فایل ورد کامل تحقیق درمورد سیستم تعلیق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق درمورد سیستم تعلیق دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق درمورد سیستم تعلیق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق درمورد سیستم تعلیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق درمورد سیستم تعلیق :
با دانلود تحقیق در مورد سیستم تعلیق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم تعلیق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم تعلیق ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد سیستم تعلیق
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:۹۰ صفحه
قسمتی از فایل:
(۱-۱) مقدمه:
لرزشهای پی در پی بدنه خودرو سبب خستگی راننده و سرنشینان میشود. در پیآن کارآیی و بازدهی رانندگی و عمر مفید خودرو کاهش یافته و سلامتی انسان به خطرمیافتد. بنابراین مدل سازی مود سواری خودرو و به سازی لرزشی آن با بهره ازمیرایندههای ارتعاشی از دیدگاههای مهم در طراحی خودرو بوده، که آسایش سرنشین،افزایش دوام خودرو، ایمنی و افزایش کنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصیت میرایش ارتعاشات و لرزشها و رفع بعضی از اغتشاشات حرکت درخودرو و حفظ بعضی ویژگیهای مناسب جهت ایمنی، از ویژگیهای مناسب مکانیکیاست که انجام آن با یک وسیله مکانیکی امکانپذیر است. مجموعه مشخصی که فراهم گر هدف بالا است، سیستم تعلیق نام دارد. این مجموعه قلمرو وسیعی را با خواص و وظایفمتفاوت در بر دارد.
نقش سیستم تعلیق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستای Z , Y , X) وفراهم کردن حرکات خطی و زاویهای مناسب آن است. نیز چرخها را به صورت تکیهگاهیامن در زیر خودرو نگاه میدارد به گونهای که چرخها توان مهارسازی نیروهای اعمالی بهخودرو (گرانش، گریز از مرکز، نیروهای رانشی و ترمزی و…) را داشته باشند.ویژگیهای سختی و میرایی تعلیق بایستی چنان برگزیده شوند که پایداری و آسایشخودرو تأمین گردد.
برای پی بردن به جایگاه سیستم تعلیق، خودرو را در سه حالت زیر درنظرمیگیریم:
حالت اول – بی تعلیق: بدون سیستم تعلیق، تایر و بدنه معلق میباشند. در نتیجه هرناهمواری در سطح جاده، به سرنشینان خودرو منتقل خواهد شد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 