فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word :

موضوع : فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word

توضیح: این فایل به صورت ورد و آماده چاپ می باشد

تاریخچه
شرکتهای اقتصادی عضو حاضر بایستی در مورد استراتژیهای بازاریابی و ماموریت ها واهداف خود بیشتر و بهتر بیندیشند. بازاریابی شرکت های اقتصادی امروز در محیطی انجام نمی گیرد که رقبای ثابت و شناخته شده ای در آن وجود داشته باشند و یا مشتریان دارای ترجیحات و نیازهای معین و با ثباتی باشند ،بلکه آنها در محیط هایی فعالیت می نمایند که رقبا به سرعت در حال تغییر بوده و پیشرفتهای تکنولوژی ،قوانین و مقررات جدید از یکطرف باعث کاهش وفاداری مشتریان نسبت به محصول شده و از جانب دیگر خط مشی های بازرگانی شرکتها و موسسات را کنترل می نمایند و تحت الشعاع قرار می دهند.
در گذشته شرکتها می توانستند با تولید کالا و عرضه آن به بازار با فعالیت های فروش و تبلیغات وسیع موفق گردند . امروزه وضع تغییر کرده است زیرا خریداران با انبوهی از محصولات مواجه هستند و انتظارات آنها در مورد کیفیت کالاها و خدمات باگذشته تفاوت زیادی دارد با توجه به این واقعیتها، خریداران ، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آنها بیشتر مطابقت داشته باشد.
علیهذا با توجه به گستردگی بازار ونیازهای آنها شرکت های موفق ، صداقت ، درستی و احترام به مردم را از ارزش های اساسی شرکتهای خود اعلام می کنند و شهرت و اعتبار خودشان را در گروه فعالیت صادقانه و یکپارچه در تمامی معاملات می دانند و بدین صورت است که می توانند اعتماد و اعتبار مردم را کسب کنند. پس امروز بازاریابی فقط تحقیقات و تبلیغات نیست بلکه فراتر از این نامها وعملیات بوده و امروزه شرکتهای مطرح برای جایگاه معنوی خود در بین ملل مختلف می اندیشند و راهبرد تعریف می کنند. شرکهتای موفق در ارضاء نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش
می نمایند و از نظر این شرکتها، « فلسفه بازاریابی» بایستی در کل سازمان ها حاکم باشد( از تولید کننده تا مصرف کننده ). اما وظیفه بازاریان شرکتها این می باشد که بازارهایی را شناسایی کنند که در ارضاء نیازهای مشتریان، بهتر و موثرتر از رقبا باشد.
متاسفانه تا کنون در مورد مدیریت بازاریابی به اندازه کافی و عملی در شرکتهای ایرانی فعالیت نشده و باید در این مورد مانند کشورهای پیشرفته تلاشهای بیشتری بعمل آید.
خوشبختانه گروه تحقیقات بازاریابی و بازرگانی شرکت نشانه با حمایت های بی دریغ مدیریت محترم آقای سعید علی نژاد ، در این مسیر گام نهاده اند و چنین شایسته است که از دیدگاهها و تشویق های آن مدیریت از گروه بازاریابی را مورد تحسین قرار داد.
مقدمه
با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و بهره گیری صنایع از تکنولوژی روز ، نیاز به همگام شدن با شرایط تکنولوژی برتر روز به روز بیشتر می گردد و در همین راستا تولید و عرضه روغنهای روانکار با ویژگیهای خاص مورد نیاز می باشد و شرکتهای مطرح در تولید روغن های روانکار در جهان مانند : شل – توتال – انی و .. در جهت رسیدن به حداکثر کیفیت و کارآیی دست به تلاش مستمر می زنند.
علیهذا با عنایت به مزایای کشور ایران در راستای تولید محصولات روغن روانکار که یک کشوری نفت خیز و دارای تکنولوژی قابل قبول در صنایع نفت و گاز می باشد و از طرفی علاقه مند به سرمایه گذاری در جهت کسب علوم روز دنیا برای تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیازهای مصرف کنندگان داخلی و خارجی و از طرف دیگر با توجه به تولید روغنهای پایه با بهترین کیفیت در داخل کشور و وجود بازار مصرف بالقوه مناسب، شرکتهای خارجی را علاقه مند به همکاری سرمایه گذاری با شرکتهای تولید روغن در ایران را نموده است و این امر باعث تولید بهینه محصول و توسعه محصول و تغییر الگوی مصرف شده است.
حال شرکتهای نفتی مطرح در جهان که در زمینه تولید روغنهای روانکار از قدمت تاریخی برخوردار هستند بر آن داشته است که بصورت مشترک با شرکتهای نفتی ایران اقدام به تولید روغنهای روانکار را کیفیتی متناسب با نیاز بازار امروز را بنمایند.
