فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word دارای ۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word :
موضوع : فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word
توضیح: این فایل به صورت ورد و آماه چاپ می باشد
پیشگفتار :
در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .
فصل اول
معرفی شرکت تاژ
فصل اول – معرفی شرکت
در اوایل دهه ۳۰ شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبک ، صابون ، خاکستر اجاق و … برخی شرکت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور نمود.
در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال ۱۳۴۳ تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانه بازار نمود
با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت تاژ سهامی خاص با ظرفیت سالانه ۷۵۰۰۰ تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال ۱۳۵۲ به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله : پودر لباس شویی دریا و تک، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم کننده لباس هاله و سفید کننده زدا شروع به فعالیت نمود.
در ابتدای دهه ۶۰ و متعاقب با رشد ۴ درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در کشور، شرکت تاژ اقدام به افزایش ظرفیت تا ۱۵۰۰۰۰ تن پودر در سال نمود و در سال ۱۳۷۹ با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.
شرکت تاژ هم اینک با بیش از ۲۰۰۰۰۰ تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت کشور و با مارک های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر : دریا، شوما ، جام، هاله و … با بیش از ۳۵ درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، ۲۹ درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادرکنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی کشور به بیش از ۲۸ کشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.
شرکت تاژ به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۰ (مدیریت کیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو ۱۷۰۲۵ (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت جایزه بین المللی کیفیت و کمیت و در شمار یکصد شرکت برتر ایرانی قرار دارد.
مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد
در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.
در این راستا ، شرکت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی کردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریکه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و کسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملکرد مسلم این شرکت در حوزه مشتری گرایی می باشد.
اداره بازاریابی شرکت تولی پرس با پیروی از استراتژی کلان شرکت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد و همچنین با تنظیم کانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.
اگر شما به ما مراجعه نکنید ، ما نزد شما خواهیم آمد
۱ – تلفن گویا با شماره ۸۸۸۷۴۵۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان گرامی برای دریافت شکایت ها و پیشنهادهای آنها می باشد و یا با کلیک در این قسمت پیشنهادات و انتقادات خود را در وب سایت ما ثبت نمائید.
ثبت پیشنهادات و انتقادات
۲ – شماره تلفن ۸۸۷۸۸۴۲۵ در وقت اداری به شنیدن و پاسخ دادن نظرها،پیشنهادها و انتقادهای مشتریان اختصاص دارد.
۳ – تشکیل جلسات گروه کانونی فرصت مغتنمی برای ایجاد یک ارتباط عمیق با مشتریان در دسترس محسوب می شود. مصرف کنندگان محصولات شرکت تولی پرس که متمایل به شرکت در این جلسات هستند، می توانند با شماره تلفن ۶۷۱۰۰۵۴ تماس حاصل نمایند و یا در فرم ثبت نام تمایل خود را اعلام نمائید.
فرم تمایل به شرکت در جلسات گروه کانونی
۴ – استفاده از خدمات پست، فرصت ارسال پرسشنامه های پستی به دورترین مناطق کشور و دریافت نتایج آن را فراهم ساخته است ( شما مصرف کننده گرامی با استفاده از صابون دریا، پرسشنامه داخل جعبه را پاسخ داده و در قرعه کشی ما شرکت نمایید.)
نظرسنجی :
مصرف کننده گرامی با پاسخ به سوالات نظر سنجی ضمن یاری این شرکت جهت بهبود کیفیت محصولات ، در قرعه کشی های ادواری ما شرکت نموده و از جوایز آن بهره مند شوید
فرم نظر سنجی محصولات :
شما مصرف کننده گرامی ، هر ایده ، انتقاد ، یا پیشنهادی که در زمینه محصولات شوینده ، آرایشی و بهداشتی دارید ، برای ما ارسال نمایید . بدیهی است به بهترین ایده ها ، انتقادها و پیشنهادها هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت .
فایل ورد کامل طرح کارآفرینی شرکت تاژ ۵۶ صفحه در word
فهرست مطالب
فصل اول – معرفی شرکت تاژ
فرم تمایل به شرکت در جلسات گروهکانونی
نظرسنجی
فرم نظر سنجی محصولات
فصل دوم – قالب های برشی
مقدمه
قالبهای برش
چگونگی کار قالبهای برش
تئوری برش
محاسبه نیروی برشی
بازی برش یا لقی
نقش لقی در برش قطعات
چگونگی محاسبه برش یا لقی
تاثیر لقی در سنبه و ماتریس
انواع قالبهای برش
طراحی نوار
سنبه
قرار و تعویض سنبه ها
فصل سوم – قالبگیری فشاری
قالب گیری فشاری
مراحل کلی فرآیند قالب گیری فشاری
معرفی روشهای قالب گیری
شرح فرآیند قالبگری فشاری
شرح فرایند قالبگیری انتقالی
انواع روشهای قالبگیری فشاری از نظر ساختمان قالب
قالبهای فلاش دار
قالب های سنبه ای کفی یا پله ای
قالبهای مثبت
قالبهای نیمه مثبت
نکته
انواع روشهای قالبگیری انتقالی از نظر ساختمان
قالبهای پیستونی
اجزاء ساختمانی پلاستیکها (شامل ترموستهاوترمو پلاستیکها)
کاربرد قالبهای انتقالی
مزایای فرآیند قالبگیری فشاری
معایب فرایند قالبگیری فشاری
مزایای فرایند قالبگیری انتقالی
معایب فرایند قالبگیری انتقالی
فصل چهارم – نتیجه گیری
نتیجه گیری
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 