فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word :

فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- تعریف و تبیین موضوع
۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۳- پیشینه تحقیق
۱-۳-۱- پیشینه موضوع تحقیق
۱-۳-۲- پیشینه پژوهش های موضوع
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف جزئی
۱-۵- سوالات تحقیق
۱-۵-۱- سوالات اصلی
۱-۵-۲- سوالات فرعی
۱-۶- فرضیه های تحقیق
۱-۷- روش تحقیق
۱-۸- واژگان کلیدی
۱-۹- موانع و مشکلات تحقیق
فصل دوم:‌ تاریخچه ،‌بررسی مفهوم ، فنون و تفاوت راهنمایی و مشاوره…………..
مقدمه
۲-۱- بررسی مفهوم راهنمایی
۲-۱-۱- بررسی مفهوم لغوی راهنمایی
۲-۱-۲- بررسی مفهوم اصطلاحی راهنمایی
۲-۲- بررسی مفهوم مشاوره
۲-۲-۱- بررسی مفهوم لغوی مشاوره
۲-۲-۲- بررسی مفهوم اصطلاحی مشاوره
۲-۳- تاریخچه راهنمایی و مشاوره
۲-۴- بررسی فنون جلسه مشاوره
۲-۴-۱- بررسی فنون آغاز جلسه مشاوره
۲-۴-۲- بررسی متون ادامه جلسه مشاوره
۲-۴-۳- بررسی متون پایان جلسه مشاوره
۲-۵- تفاوت راهنمایی با مشاوره
نتیجه گیری
فصل سوم: بررسی مفهومبرنامه ریزی و وجوه افتراق و اشتراک برنامه ریزی درسی با برنامه ریزی آموزشی
مقدمه
۳-۱- بررسی مفهوم برنامه ریزی
۳-۱-۱- بررسی مفهوم لغوی برنامه ریزی
۳-۱-۲- بررسی مفهوم اصطلاحی برنامه ریزی
۳-۲- بررسی انواع برنامه ریزی ( از نظر دامنه عمل)
۳-۳- بررسی وجوه افتراق و اشتراک بین برنامه ریزی درسی و برنامه ریزی آموزشی
۳-۳-۱- بررسی وجوه مشترک بین برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی
۳-۳-۲- بررسی وجوه تفاوت بین برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی
نتیجه گیری
فصل چهارم:‌نتیجه گیری و پیشنهادات
-۱- نتیجه گیری
۴-۲- پیشنهادات
منابع و مأخذ

مقدمه
فایل ورد کامل بررسی نقش مشاوره و راهنمایی با برنامه ریزی درسی از منظر آیات و روایات ۴۵ صفحه در word یکی از موضوعات به روز و کاربردی است که محقق این موضوع را انتخاب کرده است.

معمولاً با شنیدن واژه ی « برنامه ریزی آموزشی »‌تصویری خشک در ذهن نقش می بندد و سندی حجیم پر از ارقام و آمار مربوط به ثبت نام در پایه های تحصیلی ،‌تعداد معلمان و کلاس های درس و … در نظرمان مجسم می شود. با این وجود ،‌امروز امر آموزش در هر کجا بدون اینکه با مشاوره و راهنمایی و برنامه ریزی باشد ، با اشکال انجام می پذیرد.

راهنمایی از دیدگاه های متعددی تعریف می شود و به معنی هدایت،‌دلالت و کمک به فرد است . هدف راهنمایی ،‌تأمین رشد هماهنگ و متعادل و همه جانبه ی انسان می باشد . راهنمایی نهایتاً به برقراری و گسترش ارتباط سازنده با اطرافیان ، قبول مسئولیتهای اجتماعی ، تیل به بلوغ عاطفی ،‌افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس خود – رهبری می انجامد. مشاوره –که یکی از فنون راهنمایی محسوب می شود- فرد را در حل مشکلات و تصمیم گیری صحیح و مناسب یاری می دهد. مشاوره نیز از دیدگاه های گوناگون تعریف شده است. تفاوت مهم راهنمایی و مشاوره در آن است که راهنمایی جنبه پیشگیری دارد و در مشاوره بر درمان و حل مشکل تأکید می شود. از این رو ،‌راهنمایی بر مشاوره تقدم دارد . توصیه راهنمایی و شیوه های اجرایی آن در متون اسلامی نیز مطرح گردید. قرآن کریم ، انسان را به تربیت و تزکیه و ایجاد صفات پسندیده به منظور نیل به سعادت در دنیا و آخرت راهنمایی می کند.

به همین علت این تحقیق شامل چهارفصل می باشد که فصل اول آن کلیات تحقیق و فصل دوم آن بررسی مفهوم راهنمایی ، مشاوره ،‌تاریخچه راهنمایی و مشاوره ، بررسی فنون جلسه مشاوره و تفاوت راهنمایی با مشاوره است . محقق در فصل دوم به مفهوم لغوی و اصطلاحی مشاوره و راهنمایی ، متون آغاز ، ادامه و پایان جلسه اشاره کرده است. فصل سوم آن بررسی مفهوم برنامه ریزی و انواع آن (از نظر دامنه عمل) و وجوه افتراق و اشتراک برنامه ریزی درسی با برنامه ریزی وجوه مشترک و تفاوت اشاره کرده است و فصل چهارم نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات می باشد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.