فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word :

چکیده:

هنر وعلم تدوین ، اجراوارزیابی تصمیمات ،وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می سازد به هدفهای بلند مدت خود دست یابد.فرایند مدیریت وتصمیم گیری استراتژیک در بر گیرنده ۳مرحله تدوین استراتژیها،اجرای استراتژیهای تنظیم شده وارزیابی استراتژیها است.

تدوین استراتژی(strategy formulation):

عبارت استاز تعیین ماًموریت موًسسه،شناسایی عواملی که در محیط خارجی،سازمان را تهدید می کنند

با فرصتهایی را بوجود می آورند.شناسایی نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان ،تعیین هدفهای بلند مدت در نظر گرفتن استراتژهای گوناگون وانتخاب استراتژیهای خاص جهت ادامه فعالیت.

در متن حاضر ضمن ارایه ی برخی تعاریف رایج از اصطلاحات کاربردی در برنامه ریزی ومدیریت تصمیم گیری استراتژیک وبه خصوص تعاریفی از استراتژی ومدیریت استراتژیک،مراحل تدوین،اجرا وارزیابی استراتژی شرح داده شده است.

برای تدوین استراتزی ابتدا پیش نیازهای آن ،شامل۱- ماًموریت سازمان،۲- آرمان وارزشهای سازمان و۳-ویژگیهای هر کدام شرح داده شده است. رویکردهای موجود برای تدوین استراتژی معرفی شده اند ودر نهایت، الگوی زنجیره ارزش برای تشخیص نقاط قوت وضعف در سازمان وتکنیکهایpest,swot ،همچنین الگوی ۵نیروی پورتر برای تحلیل محیط خارجی شرح داده شده اند.

در قسمت بعد مراحل اجرای استراتژی وارزیابی آن معرفی شدهاند ودر نهایت با ارایه ی یک مطالعه ی موردی مربوط به برنامه ریزی استراتژیک معاونت پژوهشی دانشکده ی علوم پزشکی دانشگاه کرمان مطلب پایان می پذیرد.

فایل ورد کامل مدیریت استراتژیک در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ۹۰ صفحه در word
فهرست مطالب

چکیده

تدوین استراتژی(strategy formulation)

اهمیت استراتژی وتصمیم گیری استراتژیک

تصمیم گیری چیست؟

مفهوم نامه

استراتژی

تعریف استراتژی

استراتژی به معنای الگو

استراتژی برنامه ریزی شده

استراتژی کار سالارانه

استراتژی ایدئولوژیکی

استراتژی چتری

استراتژی فرآیندی

استراتژی نا پیوسته

استراتژی توافقی

استراتژی تحمیلی

استراتژی به معنای موضع

ـ استراتژی به معنای دیدگاه

ـ مدیریت استراتژیک

تعریف مدیریت استراتژی

تعریف مدیریت استراتژیک(گری هامل)

اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک

استراتژیست ها

بیا نیه مأموریت (Mission Statement)

فرصت ها وتهدیدات خارجی (Threats Extemal opportunities and)

نقاط قوت وضعف داخلی (Internal Strengths and Weaknesses)

هدف های بلند مدت (Objectives Long-term)

استراتژیها

سیاستها (Policies)

الگوی مدیریت استراتژیک

تدوین استراتژی

تدوین پیش نیازها

مأموریت

آرمان

ویژگیهای آرمان

ویژگی اصلی آرمان

ویژگی فرعی آرمان

ارزش

فرق ارزش واستراتژی بنیادی

رویکردهای تدین استراتژی

بررسی عوامل داخلی در تدوین استراتژی

بررسی عوامل خارجی در تدوین استراتژی

ماهیت محیط سازمان

محیط دور( کلان)

ابعاد اقتصادی وتکنو لوژیکی

ابعاد اجتماعی وفرهنگی

محیط نزدیک (محیط صنعت)

الگوی پورتر(۵نیروی رقابتی)

تهدید تازه واردین

بت بین فروشندگان صنعت

۲شدت ناشی از ورود رقبای جدید

بازده مورد انتظار

تحلیل SWOT

نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصتها

تهدیدها

اجرای استراتژی

ساختار وروابط سازمانی

رفتار وفرآیندهای سازمانی

رهبری بالای موسسه

ارزیابی استراتژی

اصول ارزیابی استراتژی

پایداری

هماهنگی

برتری

امکان پذیری

مطالعه موردی

برنامه ریزی استراتژیک معاونت پژوهشی

ذینفع هاStakeholders

ـ خارجی

چشم انداز

رسالت

ارزش ها

تو سعه فرهنگ پژوهش

استقرار عدالت اجتماعی

تأمین رضایت خدمت گیرندگان

رسیدن به خود کفایی

مجموعه نقاط قوت، ضعف،فرصتها وتهدیدها

ـ فرصت ها

ـ تهدیدها

موقعیت استراتژیک معاونت پژوهشی

استراتژی رشد

استراتژی تغییر جهت

استراتژی تنوع

استراتژی تدافعی

تدوین اهداف عینی در قالب یک برنامه ۱تا ۳ ساله

فعالیت در راستای اهداف

فعالیت در راستای اهداف

فعالیت در راستای اهداف

فعالیت در راستای اهداف

بر آورد بودجه جهت دستیابی به اهداف عینی

منابع

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.