فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی :
بخشی از متن:
بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است که با مشاهده جلوههای شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوریهای روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی کافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از کاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوریهای جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری میباشد. چنان که، برنامه ریزان و معلمان در تلاشاند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روشهای یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.
در این گزارش تخصصی سعی بر این بوده است که در عصر اطلاعات و ارتباطات با جهانی شدن آموزش شیمی همگام شوم. به دلیل حساسیتهای خاص کتاب شیمی ۲، و وجود مطالب حجیم و سنگین در این کتاب، تصمیم گرفتم که مطالعاتی راجب این زمینه داشته باشم.
مقدمه:
درس شیمی از دروسی است که درک مفاهیم آن از دید دبیران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شیمی به دلیل ویژگی آزمایشگاهی و کاربردی بودن، قابلیت بالایی برای ارائه مفاهیم، باشبیه سازی و پویانمایی (انیمیشن) رایانه ای دارد. در واقع بسیاری از مفاهیم را که نشان دادن آنها حتی در آزمایشگاه دشوار یا غیرممکن است، مانند: حرکت مولکولهای گاز، حرکت ذرات باردار درون یک محلول، ساختار مولکولی ترکیبات، …. را میتوان با شبیه سازی رایانه ای به آسانی قابل ارائه کرد. بنابراین بهره گیری از رایانه در کلاس درس موجب افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان میشود. یکی از بارزترین تأثیرات بهره گیری از رایانه، تعامل فراگیران با یکدیگر و با معلم است.
فایل ورد کامل گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی
فهرست مطالب:
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
بیان مساله: ۴
تدریس سنتی یا مدرن ۵
نوآوری و تحول در کلاس درس ۵
استفاده از چندرسانهای های آموزشی در تدریس ۶
استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس ۸
استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT 9
نتیجه گیری: ۱۲
منابع ۱۳
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 