فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word :

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word

از آن دسته شنوندگانی که برنامه های رادیوهای داخلی را بهتر دانسته اند دلایل آن پرسیده شد نتایج حاکی از آن است که مهمترین دلیل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه‌های رادیوهای داخلی هماهنگ بودن با فرهنگ ما ۳۸درصد است صداقت داشتن برنامه های رادیوهای داخلی ۹درصد و اطلاعات بیشتری درباره کشور دادن و آموزنده بودن هر کدام ۷ درصد از جمله دلایل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه های رادیوهای داخلی است سایر دلایل در جدول شماره ۱۷ آمده است ارتباط جمعی یا عمومی مطابق تعریف دکتر دادگران در کتاب مبانی ارتباط جمعی عبارت است از انتقال اطلاعات با وسایلی نظیر روزنامه کتاب امواج رادیو تلویزیون و غیره برای گروه غیر محدودی از مردم که با سرعتی زیاد انجام می گیرد رسانه های جمعی مطابق تعریف دکتر در کتاب وسایل ارتباط جمعی عبارتست از آن دسته از وسایلی که در تمدنهای جدید بوجود آمده و مورد استفاده اند و ویژگیهای اصلی آنها قدرت و شعاع عمل گسترده است مطبوعات رادیو تلویزیون و سینما از این رسانه ها به شمار می آیند استراتژی راهبرد استراتژی یا راهبرد واژه هایی است که از کلمه استراتژ گوس مشتق شده که برگرفته از نام یک ژنرال فرماندهی نظامی است بعدها این واژه در معنای رسم نقشه جنگ و هنر فرماندهی آن به کار رفت امروزه با رشد پیچیدگی های روابط بین جوامع بشری استراتژی ابعاد دیگری از بعد سیاست اقتصاد تکنولوژی و غیره را به خود گرفته است لذا با بررسی سیر تحول این واژه می توان دریافت که استراتژی در ابتدا به معنی ژنرال نظامی و سپس به هنر فرماندهی جنگ بوده و با گذشت زمان در معانی مهارتهای رفتاری روانشناسانه و مدیریتی به کار رفت به مرور تعریف ارائه شده می توان به یک صورت کلمه و هدف واحد دست یافت به عبارت دیگر استراتژی عبارت است از از الگوی تصمیمات در یک شرکت که اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شخصی می سازد و سیاستهای اصلی و طرح های تحقیق اهداف را تهیه می کنند و حدود مرز تجارتی موسسه نوع فعالیتهای اقتصادی آن و سازماندهی انسانی را که برای سیاستمداران مشتریان مخاطبان و اتحادیه ها پدیده آمده است را تعریف می کند مدیریت ارتباطات عبارت است از کنترل هماهنگی و برنامه ریزی به ارتباطات فردی گروهی و جمعی بطوریکه بتوان ارتباطات را بهبود بخشید و از آن بعنوان وسیله برای رسیدن به هدف استفاده کرد مدیریت ارتباطات بخصوص در رسانه های جمعی بسیار اهمیت پیدا می کند و رادیو بعنوان یکی از این وسایل ارتباط جمعی نیز به نوبه خود با بهره‌گیری از مدیریت ارتباطات قوی و منسجم می تواند موفق تر عمل نماید

بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو

فایل ورد کامل مقاله بررسی حوزه عموم ارتباطات و مدیریت تطبیق با رادیو ۳۷ صفحه در word
فهرست مطالب

فصل اول

دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن آن

شرح واژه ها و مفاهیم و اصطلاحات به کار

رفته در تحقیق

ارتباطات جمعی

رسانه های جمعی

استراتژی راهبرد

مدیریت ارتباطات

ماموریت رسالت

معاونت صدای جمهوری اسلامی

نظام برنامه استراتژیک

گروه

مخاطبان

رسانه

عوامل داخلی موثر بر معاونت صدا

عوامل خارجی محیط بیرونی معاونت صدا

جمع بندی

فصل دوم

مبانی نظری و مروری بر ادبیات تحقیق

مقدمه

تئوریهای ارتباط جمعی

تعاریف ارتباط

وسایل ارتباط جمعی رسانه های جمعی

مفهوم انبوه خلق

مفهوم عام یا همگان

مفهوم توده

مفهوم گروه

تئوریهای علوم مدیریت استراتژیک

تعریف مدیریت

مدیریت استراتژیک

الگوی جامع مدیریت استراتژیک

برنامه ریزی استراتژیکی

ویژگی تصمیمات استراتژیک

انواع استراتژیها

استراتژی در سازمانهای متفاوت

جمع بندی


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.