فایل کامل و عالی بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و افزایش فروش فروشگاه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) rar ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۱۰۰

بخشی از متن:

مقدمه

اغلب شرکت ها اطلاعاتی درباره ی فروش و هزینه های تبلیغات خود در دوره های گذشته دارند. با مطالعه و یافتن رابطه ی بین تییر در میزان فروش و نیز تغییر در هزینه های تبلیغات پیشین می توان آثار تبلیغ را در ایام گذشته بدست آورد . در این روش با استفاده از تکنیک های آماری مهم و نقش تبلیغات فروش تخمین زده می شود. مدیران تبلیغاتی می دانند که فروش دوره جاری، نتیجه ی تبلیغات فصلی بعلاوه آثار انتقالی تبلیغات دوره های گذشته است. برای جدا سازی آثار انتقالی تبلیغات گذشته می توان از مدل های آماری پیشرفته استفاده کرد. وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده هم همیشه باید در موقع تهیه اگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند پس اولین اصل در تهیه آگهی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

مهم ترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است.

وقتی که یک آگهی یا نامه تبلیغات می نویسد، این هشدار را یاد داشته باشید:

این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند . تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت خدمت یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارائه می دهید . شما چگونه زندگی آن ها را بهبود خواهید بخشید، شما چگونه زندگی راحت تری را برای آن ها ارائه خواهید داد؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهد ساخت ؟ آیا آن ها را ثروتمند تر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، سود آوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید؟

فایل کامل و عالی بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و افزایش فروش فروشگاه
فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………..۲
۱-۲ بیان مسئله………………………………………………………………………………………………..۳
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………۳
۱-۴ فرضیه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………۴
۱-۴-۱ فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………………………………۴
۱-۴-۲ فرضیه های فرعی……………………………………………………………………………………………………………………..۴
۱-۵ اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۴
۱-۵-۱ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………………۴
۱-۵-۲ هدف های فرعی………………………………………………………………………………………………………………………۴
۱-۶ قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….۵
۱-۶-۱ قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………………….۵
۱-۶-۲ قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………………………………………………۵
۱-۶-۲ قلمرو زمان………………………………………………………………………………………………………………………………۵
۱-۷ تعریف اصطلاحات کلیدی در تبلیغات……………………………………………………………………………………………. ۵
۱-۷-۱ تبلیغات…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۷-۲ تبلیغات مستقیم………………………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۷-۳ تبلیغات غیر مستقیم…………………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۷-۴ تبلیغات تجاری یا بازرگانی…………………………………………………………………………………………………………۶
۱-۷-۵ تبلیغات اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………………..۶
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱ مروری بر ادبیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………۸
۲-۱-۱ اهمیت تبلیغات…………………………………………………………………………………………………………………………۸
۲-۱-۲ اهداف تبلیغات………………………………………………………………………………………………………………………..۹
۲-۱-۳ توسعه هدف¬های تبلیغات…………………………………………………………………………………………………………۱۰
۲-۲ انواع روش¬های تبلیغات……………………………………………………………………………………………………………….۱۱
۲-۲-۱ بروشور………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲
۲-۲-۲ تبلیغات پستی…………………………………………………………………………………………………………………………۱۲
۲-۲-۳ پیام از طریق ایمیل…………………………………………………………………………………………………………………..۱۲
۲-۲-۴ مجلات………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲
۲-۲-۵ خبرنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۲-۶ روزنامه¬های عمده محلی…………………………………………………………………………………………………………..۱۳
۲-۲-۷ پوسترها و تابلوهای اعلانات………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۲-۸ تبلیغات پیامکی………………………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۲-۹ تبلیغات از طریق بیلبورد یا آگهی¬نما (تابلوی بزرگ) ……………………………………………………………………..۱۵
۲-۳ ویژگی¬های تبلیغات…………………………………………………………………………………………………………………….۱۷
۲-۳-۱ استراتژی………………………………………………………………………………………………………………………………۱۷
۲-۳-۲ خلاقیت………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۳-۳ اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸
۲-۴ تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………………………………………………………….۱۹
۲-۵ بازار جهانی تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………………………………………….۲۰
۲-۶ ایران و سیاست¬گذاری در حوزه تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………………..۲۲
۲-۷ تبلیغات الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………….۲۳
۲-۸ تاریخچه تبلیغات اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………..۲۳
۲-۹ تبلیغات اینترنتی در ایران………………………………………………………………………………………………………………۲۳
۲-۱۰ چرا تبلیغات اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۱۱ اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات) ………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۱۲ تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیکی………………………………………………………………………………………………..۲۵
۲-۱۳ مزیت¬های کسب و کار و تبلیغات اینترنتی………………………………………………………………………………………۲۵
۲-۱۴ محدودیت¬های کسب و کار اینترنتی…………………………………………………………………………………………….۲۶
۲-۱۵ تبلیغات در شرکت اپل………………………………………………………………………………………………………………۲۶
۲-۱۶ رقابت شدید اپل با سامسونگ برای تبلیغات……………………………………………………………………………………۲۷
۲-۱۷ تبلیغات در شرکت مایکروسافت………………………………………………………………………………………………….۲۷
۲-۱۸ تبلیغات در شرکت Dell……………………………………………………………………………………………………………27
۲-۱۹ اهداف تبلیغات………………………………………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۱۹-۱ تبلیغات فن فروشندگی است …………………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۲۰ اهداف مختلف تبلیغات …………………………………………………………………………………………………………….۲۹
۲-۲۱ نقش تبلیغات در بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………..۳۲
۲-۲۲ تکنیهای اجرایی تبلیغ………………………………………………………………………………………………………………..۳۳
۲-۲۲-۱ موزیکال…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۳
۲-۲۳ نکاتی در مورد تبلیغات………………………………………………………………………………………………………………۳۶
۲-۲۴ مفهوم تبلیغات در نقطه خرید………………………………………………………………………………………………………۳۹
۲-۲۵ تبلیغات خلاق………………………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۲-۲۶ پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر………………………………………………………………………………………….۵۴
۲-۲۷ پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………۵۸
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳- ۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۲
۳ – ۲ روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………۶۲
۳-۳ روش تحقیق در این مطالعه……………………………………………………………………………………………………………۶۳
۳ – ۴ جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۴
۳ – ۵ روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………….۶۴
۳ – ۶ ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۷ روایی و پایایی…………………………………………………………………………………………………………………………..۶۵
۳-۷-۱ روائی (اعتبار) ……………………………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۷-۲ پایائی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۵
۳ – ۸ ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۹ مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….۶۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۸
۴-۲ آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۹
۴-۳ آمار توصیفی متغییرهای پژوهش پرسشنامه………………………………………………………………………………………۷۲
۴-۴ تحلیل آماری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………..۷۶
۴-۴-۱ آزمون نیکویی برازش توزیع نمونه……………………………………………………………………………………………..۷۶
۴-۵ آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………………۷۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه…………………………………………………………………………………………….۸۳
۵-۲ نتیجه گیری فرضیه ها………………………………………………………………۸۴
۵-۳ محدودیت‌های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۴ پیشنهادها……………………………………………………………………………………..۸۶
منابع……………………………………………………………………………………………………………..
پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.