فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word :

موضوع : فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word

توضیح : این فایل به صورت ورد و آماده چاپ می باشد

خلاصه پژوهش
پژوهش فوق بررسی مقایسه ای هوش هیجانی کودکان کار و خیابان و کودکان عادی شهر تهران که سن آنها بین ۱۰ تا ۱۵ سال است و به صورت در دسترس مورد سنجش قرار گرفته اند. محقق در این پژوهش با توجه به الگوی مایرو سالوری (۱۹۹۰) مصاحبه‌ای را به صورت ساخت وار و باز پاسخ طراحی کرده است.
فصل اول
پرسش پژوهش
آیا هوش هیجانی کودکان کار و خیابان تفاوت معناداری با کودکان عادی ۱۰ تا ۱۵ سال دارد؟
فرضیه پژوهش
هوش هیجانی کودکان کار و خیابان تفاوت معناداری با هوش هیجانی کودکان عادی دارد.
اهداف پژوهش:
۱-توصیف هوش هیجانی (EQ) کودکان کار و خیابان و عادی.
۲-مقایسه تفاوت وش هیجانی (EQ) کودکان کار و خیابان بر اساس میزان معناداری
متغیر پژوهش
متغیر وابسته هوش هیجانی
متغیر مستقل: وضعیت کودک اعم از عادی یا کودک کار و خیابان بودن
تعریف نظری متغیرهای پژوهشی:
هوش هیجانی: هوش هیجانی متشکل از مؤلفه های درون فردی است که دارای پنج حیطه باشد خودآگاهی اداره هیجانها خودانگیزی هم حسی و تنظیم روابط (مایر و سالووی ۱۹۹۶)
کودک خیابانی
کودکانی که عمده وقت خود را بدون مدیریت بزرگسالان در خیابان ها می گذرانند (یونیسف)
کودک عادی:
کودکانی که از محبت پدر و مادر برخوردارند و تحت سرپرستی آنها در خانه و خانواده زندگی می کنند و می توانند از بیشتر امکانات رفاهی اجتماعی فرهنگی برخوردارند.
هوش هیجانی
نمره ای که کودک در پاسخ به پنج سؤال باز پاسخ در رابطه با پنج محور خودآگاهی اداره هیجانها خودانگیزی هم حسی و تنظیم روابط کسب می کند.
کودک خیابانی
در پژوهش حاضر کودکان کار به کودکانی اطلاق می شود که سطح سنی آنها بین ۱۰ تا ۱۵ سال بوده و برای افراد معاش به شغل هایی نظیر دست فروشی، گل فروشی، فال فروشی، واکس زدن و… اشتغال دارند
کودک عادی:
کودکی که از خانواده و محبت آنها برخوردار است و تحت سرپرستی آنها زندگی می‌کند و به طور در دسترس در شهر تهران مورد انتخاب و آزمون قرار گرفته اند.
هدف پژوهش:
یکی از بزرگ ترین چالشهای بشری توسعه روابط معنی دار و رضایت در زندگی است. مادامی که فرد به نیازهای هیجانی خود و دیگران توجهی نکند. ارتباط موثری با افراد نخواهد داشت. (پتن به نقل از اعتصامی ۸۲)
اهمیت موضوع پژوهش
بحث بر سر اهمیت هوش هیجانی پیوند میان عاطف، شخصیت را شامل می شود از دیدگاه ارسطو مشکل انسان در این نیست که از هیجان برخوردار است، بلکه آنچه اهمیت دارد مناسب بودن هیجان و نحوه ابراز آن است (کلمن ۱۹۹۸)
فـصل دوم
پیشـینه
ادبیات پژوهش : پیشینه هوش هیجانی را می توان در ایده و کسلر به هنگام تبیین جنبه های غیر شناختی هوش عمومی جست و جو کرد.
پیر (۱۹۸۴) نیز بر این باور بود که تفکر هیجانی بخشی از تفکر منطقی است و به این نوع تفکر یا به معنای کلی تر هوش، کمک می کند.
هوش هیجانی، احساس و تفکر را به کار می گیرد و موفقیت افراد را به زندگی بهترین نحو پیش بینی می کند (بس ۱۹۹۶ و هنگ ۱۹۹۶ به نقل از مایر سالوی و کارسو ۲۰۰۰)
عامل هوش عاطفی نوعی از با هوش بودن است. از دیدگاه روزبرگ (۱۹۹۲) هوش عاطفی از دو مؤلفه بینش فرد و استعداد فطری همدلی تشکیل شده است.
مؤلفه اول: بینش فردی در همه موقعیت ها و به طور حتم در تمام مراحل حل مسئله، تصمیم گیری و یا انجام تکلیف یادگیری شایان اهمیت است.
مؤلفه دوم: به هنگام انجام وظیفه و یا موقعیتی خاص در رابطه با دیگران ضرورتی یا به شکلی است که در چنین موقعیتی رابطه ای متقابل میان ما و دیگران وجود دارد. با
فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word
فهرست مطالب
فصل اول ۱
پرسش پژوهش ۱
فرضیه پژوهش ۱
اهداف پژوهش: ۱
متغیر پژوهش ۱
تعریف نظری متغیرهای پژوهشی: ۲
هوش هیجانی ۲
هدف پژوهش: ۳
اهمیت موضوع پژوهش ۳
فـصل دوم ۴
پیشـینه ۴
دیدگاه توانایی (پردازش اطلاعات) ۵
دیدگاه مختلط هوش هیجانی (شخصیتی هیجانی اجتماعی) ۶
مدل هوش هیجانی بار- آن ۷
کودک خیابانی و پیشینه تاریخی آن: ۸
پیشینه کودک خیابانی و کار ۹
عوامل بروز پدیده کودک خیابانی ۹
نظریه ها و دیدگاههای مبنی بر عوامل تعیین کننده کار کودکان ۱۰
فصل سوم ۱۲
طرح پژوهش: ۱۲
جامعه آماری: ۱۲
نمونه وروش نمونه گیری: ۱۲
ابزار پژوهش ۱۲
روش اجرا ۱۳
روش نمره گذاری ۱۳
روش تجزیه وتحلیل: ۱۴
فصل چهارم ۱۵
بحث و نتیجه گیری: ۲۰
پیشنهادات برای تحقیقات آتی ۲۰
محدودیت های پژوهش ۲۰
فایل ورد کامل کار تحقیقی نقش اجتماعی در بررسی مقایسه ای هوش هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان ۳۴ صفحه در word
فهرست منابع ۲۲
مجلات مقالات منبرنامه ها ۲۳


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.