پاورپوینت کامل -ماهیت و چگونگی مدیریت منابع انسانی – در ۲۸۰ اسلاید-powerpoint 304 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل -ماهیت و چگونگی مدیریت منابع انسانی – در ۲۸۰ اسلاید-powerpoint 304 اسلاید در PowerPoint دارای ۳۰۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل -ماهیت و چگونگی مدیریت منابع انسانی – در ۲۸۰ اسلاید-powerpoint 304 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل -ماهیت و چگونگی مدیریت منابع انسانی – در ۲۸۰ اسلاید-powerpoint 304 اسلاید در PowerPoint :

با وجود اهمیت آشکار مدیریت منابع انسانی، همیشه ابهامات و سوء تعبیرهایی در باره ماهیت واقعی، نقش و وظیفه دقیق آن وجود داشته است. دلایل این ابهامات عبارتند از:
۱- جدید بودن این وظیفه نسبت به سایر وظایف در سازمان
۲- انسان موجودی متفکر و مختار است و نمی توان راه حلی قطعی برای درک، تفسیر، پیش بینی و یا کنترل رفتار او یافت.

نظارت بر استخدام در سازمان
تجزیه و تحلیل مشاغل بطوری که ویژگیهای هریک مشخص و معین گردد.
برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان
کارمندیابی یعنی شناسایی کسانی که شرایط استخدام در سازمان را دارند.
انتخاب و استخدام بهترین نیروهای ممکن
تسهیل ورود کارکنان جدید و جایابی آنان
طراحی سیستم اطلاعاتی منابع انسانی
آموزش کارکنان
تربیت مدیر
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد
طراحی سیستم حقوق و دستمزد
طراحی سیستم پاداش
طراحی سیستم ایمنی و بهداشت
طراحی سیستم رسیدگی به شکایات کارکنان
.۱کاهش اضافه کاریهای غیر ضروری با افزایش راندمان کار در ساعات عادی
.۲آموزش مهارتهای لازم به منظور تربیت کارکنانی که حداکثر بازدهی را داشته باشند.
.۳اتخاذ تدابیری برای کاهش غیبت و مرخصیهای به ظاهر موجه
.۴ طراحی صحیح مشاغل برای جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان
جلوگیری از ترک سازمان با مدیریت صحیح
.۶ایجاد سیستم ایمنی و بهداشت و جلوگیری از هزینه های ناشی از خسارت و بیماری
.۷یافتن و استخدام شایسته ترین فرد برای هر شغل
.۸طراحی سیستمی برای حقوق و مزایا که بتواند در جذب و نگهداری نیروهای کارا با سایر سازمان ها رقابت کند.
تشویق متصدیان مشاغل برای ارائه پیشنهادات کاهش هز


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.