جهت بالفعل کردن بازار، نیاز به بررسی و تحقیقات جامع و علمی بازار ایران احساس می گردد و شرکت نشانه (نماینده Aqip) با هدف رسیدن به رفع نیازهای مصرف کنندگان که نهایتا باعث فروش بهتر خواهد شد دست به بررسی و تحقیقات بازار در سطح استان مازندران نموده است.
حال کلیه اطلاعات جمع آوری شده در مورد رقبا، نیازهای مصرف کنندگان و .. و. استراتژیهای لازم در مورد ورود به بازار و حفظ آن ، از طریق گروه تحقیقات بازاریابی شرکت نشانه بصورت مکتوب و مستند بحضورتان تقدیم می گردد و امید است در جهت شناخت بازار ایران و نیازهای مصرف کنندگان حرکتهای مشابهی از طرف شرکتهای ارائه کننده این محصول انجام گردد.
جغرافیای استان مازندران
استان سرسبز مازندران با وسعت ۴/۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع در شمال کشور ایران واقع شده است و این استان ۴/۱ درصد مساحت کل کشور را شامل می گردد و از حیث وسعت هجدهمین استان کشور است.
براساس سرشماری سال ۱۳۷۵ جمعیت استان ۲۰۶۰۲۰۰۸ نفر بوده که از میان جمیعت فوق ۱۲۰۲۱۲۷ شهرنشین (۲/۴۶ درصد ) و ۱۳۹۹۸۸۰ نفر روستانشین ( ۸/۵۳ درصد ) بودند.
متوسط نرخ رشد جمعیت در سال ۱۳۷۵ عدد ۳/۱ درصد می باشد وبا فرض اینکه همان نرخ رشد تا به سال ۱۳۸۳ ثابت بوده باشد اکنون می بایست جمعیت استان در سال ۱۳۸۳ تقریبا ۶۷۳/۲۸۱۱ نفر می باشد و نرخ رشد جمعیت شهر نشین در سال ۵/۲ درصد و نرخ رشد جمعیت روستا نشین ۴/۰ درصد بود.
استان مازندران در سال ۱۳۷۹ دارای ۱۵ شهرستان و ۳۶ شهر و ۳۸ بخش و ۱۰۴ دهستان و ۳۵۴۹ آبادی می باشد و شهرساری مرکز استان می باشد و شهرستان بابل دارای بیشترین تعداد آبادی و شهرستان ساری وسیعترین شهرستان در مقایسه با سایر شهرستانها بودند. از کل جمعیت استان ۵۲ درصد را زنان و ۴۸ درصد را مردان شامل می گردد و سهم جمعیت استان از کل کشور تقریبا ۳/۴ درصد می باشد و سهم جمعیت شهری از کل جمعیت شهری کشور ۲۶/۳ درصد می باشد و سهم جمعیت روستائی از کل کشور ۶ درصد می باشد.
آمارهای استان :
– تقریبا ۸۰ درصد جمعیت استان با سواد هستند که البته نسبت به کل کشور تقریبا دارای سهم یکسانی است.
– میزان نرخ بیکاری درسال ۷۷ تقریبا ۶۶ درصد بود.
– براساس سرشماری ۱۳۷۵ تعداد مسلمان ۷/۹۹ درصد سایر ادیان و ۳/۰% جمعیت کل استان را شامل می شوند.
– براساس برآورد سال ۱۳۷۷ درصد هزینه خانواده شهری عبارتند از : ۷۴/۲۹ درصد هزینه یک خانوار را هزینه خوراکی و ۷۳/۴۸ درصد هزینه دخانی و ۳۷/۲۱ درصد هزینه غیر خوراکی می باشد.
– از مجموع هزینه های غیرخوراکی یک خانوار شهری در سال ۱۳۷۷ مسکن با ۶/۳۷ درصد بیشترین و پوشاک ۳/۱۸ و بهداشت درمان ۹/۱۱ درصد وحمل و نقل ۱/۹ درصد را بخود اختصاص دادند.
– وضعیت حمل ونقل : در سال ۱۳۷۹ از کل بار استان ۸% با راه آهن و ۹۲% با وسایل نقلیه از طریق جاده ای انجام شده است.
– تعداد کل مسافران خارج شده از پایانه های حمل و نقل در سال ۱۳۷۹ تعداد ۴۴۴/۱۲۴/۳ نفر بوده که از این میزان ۱۰ درصد با راه آهن و یک درصد با هواپیما و ۸۹ درصد با وسایل نقلیه برون استانی بودند.
شاخص بهای کالا ها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری استان (۱۰۰=۱۳۷۴)
در سال ۷۸ شاخص بهای کالا ها در استان ۶/۲۷۱ می باشد و شاخص بهای کالاها در کشور ۶/۱۹۸ می باشد.

فایل ورد کامل کارآفرینی در صنعت روغن های روانکار ۲۸ صفحه در word
فهرست مطالب
تاریخچه

مقدمه

جغرافیای استان مازندران

میزان مصرف بنزین

میزان مصرف روغن موتور :

حضور و بسته بندی رقبا :

منابع موضوعات تحقیقاتی :

توزیع

وسایل توزیع :

ساختار فروش :

خدمات درحین از فروش:

خدمات پس از فروش :

رسانه های تبلیغاتی :

POS

هدایای تبلیغاتی :

ابزار پیشبردی :

ویژگیهای محصول :

نحوه واگذاری سردر :

علائم API :

روغن موتورهای ۱ لیتری و ۲۰ لیتری :

سهم بازار محصولات رقبا :

پیش بینی فروش برای روغن موتور AgIP :

رقبا ( وضعیت رقبا در مورد محصول SG 20-50W)

شرکت بهران :

شرکت Castrol :

شرکتهای Agip , Total , Shell:

مدیریت بازاریابی استراتژیک

نقاط قوت شرکت :

نقاط ضعف :

فرصت ها :

تهدیدات :

استراتژی پیشنهادی به Agip ( استراتژی های احتمالی )


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.