فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word :

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word

صنعت تبلیغات با حضور ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی ره های جدیدی برای نفوذ به زندگی روزانه مردم یافته است اینترنت و تبلیغات و ایمیل امروزه مملو از آگهی های تبلیغاتی است که در هنگام خواندن یک متن گوش دادن به موسیقی و یا دریافت یک فایل بارها از جلوی چشم کاربران رژه می روند میل باکس MAILBOX ها روز به روز از نامه های ناخواسته SPAM پر می شوند و دریافت اطلاعات مورد نیاز و رسیدن به آنها لحظه به لحظه در هزار تویی از بنر BANNER های تبلیغاتی قرار می گیرد که شانس یافتن اطلاعات را در این آشفته بازار به حداقل می رساند تلفن همراه یکی از این ابزارهای ارتباطی است که در طوی زندگی کوتاه خود صرفاً به تبادل صوت قناعت نکرده و پیشرفت و مقبولیت آن در جامعه مرهون قابلیت هایی چون ارسال فایل های متنی صوتی وگرافیکی است نسل های جدیدتر تلفن همراه به دلیل بهره گیری از فناوری های منحصر به فرد هر چند شرکت های مخابراتی را در ابتدای راه و در کوتاه مدت به ورشکستگی کشانده اند اما حداقل سود بسیاری را ینز نصیب کسانی کرده اند که از قبل آنها به ارتزاق مشغول اند ارسال کنندگان پیام های تبلیغاتی روی تلفن همراه از آن جلمه اند برای آنها اصل ارسال پیام از نزدیک ترین مکان به مشتری مطرح است و از خود مشتری کسی نزدیک تر به آنها نیست و دیگر لازم به یادآوری هم نیست که تلفن همراه امروزه از خود مردم هم به آنها نزدیک تر است شرکت های تبلیغاتی می دانند که ارسال پیام به دستگاهی که روزانه از مشتریان سان جدا نمی شود شانس دیدن فکر کردن و پسندیدن محصولات معرفی شده توسط آن را به شدت بالا می برد با چنین رویکردی حالا کم کم پیام های تبلیغاتی روی تلفن هراه مشتریان فرود می آیند

شورای اروپا و مقابله با معضی جدید شورای اروپا چند ماه قبل نخستین پیام هشدار آمیز را در مورد پیام های تبلیغاتی روی تلفن همراه منتشر کرد در این پیام با اشاره به افزایش حجم پیام های تبلیغاتی که از طریق تلفن های همراه به مشتریان می رسد از کشورهای اروپایی خواسته شد قبل از آن که وضعیت شبیه ارسال پیام های ناخواسته اینترنتی شود چاره ای بیندیشند و قوانین لازم را تدوین و تصویب کنند

اسال نامه های ناخواسته به همان اندازه که باعث خوشحالی تبلیغات شده اسباب نگرانی طرفداران حفظ حقوق خصوصی از جمله حریم شخصی دولتمردن کشورهای آمریکاییو اروپایی و ماربران را فراهم آورده است روز به روز بر حجم این پیام ها در صندوق پتی کاربران اشافه می شود بی آنکه بتوان آنها را از پیام های عادی روزانه تفکیک کرد در حقیقت ارسال کنندگان پیام های تبلیغاتی در طول دو سالی که مبارزه علیه آنان شدت گرفته روش های خود را آنچنان پارتیزان گونه عوض کرده اند که نه دستگاه های قضایی و نه سیستم های فنی قادر به مقابله با آنها نبوده اند و حتی کارشناسان از تاثیر تصویب برخی قوانین علیه آنان توسط دولت ایالات متحده ابزار ناامیدی می کنند حالا با کشیده شدن پیام های تبلیغاتی به گستره ی ابزارهای ارتباطی دیگری چون موبایل وضعیت به مراتب پیچیده تر از این هم می شود مشکلی که کشورهای اروپایی با آن درگیرند در حقیقت این است که برخی شرکت های خصوصی موضوع ارسال پیام های تبلیغاتی روی تلفن شهروندان را به نوعی در قراردادهای اولیه ذکر کرده اند هر چند در همین حال نیز برخی شرکت های مخابراتی دولتی گفته اند که به زودی جرایمی را برای ارسال کنندگان این گونه پیام ها در نظر خواهند گرفت

ایران و ارسال پیام روی تلفن همراه پیشرفت تکنولوژی سرعت نفوذ آن را بر کشورهای در حال توسعه به شدت افزایش داده است به همین دلیل معضلاتی چون نامه های ناخواسته و دیگر صرفاً مختص به برخی کشورهای پیشرفته نیست و کشورهایی چون ایران هم در این مشکلات سهیم هستند ارسال پیام تبلیغاتی روی تلفن های همراه شهروندان ایرانی از اواخر سال گذشته آغاز شد اما تفاوت آن با نمونه اروپایی در این بود که شرکت مخابراب ایران در این مورد واکنش منفی نشان نداد چرا که پیام ها از طریق خود این شرکت برای مشترکان ارسال می شد این پیام ها ابتدا در سطح کوچکی از مشترکان تهرانی منتشر شد ولی پس از آن دریافت چنین پیام هایی در گوشه و کنار کشور نیز گزارش شد بنابر گزارشی که خبرگزاری ایرانا منتشر کرد هزینه ارسال اس ام ام هزار مشترک ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و اگر شرکتی بخواهد پیام محصولش در سطح وسیع تر منتشر شود تخفیف های لازم نیز به آن تعلق می گیرد در همین حال مقدس معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ضمن تایید ارسال اس ام اس های تبلیغات به روزنامه ابرار اقتصادی گفت که ارسال این اس ام اس ها قانونی است و به زودی آیین نامه آن توسط این وزارت خانه اعلام می شود او همچنین در پاسخ به این پرسش که تلفن همراه یک فضای خصوصی است و هر گونه تعرض به آ می تواند دخالت در این حقوق تعبیر شود گفت که تلفن همراه بعد از فروش به طور کامل متعلق به یک مشترک نیست و همچنان سهمی از آن متعلق به دولت است و ام اس اس های تبلیغاتی نیز در قالب این سهم ارسال می شود

نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری

فایل ورد کامل تحقیق نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و جلب مشتری ۴۷ صفحه در word
فهرست مطالب

شیوه های بازاریابی برای فیلم مارمولک

وسوسه الگانس

مروارید شرق از نو کشف می شود

کارزار مشترک بیروت با سی ان ان برای ارتقای گردشگری

بغداد در محاصره بیلبوردها

بازاریابی مستقیم یک عام است

ایده هایی برای بازاریابی تجارت سودآور

ایده های کلی

بازار هدف

توسعه محصول

خدمات مشتری و رابطه با مشتری

شبکه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان

تبلیغات

رویدادهای ویژه

تبلیغات با کمک اینترنت و موبایل

تبلیغ SMS دم گوش مشترکان

شورای اروپا و مقابله با معضی جدید

ایران و ارسال پیام روی تلفن همراه

تبلیغات موبایل آنتن نمی دهد

چرا تبلیغات اینترنتی

ارایه دهندگان تبلیغات بنر

آگهی دهندگان

نتیجه گیری

چالش های تبلیغات اینترنتی


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.