پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در ۹۸ اسلاید ۱۰۴ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در ۹۸ اسلاید ۱۰۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در ۹۸ اسلاید ۱۰۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در ۹۸ اسلاید ۱۰۴ اسلاید در PowerPoint :
دراین پروژه پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در ۹۸ اسلاید ۱۰۴ اسلاید در PowerPoint کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع مطابق با موارد زیر ارایه شده است :
۱- هدف
۲- مقدمه
۳- تعریف بازاریابی
۴- تعریف بازاریابی ورزشی
۵- روش های بازاریابی ورزشی
۶- ارتباط اهداف سازمان با بازاریابی
۷- فرایند بازاریابی استراتژیک
۸- هویت
۹- تقسیم بندی
۱۰- هدف گذاری
۱۱- موقعیت یابی
Related image
۱۲- مفاهیم اساسی بازار یابی و فلوچارت مربوطه
۱۳- نیاز
۱۴- خواسته
۱۵- تقاضا
۱۶- کالا
۱۷- مبادله
۱۸- شرایط مبادله
۱۹- معامله
۲۰- شرایط لازم برای تحقق معامله
۲۱- تعریف بازار
۲۲- عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار
۲۳- نمودار سیر تکاملی بازارها
Related image
۲۴- انواع یا شیوه های بازاریابی
۲۵- بازاریابی تبدیلی
۲۶- بازاریابی انگیزشی
۲۷- بازاریابی توسعه ای
۱۸- بازاریابی مجدد
۱۹- بازاریابی همزمانی
۲۰- بازاریابی محافظتی
۲۱- بازاریابی تضعیفی
۲۲- بازاریابی مقابله ای
۲۳- وظیفه مدیر بازاریابی
۲۴- ابعاد بازاریابی
۲۵- ابعاد بازاریابی
۲۶- آمیخته بازاریابی برای سازمان های ورزشی
۲۷- محصول
۲۸- مکان و هویت فیزیکی
۲۹- ترویج
۳۰- قیمت
Image result for بازاریابی ورزشی
۳۱- اشتباهات رایج در فرایند بازاریابی
۳۲- مشکلات اساسی در بازاریابی جدید
۳۳- وضعیت کنونی بازاریابی
۳۴- شرکت به اندازه کافی بازارگرا و مشتری مدار نیست
۳۵- ضعف بازارگرایی(market focused)
۳۶- راه حل ها
۳۷- نشانه های ضعف در مشتری مداری
۳۸- راه حل
۳۹- شرکت مشتریان هدف target customers)) را به درستی درک نمی کند
۴۰- اطلاعات ضعیف و ناکافی در مورد مشتریان
۴۱- فروش تحقق یافته بسیار پایین تر از انتظارات است
۴۲- میزان بالای مرجوعی کالا و شکایتهای فراوان مشتریان
۴۳- شرکت فعالیتهای رقبای خود را پیگیری و پایش(monitoring ) نمی کند
۴۴- راه حل
۴۵- شرکت روابط خود با ذینفعان(stakeholders) را به خوبی مدیریت نمی کند
۴۶- راه حل
۴۷- شرکت در شناسایی فرصتهای جدید عملکرد مناسبی ندارد
۴۸- راه حل
۴۹- فرایند برنامه ریزی بازار یابی سازمان ناقص و ناکارآمد است
۵۰- راه حل
۵۱- استراتژیهای تولید و ارائه خدمات شرکت ، نیازمند بررسی بیشتر است
۵۲- راه حل
۵۳- تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارکهای جدید و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است
۵۴- راه حل
۵۵- شرکت برای اجرای فعالیت های بازار یابی کارآمد و اثربخش ،بخوبی سازماندهی نشده است
۵۶- راه حل
Image result for بازاریابی ورزشی
۵۷- سازمان از تکنولوژی روز استفاده زیادی نکرده است
۵۸- راه حل
۵۹- شناخت بازار داوطلب
۶۰- مقدمه
۶۱- هدف
۶۲- ارکان تشکیل دهنده ی مدل بازاریابی داوطلب
۶۳- تعریف داوطلب (What)
۶۴- ابعاد این تعریف:
۶۵- زمینه فعالیت های داوطلبانه (Where)
۶۶- ویژگیهای داوطلب ( Who )
۶۷- انگیزه های داوطلب( Why )
۶۸- حفظ ونگهداری داوطلبان
۶۹- Conclusion
۷۰- منابع و مآخذ
Image result for بازاریابی ورزشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 