فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو :

با دانلود تحقیق در مورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:۱۰۵ صفحه

قسمتی از فایل:

فایل ورد کامل تحقیق درمورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو
فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه آ

بخش اول : پیاده و سوار کردن قطعات موتور

کلیات مربوط به بازدید قسمتهای موتور ۱

آزمایش رینگ های پیستون ۱۰

کلیات مربوط به بستن موتور ۱۳

بستن میل لنگ و کپه های ثابت روی بلوک موتور ۱۳

بستن پیستون ، گچن پین و شاتون ۱۵

جا انداختن رینگها روی پیستون ۱۶

جا انداختن پیستون و شاتون ۱۷

بستن اویل پمپ به بلوک موتور ۱۹

بستن فلایویل روی میل لنگ ۱۹

بستن میل سوپاپ ۲۰

بستن دینام واستارت بر روی موتور ۲۴

بخش دوم : تعمیر سیلندر

سائیدگی سیلندر و علل آن ۲۵

سنگ زدن یا پولیش موتور ۳۰

بوش های سیلندر ۳۴

تعمیر ترک های بلوک سیلندر ۳۶

بخش سوم : تعمیر سوپاپ و سرسیلندر

عیب های سوپاپ ۳۷

بخش چهارم : چرخ دنده های جلوی موتور و طرز تنظیم آنها

تایمینگ ۴۱

بخش پنجم : تعمیر شاتون ، میل لنگ و یاتاقانها

کلیات مربوط به شاتون و گجن پین ۴۸

سنگ زدن میل لنگ ۶۱

یادآوری ۶۸

ساختمان یاتاقان ۷۱

علل صدمه دیدن یاتاقانها ۷۶

بخش ششم : عیب یابی

کاهش کشش موتور ۷۸

عواملی که در عمر موتور تاثیر دارند ۸۳

بخش اوّل ـ پیاده و سوار کردن قطعات موتور (تعمیر اساسی)

۱ـ کلیات مربوط به بازدید قسمتهای موتور

پس از شستشوی قسمتهای مختلف موتور و خشک کردن آنها ، بایستی کلیه قطعات تراشکاری شده و یا تعویض شده بازدید گردد. هم چنین خلاصی ( لقی )قسمتهای مختلف موتور کنترل شده و با ارقام مندرج در کتاب راهنمای تعمیرات موتور اتومبیل مقایسه و تطبیق داده شود. در صورتی که کتاب راهنما در دسترس نباشد می توان ارقام مربوط به مشخصات فنی موتور را از تراشکار با تجربه پرسید و یاداشت نمود. لازم به یادآوری است که هر تعمیرکاری، بایستی ارقام مربوط به مشخصات فنی موتور را که به طور تجربی به دست آمده و بین تعمیرکاران معمول است در دفترچه ای یادداشت کرده ، و در صورت لزوم از آنها استفاده نماید. هم چنین در جدولهای ۱و۲مقدار سفتی پیچهای موتور با تورک متر ( آچار مدرّج )، نسبت به بزرگی و کوچکی آن ( قدرت موتور )و نسبت به قطر و جنس پیچ به طور نمونه ذکر شده است .

جدول۱- مقدار سفتی پیچهای موتور را بر حسب پوند فیت نشان میدهد.

حداکثر قدرت موتور ( اسب بخار)

اجزاء موتور ۵۰ ۸۰ ۱۱۰

پیچ های شاتون ها ۲۴-۲۶ ۲۵-۳۵ ۴۰-۴۵

پیچهای ثابت ها ۵۵-۶۰ ۷۵-۸۰ ۸۰-۸۵

پیچهای سیلندر ۳۵-۴۰ ۵۵-۶۰ ۸۰-۸۵

پیچهای فلایویل ۲۵-۲۸ ۳۵-۴۰ ۸۰-۸۵

پیچهای پایه های انگشتی سوپاپ ۳۵-۴۰ ۴۰-۴۵ ۴۰ـ۴۵

پیچ های مانیفلدها ۲۰ـ۲۲ ۲۲ـ۲۴ ۲۴ـ۲۶

جدول ۲ـ مقدارسفتی پیچ ها بر حسب پوند ـ فیت نشان میدهد.

قطر پیچ ها ۱۸۷/۰ ۲۵/۰ ۳۱۲/۰ ۳۷۵/۰ ۴۳۷/۰ ۵/۰ ۶۸۷/۰ اینچ

جنس فلز پیچ ها ۸/۴ ۴/۶ ۹/۷ ۵/۹ ۱/۱۱ ۷/۱۱ ۹/۱۵ میلیمتر

فولاد نرم ۲ ۶ ۱۱ ۲۰ ۳۱ ۴۶ ۹۶

فولاد با سختی متوسط ۳ ۸ ۱۶ ۲۸ ۴۶ ۷۲ ۱۳۶

فولاد با سختی زیاد ۴ ۱۰ ۲۱ ۳۶ ۵۷ ۸۷ ۱۷۵

فولاد با سختی خیلی زیاد ۶ ۱۵ ۳۲ ۵۶ ۹۰ ۱۳۳ ۲۷۰

۲ـ بازدید فشار کپی و فشار یاتاقانی سر بزرگ شاتون

شاتون شماره یک را انتخاب کرده وپس از تمیز کردن، آنرا به گیره روی میز کار بسته ( لازم بتذکر است که بین دود ها نه گیره،ورق آلومینیوم یا هر فلز نرمی که بتواند فشار گیره را تحمل کرده و از صدمه زدن به قطعه جلوگیری کند بایستی گذاشته شود) و دو عدد مهره شاتون را باز می کنند .پس از جدا کردن کپه شاتون ،پوسته های یاتاقان آن را بیرون آورده و مجداً با آچار رینگ و بعداًبا آچار مدرج باندازه لازم .( به جدول های ۱و۲مراجعه شود) سفت می کنند.

در این حالت یکی از پیچ های شاتون را تا آخر باز کرده و با نازک ترین تیغه فیلر، فاصله محل بستن کپه پائین به شاتون را آزمایش می کنند.اگر دو لبه طوری رویهم قرار گرفته باشند که امکان ورود نازکترین تیغه (۰۰۱/۰ اینچ ) نیز نباشدعمل تراش صحیح بودهدر غیر اینصورت بایستی دوباره به تراشکاری برگردانیده شود.در صورت صحیح بودن،پیچ دوّمی را نیز باز کرده و پوسته های یاتاقان را داخل شاتون قرار داده و دوباره پیچ های شاتون را ابتداء با آچار رینگ و سپس با آچار مدرج می بندند. حالا یکی از پیچ ها را باز کرده و فاصله دو لبه کپه شاتون را بوسیله فیلر بهمان روش فوق اندازه می گیرند.این کار به آزمایش فشار یاتاقان معروف است. و این فاصله بایستی ۰۰۱/۰-۰۰۲۵/۰اینچ باشد.در صورتیکه فاصله بیش از ۰۰۲۵/۰اینچ شد بایستی پوسته های یاتاقان ها را بیرون آورده و لبه آنها را روی سنگ مخصوص با با مقداری روغن رقیق سائیده و پس از تمیز کردن مجدداًداخل شاتون قرار داده و فشار یاتاقان را آزمایش نمودتا خلاصی لازم بدست آید.در بعضی از کارگاه ها بعوض سائیدن روی سنگ ، با سوهان خیلی نرم لبه یاتاقان را سوهان می زنند.


  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.