فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی ۲ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی ۲ صفحه در word دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی ۲ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی ۲ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی ۲ صفحه در word :

پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید – ۳۹ سوالی

ابعاد مورد سنجش:

توجه خاص به تیم مدیریت پروژه ونقش مدیر پروژه

کاهش حداکثری زمان توسعه محصول جدید

تعریف دقیق فرایندهای اصلی و عمومی پروژه

ساختار سازمانی مناسب

انعطاف پذیری

بخشی از سوالات پرسشنامه سنجش موفقیت توسعه محصول جدید:

تعهد مدیریت ارشد سازمان به اهداف توسعه محصول جدید

وجود روحیه نوآوری در مدیران ارشد سازمانی که به توسعه محصولات جدید می پردازند

وجود روحیه ریسک پذیری در مدیران ارشد سازمانی که به توسعه محصول جدید می پردازد

وجود روحیه یادگیری در مدیران ارشد سازمانی که به توسعه محصولات جدید می پردازند

دخالت نکردن مستقیم مدیران ارشد در انجام امور اعضای تیم درگیر در توسعه محصول جدید

ساختار سازمانی متمرکز برای تیم های پروژه توسعه محصول جدید در سازمانی که به توسعه محصول جدید می پردازد

ایجاد تیمی متشکل از افراد متخصص با مهارت های متفاوت از واحدهای مختلف برای توسعه محصول جدید

وجود هماهنگی و مشخص شدن وظایف برای هریک از اعضا در میان اعضای تیم توسعه محصول جدید

وجود روحیه کار تیمی در میان افراد درگیر در فرآیند توسعه محصول جدید

تشویق اعضای سازمان به ایجاد ایده های خلاقانه ای که قابلیت تبدیل به محصولات جدید دارند

توانایی تکنولوژیکی سازمان برای توسعه محصول جدید

برنامه ریزی برای انجام چند پروژه محصول جدید همزمان به جای تمرکز بر روی یک محصول خاص (سبد محصول)

استفاده از سکوی محصول جهت ارایه هرچه سریع تر محصولات جدید به بازار و کاهش هزینه های تولید

تولید محصولات جدید که در بازارهای مختلف و حتی در محصولات دیگر کاربرد داشته باشند

اتمام پروژه توسعه محصول جدید در حداقل زمان (در کوتاه ترین زمان ممکن)


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.