charging Controller
(FCC) include the States of Charge (SOC) of the electric vehicles,
the grid parameters represented in the system minimum voltage,
and the hourly energy price. The output of the FCC is the
charging levels of the electric vehicles’ batteries. The developed
fuzzy logic-based charging strategy was validated on the 69-bus
test system. The Fuzzy Charging (FC) was compared with three
modes of uncoordinated charging, namely Slow Charging (SC),
Medium Charging (MC), and Fast Charging (FC). The results
of the comparative study prove the superiority of the developed
fuzzy charging approach over uncoordinated charging schemes.

چکیده

شبکه هوشمند به مصرف کنندگان خود اجازه میدهد که در تولید الکتریسیته اقتصادی،دوام پذیر و سازگار با محیط مشارکت کنند.برای مثال مصرف کنندگان در یک شبکه هوشمند میتوانند خودروهای الکتریکی(EVها) خودشان را برای شارژ و دشارژ باتری خودرو به شبکه متصل کنند.با وجود این شارژ خودروهای الکتریکی مخصوصا در زمان پیک میتواند بصورت نامطلوبی بر روی عملکرد شبکه تاثیر بگذارد.بنابراین در این مقاله مسئله شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی حل میشود.یک روش مبتنی بر منطق فازی برای هماهنگ کردن شارژ خودروهای الکتریکی توسعه داده میشود بطوری که مینیمم ولتاژ سیستم در داخل محدوده قابل پذیرش باشد.ورودی های کنترل کننده شارژ فازی(FCC) شامل حالت های شارژ(SOC) خودروهای الکتریکی،پارامترهای نمایش داده شده در مینیمم ولتاژ سیستم و قیمت ساعتی انرژی هستند.خروجی FCC سطوح شارژ باتری های خودرو الکتریکی است.استراتژی شار توسعه داده شده مبتنی بر منطق فازی بر روی سیستم آزمایش ۶۹ باسه تایید میشود.شارژ فازی(FC) با سه مد شارژ ناهماهنگ بنام شارژ کند(SC)،شارژ متوسط(MC) و شارژ سریع (FC)مقایسه میشود.نتایج بررسی مقایسه ای برتری روش شارژ فازی توسعه داده شده در برابر روش شارژ ناهماهنگ را ثابت میکند.


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.