پاورپوینت کامل تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان – در حجم ۲۴ اسلاید ۲۷ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان – در حجم ۲۴ اسلاید ۲۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان – در حجم ۲۴ اسلاید ۲۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان – در حجم ۲۴ اسلاید ۲۷ اسلاید در PowerPoint :
فایل پاورپوینت تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان ، در حجم ۲۴ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
عادت زیبا نگری درکشورما برخلاف شهرهای قدیمی اروپا هنوز نهادینه نشده است. شهرداران ، شهرگردانان و حاکمان در اداره شهرها ، درمقوله تبلیغات شهری به فکر همه چیز غیرازاستفاده بجا وهنرمندانه از آثارتبلیغاتی شهر هستند.
مردم ما به زیبا نگری و تبلیغات زیبا عادت نکرده اند و آثار هنری و گرافیستی که می تواند شهرهای ما را ازاین ازهم گسیختگیی بصری برهاند ، معمولاً مورد بی مهری قرار می گیرند.
اکثر مردم در دنیای امروزی هر روز در معرض تبلیغات رسانه ای و محیطی فراوانی قرار دارند، طوری که هر شهروند روزانه بابیش از هزاران تبلیغ مواجه است.
تبلیغات جزء فرهنگ یک جامعه محسوب می شود و نقش موثری در هویت سازی فرهنگی شهر دارد.
تبلیغات باید علاوه بر سودآوری برای صاحبان شرکتها، منافع مادی، معنوی و زیبایی شناختی شهروندان را نیز تأمین کند .
براساس قانون، کانون های تبلیغاتی قبل از اجرا و نمایش طرح های تبلیغاتی، باید مجوز لازم را از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها دریافت کنند.
و…
پاورپوینت کامل تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر شهر و روان شهروندان – در حجم ۲۴ اسلاید ۲۷ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب:
مقدمه
تبلیغات محیطی شهرها
مؤلفه اساسی در تبلیغات محیطی
انواع تبلیغات محیطی
بایدها و نبایدها در تبلیغات محیطی
عوامل مهم در تبلیغات محیطی
ابزارهای تبلیغات محیطی
بلوغ تبلیغات شهری در ایران
عدم رعایت اصول تبلیغات در شهرهای ایران
نمونه موردی کلانشهر تهران
منابع
این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش با کیفیت و افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری(۲۶ اسلاید)
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 