پاورپوینت کامل بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن – ۳۰۰ اسلاید ۳۱۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن – ۳۰۰ اسلاید ۳۱۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن – ۳۰۰ اسلاید ۳۱۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن – ۳۰۰ اسلاید ۳۱۶ اسلاید در PowerPoint :

این پاورپوینت در مورد بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن در ۳۰۰ اسلاید می باشد.

بازاریابی جهانی چیست؟

بازاریابی جهانی اشاره به فعالیت‌های بازاریابی هماهنگ و یکپارچه در سراسر بازارهای چند کشور است. Jonny K. Johansson بازاریابی جهانی را به عنوان برادر بزرگ‌تر بازاریابی بین‌المللی تعریف می‌کند.

این فرآیند به مفهوم انتقال یک محصول یا خدمت نهایی در سراسر جهان است. بازاریابی جهانی فراتر از فروش یک محصول بین‌المللی است، آن شامل تمام فرآیندهای برنامه‌ریزی، تولید، قرار دادن و ترویج محصولات یک شرکت در بازارهای سراسر جهان است. کسب‌وکارهای بزرگ اغلب دفاتری در کشورهای مختلف دارند اما با گسترش اینترنت حتی شرکت‌های کوچک هم می‌توانندمحصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان برسانند. در بازاریابی جهانی هیچ تفاوتی بین یک بازار محلی و بازاری در ۱۰۰۰۰ مایل دورتر وجود ندارد و محصولی که عرضه می‌شود در هر دوی این‌ بازارها یکسان است.

بازاریابی بین‌المللی چیست؟

بازاریابی بین‌المللی عبارت است از شناخت نیازهای مردم سراسر جهان و بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. تفاوت اصلی بین بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی این است که بازاریابی بین‌المللی استفاده از اصول بازاریابی برای بیش از یک کشور است. سازمان‌ها باید وجود تفاوت در ارزش‌ها، آداب و رسوم ملت‌ها را بپذیرند و سپس آن‌ها را شناسایی کنند و محصولی متناسب با نیازهای مردمان آن کشور خاص طراحی کنند. هدف شرکت‌ها از ورود به بازارهای بین‌‌المللی ایجاد فرصت مناسب برای کسب سود بیشتر است.

تفاوت بازاریابی بین‌المللی و بازاریابی جهانی:

بازاریابی بین‌المللی بسیار متفاوت با بازاریابی جهانی است آن‌ها مشابه به نظر می‌رسند اما زمانی که شما می‌خواهید کسب‌وکارتان را ایجاد می‌کنید، باید بدانید که تفاوت میان این دو چیست و زمانی که می‌خواهید کسب‌وکارتان را گسترش دهید، بدانید که بهترین راه برای شما کدام است؟ در بازاریابی بین‌المللی تصمیمات در یک کشور با کارکنانی که در مورد بازارهای هدف اطلاعاتی دارند ساخته می‌شود، اما بازاریابی جهانی تمام جهان را یکی می‌بیند و محصولاتی را متناسب با نیازهای کل افراد تولید می‌کند.

اصلی‌ترین تفاوت بازاریابی جهانی با بازاریابی بین‌المللی این است که در بازاریابی بین‌المللی رویکرد چند محوری در نظر گرفته می‌شود یعنی براساس عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره محصولات متناسب با آن کشور تولید و به فروش می‌رسد اما در بازاریابی جهانی در تلاش برای ساخت یک محصول واحد هستند که نیازهای کل مشتریان را برطرف کند.

استراتژی تبلیغات، شامل آگهی، روش‌های مختلف ارتقای سطح فروش، فروش شخصی، تبلیغات تجاری و تماس با شرکت‌ها و مشتریان هدف است. امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکانپذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد.اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی،وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم.زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.

لذا این تحقیق جهت پاسخگویی به سؤالات ذیل صورت گرفته است.

مفهوم بازاریابی بین الملل چیست ؟

گونه ها یا انواع استراتژی های بازاریابی بین الملل کدامند؟

اهمیت بازاریابی بین المللی چیست؟

استراتژی های ورود به بازار بین المللی کدامند؟


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.